Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 15/02/19, 15:45

Janic schreef:
naar links kantelen (coriolis swirl cycloon-noordelijk halfrond)
in theorie is het geldig, maar alleen in theorie. het ontwerp van de motoren, inlaat, uitlaat, zuiger aangepast aan een goed gedefinieerde werveling, volgen niet noodzakelijk dit theoretische model. We zijn daarom gereduceerd tot vallen en opstaan ​​met succes of mislukking volgens deze parameters in kwestie. Toch is het belangrijkste belang van "VSLA's" het verminderen van inlaat-turbulentie, vooral door een werveling te veroorzaken die de kleppen omhult, in plaats van ermee te botsen en daardoor de turbulentie te vergroten.

hallo, de motoren fungeren als luchtaanzuigers, hun bewegingen (in omwentelingen per minuut) veroorzaken onvermijdelijk lucht in de inlaatkamer: er zijn dus brandstoffen en lucht en mogelijke oxidatiemiddelen die de lucht wordt getransporteerd, afgeleverd aan de enige buizen die ze kanaliseren, en de motoren werken echter dankzij de aerodynamische lucht van de cyclonen (naar rechts of naar links) deze stromen volgen hun geforceerde en geïnduceerde rotaties, de motoren zijn alsjeblieft, ze geven ons niet hun mening, ook ingenieurs ingenieurs, gebruikers die perfect (of zeer goed) het gedrag van hun voertuigen kennen, geven ons hun waardevolle advies, na verschillende routes, steden, snelwegen, snelwegen, bergen. ... zodra er wijzigingen werden aangebracht, en dit wordt bevestigd door hun consumpties (geen aperitieven) maar de 100 km tussen elke volledige score ...
het is waar dat het aantal kleppen ook de snelheid van opnames beïnvloedt, en hun afdichting ook ... de elasticiteit van deze gecombineerde systemen duwt me ook om verder te zoeken en om verschillende cyclonenmodellen te produceren ... in de hoop dat het nog steeds helpt, en nog steeds onze kleintjes of grote brandstofbesparingen ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Janic » 15/02/19, 17:26

en motoren werken echter dankzij aerodynamische lucht cyclonen, (rechts of links draaien) deze stromen volgen hun geforceerde en geïnduceerde rotaties
Dit is gedeeltelijk waar voor recente motoren, dus VSLA's maken bijna geen verschil. Voor oudere motoren zijn VSLA's efficiënter. Controleren plaatst een doorzichtige buis aan het einde van de zuigslang, de as bijvoorbeeld zuigen, en dat ondanks de aanzuigventilator (met bladen die ook de gewenste vorm en vinden dat de stroming lineair. met: in uiteinde van de buis, de vortex vormen min of meer langwerpige vorm volgens de afzuigsnelheid, enz ... kunnen worden gemaakt hetzelfde (zonder as, maar met rook) en om te controleren of een vortex wordt gevormd (zonder WITH) en in welke richting het wordt gevormd of dat er niets wordt gevormd en dus het nut van een AVEC.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 16/02/19, 08:43

Janic schreef:
en motoren werken echter dankzij aerodynamische lucht cyclonen, (rechts of links draaien) deze stromen volgen hun geforceerde en geïnduceerde rotaties
Dit is gedeeltelijk waar voor recente motoren, dus VSLA's maken bijna geen verschil. Voor oudere motoren zijn VSLA's efficiënter. Controleren plaatst een doorzichtige buis aan het einde van de zuigslang, de as bijvoorbeeld zuigen, en dat ondanks de aanzuigventilator (met bladen die ook de gewenste vorm en vinden dat de stroming lineair. met: in uiteinde van de buis, de vortex vormen min of meer langwerpige vorm volgens de afzuigsnelheid, enz ... kunnen worden gemaakt hetzelfde (zonder as, maar met rook) en om te controleren of een vortex wordt gevormd (zonder WITH) en in welke richting het wordt gevormd of dat er niets wordt gevormd en dus het nut van een AVEC.

hallo, sinds ik de AVEC ontdekte, werkte ik veel aan de hoeken van de messen, hun oppervlakken en hun vormen ... met zeer goede resultaten ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Janic » 16/02/19, 08:57

hallo, sinds ik de AVEC ontdekte, werkte ik veel aan de hoeken van de messen, hun oppervlakken en hun vormen ... met zeer goede resultaten ...
het is erg goed continu! Je weet nooit wat er uit kan komen. :D Maar, en dit is slechts een persoonlijke mening, ik denk dat je je leven goed compliceert, omdat wanneer je VSLA-vormen, materialen ziet, het meest bizarre, het belangrijkste is de schoen van de vortex, bijna alleen
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Opnieuw: Opnieuw:




par Flytox » 16/02/19, 23:33

nikolaj schreef:Ik ben van plan om de meeste HV bobine aan te sluiten op het metalen deel van de AVEC om te zien of er een statisch elektrificatie-effect optreedt dankzij het piekeffect. Heb je al iemand om te proberen?

Let op het is een gevaarlijke manipulatie om alleen door ervaren mensen te realiseren. Plaats uw handen niet wanneer de motor loopt, want er is tussen 3000 en 5000 volt in het ontstekingscircuit.
hello, mijn kant verbond ik alleen de aarddraad - de accu, de wrijving van de vochtige lucht op het vel gegalvaniseerd staal, roestvrij staal of magnetiseerbare, wekt een elektromagnetische flux (bijvoorbeeld de Foucault stromen) ...


Voor uw aansluiting op + HT ontsteking op de AVEC, pas op voor sommige rubberen slangen inname optredens zijn licht geleidend en des te gemakkelijker als u de HT plaatst. Dit kan u vonken ontnemen of zelfs uw ontsteking grillen ....
Voor uw "piekeffect" is het de wrijving van de lucht op de AVEC / de kanalen die de elektrische ladingen creëert en deze bij voorkeur ontsnappen via de uiteinden in de luchtstroom (principe gebruikt op de vleugels vliegtuig). Hiervoor hoeft u de HT niet aan te sluiten.

Om de inlaatlucht "effectief" te "elektrificeren" met uw HT, mogen uw tips niet te ver van de grond zijn.
HT van de slechtste elektronische ontstekingen begint bij 15000 Volts (tot 45000 Volts?)

genereert een elektromagnetische flux (zoals wervelstromen)

Kun je het uitleggen?
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 17/02/19, 08:23

Janic schreef:
hallo, sinds ik de AVEC ontdekte, werkte ik veel aan de hoeken van de messen, hun oppervlakken en hun vormen ... met zeer goede resultaten ...
het is erg goed continu! Je weet nooit wat er uit kan komen. :D Maar, en dit is slechts een persoonlijke mening, ik denk dat je je leven goed compliceert, omdat wanneer je VSLA-vormen, materialen ziet, het meest bizarre, het belangrijkste is de schoen van de vortex, bijna alleen

hello, dank u voor uw zeer interessante mening met feiten, de noodzaak om vormen 3D cyclonen, draaikolk, tornado's te creëren, met, enz., is sterker dan ik, het is natuurlijk en onweerstaanbare uitstraling te proberen om dingen te begrijpen, en vooral om alles dat werkt te zien, en niet om te leren van dingen en vooruitgang ... om: te redden ... en te optimaliseren ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Opnieuw: Opnieuw:




par Nikolaj » 17/02/19, 08:32

Flytox schreef:
nikolaj schreef:Ik ben van plan om de meeste HV bobine aan te sluiten op het metalen deel van de AVEC om te zien of er een statisch elektrificatie-effect optreedt dankzij het piekeffect. Heb je al iemand om te proberen?

Let op het is een gevaarlijke manipulatie om alleen door ervaren mensen te realiseren. Plaats uw handen niet wanneer de motor loopt, want er is tussen 3000 en 5000 volt in het ontstekingscircuit.
hello, mijn kant verbond ik alleen de aarddraad - de accu, de wrijving van de vochtige lucht op het vel gegalvaniseerd staal, roestvrij staal of magnetiseerbare, wekt een elektromagnetische flux (bijvoorbeeld de Foucault stromen) ...


Voor uw aansluiting op + HT ontsteking op de AVEC, pas op voor sommige rubberen slangen inname optredens zijn licht geleidend en des te gemakkelijker als u de HT plaatst. Dit kan u vonken ontnemen of zelfs uw ontsteking grillen ....
Voor uw "piekeffect" is het de wrijving van de lucht op de AVEC / de kanalen die de elektrische ladingen creëert en deze bij voorkeur ontsnappen via de uiteinden in de luchtstroom (principe gebruikt op de vleugels vliegtuig). Hiervoor hoeft u de HT niet aan te sluiten.

Om de inlaatlucht "effectief" te "elektrificeren" met uw HT, mogen uw tips niet te ver van de grond zijn.
HT van de slechtste elektronische ontstekingen begint bij 15000 Volts (tot 45000 Volts?)

genereert een elektromagnetische flux (zoals wervelstromen)

Kun je het uitleggen?


hello, de wet van correspondentie helpt ons om deze dingen te begrijpen, bijvoorbeeld dieselmotoren veroorzaken zelfontbranding van de brandstof, door de zeer krachtige compressie zuigers, vonk en dit kan alleen gebeuren omdat het motorblok aan massa van de accu en het hele lichaam, en de aanwezigheid van HHO en h2o in de lucht te bevochtigen +/- geleden sommige paden AC en DC elektrische geleiders en de flux op verschillende voltages. ... zodra een batterij is aangesloten ... de elektrische excitatie aanwezig is en gedeeltelijk wordt gecontroleerd ... in mijn werk sluit ik nooit + aan op slangen of andere accessoires, alleen de - en dat is voldoende om de wet van de overeenkomstige circuits ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Flytox » 18/02/19, 23:10

Met verklaringen als deze gaan we ver ... :schok: : Mrgreen:
1 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Nikolaj » 20/02/19, 08:15

Flytox schreef:Met verklaringen als deze gaan we ver ... :schok: : Mrgreen:

Hallo Flytox, heb je ooit een van mijn aerodynamische modellen voor luchtcycloon gekopieerd en gefabriceerd? zo zou je verder kunnen gaan ... in km ... in experimenten ... in vergelijkingen ... in echte besparingen ... van openbare nutsbedrijven ...
toebehoren
cyclonen saxo vts 7 en 8 messen coriolis diameter 58 mm-3.jpg
cyclonen saxo vts 7 en 8 Coriolis bladen diameter 58 mm-3.jpg (24.37 KIO) 4474 keer bekeken
CYCLONEBAL RECHTS NEE 26 mm H 60 mm HOEK 60 ° GEGALVANISEERD STAAL (5) .jpg
CYCLONEBAL RECHTS NEE 26 mm H 60 mm HOEK 60 ° GEGALVANISEERD STAAL (4) .jpg
CYCLONEBAL RECHTS NEE 26 mm H 60 mm HOEK 60 ° GEGALVANISEERD STAAL (3) .jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par Janic » 20/02/19, 08:55

het zou interessant zijn om vergelijkende cijfers te geven voor een groot aantal km, op zijn minst een paar duizend, met hetzelfde gedrag.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 261-gasten