Opwaardering van een milieuvriendelijk skigebied

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
louJB
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 05/11/06, 10:13
Plaats: Amsterdam, Avignon, Beaune

Opwaardering van een milieuvriendelijk skigebied




par louJB » 06/11/06, 15:08

Als onderdeel van mijn laatste studiejaar wil ik een aantal aanbevelingen doen om een ​​skigebied (en dat alles als vervuilende middelen en dubieuze middelen) om te zetten in lokale agenda 21, waarin respect voor het milieu en duurzaamheid worden gecombineerd algemeen.

Kent u ecologische methoden van sneeuwkanonnen, trekkers, enz ... en wat voor soort evenementen (bewustmakingsseminars ...) of infrastructuur (museum, ijsbar ...) denkt u dat het interessant zou zijn om te ontwikkelen om toeristen aan te trekken om het bewustzijn te vergroten en hen te betrekken bij de dagelijkse bescherming van het milieu?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 06/11/06, 15:39

Hallo LouLB,

Het leek me dat we erover hadden gesproken op de forum, Ik heb gezocht maar geen oplossing gevonden:
- https://www.econologie.com/forums/post13859.html

Trouwens, ik vond de post op het station van Dubai, het is echt geweldig :onheil:
- https://www.econologie.com/forums/un-bel-exe ... t1762.html
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten