Abbé Pierre en Charlie Chaplin, de eerste 2 #Yellowjackets

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Abbé Pierre en Charlie Chaplin, de eerste 2 #GiletsJaunes




par Christophe » 14/01/19, 19:44

Ahmed schreef:Ik zou vertalen met "tussen" en ik zie niet in waarom een ​​"mens" dat niets betekent en dat duidelijk niet uitspreekt Chaplin.


Ja onder zou ook correct zijn...

Voor mannen ben ik het ermee eens dat dat niet bestaat (maar ik ben ook geen leraar Engels...) en ik merk gewoon op wat Google-vertaling suggereert... : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Abbé Pierre en Charlie Chaplin, de eerste 2 #GiletsJaunes




par Exnihiloest » 14/01/19, 20:06

Kunnen we ons voorstellen dat Abbé Pierre mensen verhindert te passeren of hen vraagt ​​"Macron berusting" te zeggen? Belachelijk !
Abbé Pierre is het tegenovergestelde van een geel hesje, hij is een altruïstische individualist. Dat wil zeggen dat hij niet alles van de staat verwacht, hij besteedt zijn tijd niet aan het bekritiseren ervan, hij handelt positief en op zijn eigen persoonlijke manier (reden waarvoor ik spreek over individualisme, niet te verwarren met egoïsme), vooral met de oprichting van Emmaus, maar zelfs daarvoor, zie zijn politieke carrière, evenals in het verzet.
Gemakkelijke verontwaardiging is voor iedereen bereikbaar, zelfs met een geel hesje. Abbé Pierre ging veel verder, sensibiliseren, constructief zijn en het goede voorbeeld geven. Zelfs als hij ze waarschijnlijk zou steunen, zijn we ver met hem, heel ver verwijderd van veel straathoekvechters die nooit hun persoon voor anderen hebben betaald en die buiten de groep niet meer bestaan.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970