ICCS boiler PAVE (Pump waterdamp)

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
PAVE
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 07/02/14, 22:15
x 2

Re: Boiler CIEC PAVE (Water Vapor Pump)




par PAVE » 10/02/18, 22:25



Na Beijing wordt in maart 10 voor de Universiteit van Leuven een PAVE van 2018 MW in gebruik genomen.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Boiler CIEC PAVE (Water Vapor Pump)




par Christophe » 26/10/18, 09:56

Met genoegen kondig ik de publicatie aan van een Engineering Techniques on PAVE en natte verbranding: https://www.techniques-ingenieur.fr/bas ... ve-be8342/

IT zijn referentiedocumenten voor ingenieurs en onderzoekers die een onderwerp willen ontdekken of verdiepen.

Ref: BE8342 v1
Natte verbranding (CVH) en waterdamppomp (PAVE)

Auteur(s): Rémi Guillet

Publicatiedatum: 10 oktober 2018
0 x
Avatar de l'utilisateur
PAVE
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 07/02/14, 22:15
x 2

Re: Boiler CIEC PAVE (Water Vapor Pump)




par PAVE » 08/02/19, 17:03

Installatie van een nieuwe PAVE:

In Avallon, een nieuwe stookruimte, uniek in Bourgondië, voor de wijk Morlande, uitgerust met een waterstoompomp gebouwd door CIEC in opdracht van ENGIE-COFELY.

Klik hier om het artikel van Damien Robine, France Bleu Auxerre te zien

Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten