Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par sicetaitsimple » 23/06/19, 23:11

Remundo schreef: Wie denkt u wel dat u bent, meneer?


Ah, het bericht is aangepast, want in de eerste versie die ik zag, was het ruwweg geschreven als conclusie "hoe lang ben je van plan ons nog langer kwaad te maken".
Bah, het zal de tijd zijn dat het leven het ons toelaat, op voorwaarde natuurlijk dat we het nog steeds willen en dat geen moderator de deur voor ons sluit. Ik erken dat baden in het sap zonder tegenspraak soms comfortabel kan lijken, ik weet niet zeker of het de ideeën veel zal bevorderen.
Dus om de vraag in het bewerkte bericht te beantwoorden Wie denkt u wel dat u bent, meneer?: bah voor niets meer dan een lambda-burger die gewoon denkt dat hij wat vaardigheden of ervaringen heeft om te delen, vooral op het gebied van energie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16177
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par Remundo » 23/06/19, 23:13

bardel schreef:PS Kun je erop wijzen dat de referentie die je geeft al op de eerste pagina staat; maar dat zag je natuurlijk niet...

wat weet je echt van wat ik lees of niet?
bardal schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat betreurenswaardig en onwaardig voor de kwaliteit van bepaalde sprekers hierin forum… en net zo anachronistisch als uw solide bronnen van XIXème siècle...

Het is daarom geschikt voor lage vallen “tussen 0.60 en 3 meter. Bij zeer langzaam lopen kan de opbrengst oplopen tot 0.80 en zelfs 0.85 (…).” (Claudel, 1917, 380-381). (fig.2 en 3)
[]
Arbeid per seconde 2104 x 2.3 =.................................4839 kgm
Effectief werk geproduceerd per seconde. ...................................4069 kgm
Efficiëntie (op de tweede aandrijfas)..................................0.84

1) de manier waarop je je tekst hebt geformuleerd suggereert dat ik op dit punt een slechte spreker ben forum
2) Zwaartekracht-reuzenwielen werden een eeuw geleden ontwikkeld, geen wonder dat serieuze bronnen uit die tijd dateren
3) In welke eeuw plaatst u 1917, meneer Bardal?
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16177
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par Remundo » 23/06/19, 23:16

sicetaitsimple schreef:
Remundo schreef: Wie denkt u wel dat u bent, meneer?


Dus om de vraag in het bewerkte bericht te beantwoorden Wie denkt u wel dat u bent, meneer?: bah voor niets meer dan een lambda-burger die gewoon denkt dat hij wat vaardigheden of ervaringen heeft om te delen, vooral op het gebied van energie.

en nu verzin je berichten...

zo niet energie, dan heb je het vooral voor de godwin-punten en om je gesprekspartners te verachten die niettemin een kleine steen brachten naar het gebouw van je immense kennis waarvan de grootsheid alleen wordt geëvenaard door zijn neerbuigendheid.

Hierop laat ik jullie allemaal over aan jullie wetenschappelijke ego-ruzies en andere opmerkelijke historische referenties, ik heb genoeg tijd met jullie verspild en ik heb alle nuttige elementen voor Makadam meegedeeld om over zijn project na te denken.

Goede week.
0 x
Beeld
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par sicetaitsimple » 23/06/19, 23:26

Remundo schreef:en nu verzin je posts....


Lieg alsjeblieft niet, ik heb het bericht perfect gelezen zoals het in de oorspronkelijke versie was geschreven en stond op het punt het te beantwoorden. Natuurlijk is het woord tegen woord... Ik heb geen kopie gemaakt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16177
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par Remundo » 23/06/19, 23:34

Ik lieg niet, ik schreef niet "fuck it" in de eerste versie van mijn post.

Maar dat is slechts secundair...
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par Christophe » 23/06/19, 23:41

Opgesloten door de stasi (wat is er niet te horen!) tot de hitte zakt (= weekend)
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Hydro-elektrisch project (kleine druppel en lage stroom)




par Christophe » 02/07/19, 00:24

Het is weer open...

De hittegolf duurde langer dan verwacht! : Cheesy:
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 252-gasten