De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
olivcody
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 10/05/10, 21:11

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par olivcody » 01/01/19, 14:13

Ik neem deze huidige draad en ik wil niet discussiëren over de woorden die worden gebruikt om te spelen wie gelijk heeft.

Ik had de FGERVAIS-video gezien zonder kritische opmerkingen te hebben gelezen of gezien en mijn persoonlijke conclusie aan het einde was dat we aan het begin van de jaren 2020 komen in de neerwaartse fase van zijn 60-jarige cyclus.
dus eigenlijk zien we elkaar over 10 jaar weer om de balans op te maken van de echte trend.

bovendien, de kritiek die wil dat de analyse van F gervais wazig is, verlicht me uiteindelijk niet meer....

Enerc, heb je dezelfde grafiek voor de jaren 50/60 van de temperaturen in Australië? wat volgens F gervais het begin zou zijn van de stijgende fase van zijn 60-jarige cyclus
0 x
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par ENERC » 01/01/19, 18:59

Ik vond dit op de website van het Australian Meteorological Bureau (http://www.bom.gov.au)

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par wirbelwind262 » 01/01/19, 22:12

Exnihiloest schreef:Omdat viscerale reacties tegenwoordig steeds meer de plaats innemen van argumenten, zijn we onder de indruk van de kracht van uw reactie met betrekking tot de RCA. Geen behoefte meer aan cijfers, geen behoefte meer aan gegevensverwerking, geen behoefte meer aan theorieën, geen behoefte meer aan interpretatie, als we u lezen, kunnen we alleen maar overtuigd zijn. Niet beter gehoord sinds Nabila's laatste interview op tv (behalve dat ze nog wat beleefder was).

HAHAHAHAHAHAHAHAHA tussen de ontkenning van de werkelijkheid en de hyperkritische methode die overgaat in manie, zijn er geen viscerale reacties zoals angst, nee natuurlijk...
dit draadje is een echte karikatuur
1 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par Exnihiloest » 04/01/19, 21:20

wirbelwind262 schreef:
Exnihiloest schreef:Omdat viscerale reacties tegenwoordig steeds meer de plaats innemen van argumenten, zijn we onder de indruk van de kracht van uw reactie met betrekking tot de RCA. Geen behoefte meer aan cijfers, geen behoefte meer aan gegevensverwerking, geen behoefte meer aan theorieën, geen behoefte meer aan interpretatie, als we u lezen, kunnen we alleen maar overtuigd zijn. Niet beter gehoord sinds Nabila's laatste interview op tv (behalve dat ze nog wat beleefder was).

HAHAHAHAHAHAHAHAHA tussen de ontkenning van de werkelijkheid en de hyperkritische methode die overgaat in manie, zijn er geen viscerale reacties zoals angst, nee natuurlijk...
dit draadje is een echte karikatuur


"HAHAHAHAHAHAHAHAHA", "karikatuur": mooie demo door voorbeeld in een zoutpaal.
Wanneer het argument uit de grap naar voren komt om uiteindelijk tot de rede te komen, zal het voor mij misschien mogelijk zijn om het te beantwoorden.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par izentrop » 05/01/19, 01:20

Ik kan het net zo goed met humor opvatten... Ik ga terug naar mijn vuurstenen. U hoeft zich geen zorgen te maken. : Mrgreen:
2 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par Janic » 05/01/19, 10:06

Exnihiloest schreef:
Omdat viscerale reacties tegenwoordig steeds meer de plaats innemen van argumenten, zijn we onder de indruk van de kracht van uw reactie met betrekking tot de RCA. Geen behoefte meer aan cijfers, geen behoefte meer aan gegevensverwerking, geen behoefte meer aan theorieën, geen behoefte meer aan interpretatie, als we u lezen, kunnen we alleen maar overtuigd zijn. Niet beter gehoord sinds Nabila's laatste interview op tv (behalve dat ze nog wat beleefder was).

zoals gewoonlijk geef je de stok om je verslagen te krijgen, want als hij een spreker is die nooit cijfers geeft, gegevensverwerking, maar tevreden is met theorieën, nootachtige interpretaties, kunnen we alleen maar laat je niet overtuigen door je toespraken.

NB: Ik wacht nog steeds op bewijzen over andere onderwerpen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
geo444
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 24/09/18, 18:49
Plaats: Mars.
x 3

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par geo444 » 05/01/19, 12:54

ENERC schreef:Als sommigen zeggen dat een paar graden meer geen kwaad kan:

Beeld

Beeld

Duidelijk temperaturen in de schaduw...

Bedankt voor het plaatsen van deze zuidelijke ovenkaarten!
...ze bevestigen dit Guardian-artikel:
https://www.theguardian.com/australia-n ... c-forecast
= 50°C meer dan hier in de ochtend!!

Het is gek dat een "Techno Rich" land net zoveel CO2 uitstoot als Australië:
- Australië in helder rood voor Totale CO2-uitstoot / Inwoner!
- Australië in helder rood voor kolenverbruik per hoofd van de bevolking!
- Australië in helder rood voor CO2-uitstoot / kWh elektriciteit = ca. ~900g CO2 / kWh na India!
> Absoluut niet nodig om daar met een elektrische auto te rijden!
Jammer dat ze zo'n potentieel hebben in zon en wind, vooral niet de plek die ze missen!

het positieve punt van deze catastrofe: zal het hen ertoe aanzetten om te reageren?

---

' ... geen behoefte om een ​​elektrische auto te rijden..." Wel, daarover gesproken...

Ik plaatste een Giant Comparo tussen SP-95 motoren - Diesel - E85 - CNG - Elektrisch

Gezien vanaf de kant die niemand ooit laat zien = Ze zeggen niet alles tegen ons !
http://france.eco.h2.free.fr/CarEconologyCompare.html

: Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par Exnihiloest » 05/01/19, 21:45

Janic schreef:...
zoals gewoonlijk geef je de stok om je verslagen te krijgen, want als hij een spreker is die nooit cijfers geeft, gegevensverwerking, maar tevreden is met theorieën, nootachtige interpretaties, kunnen we alleen maar laat je niet overtuigen door je toespraken.

Ik geef cijfers wanneer ik feiten presenteer en zij die nodig hebben (bijv. in deze thread, puinhoop van 30-12-18, 18:59 uur, 22-12-18, 20:46 uur, 16-12-18, 17:19 uur) , van 15/12/18, 18:08 en 17:59... dus je liegt), anders heb ik geen reden om iets te geven.

NB: Ik wacht nog steeds op bewijzen over andere onderwerpen.

De bewijzen worden u gegeven, maar u ontkent de bewijzen en de referenties, zoals de WHO waarvan u beweert dat deze "niet geloofwaardig" is. De obscurantisten accepteren geen enkele verwijzing van internationale organisaties zoals de WHO (behalve misschien het IPCC, zij konden dezelfde kattenpap herkennen die ze ons serveren).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par Exnihiloest » 05/01/19, 21:49

geo444 schreef:...
het positieve punt van deze catastrofe: zal het hen ertoe aanzetten om te reageren?
...

Waarvoor ? Er is geen verband tussen het Australische weer en het mondiale klimaat.
Als dat zo is, zouden Amerikanen met hun koudegolf dan meer CO2 moeten maken?!
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: De fabel van antropogene opwarming en de strijd tegen CO2




par izentrop » 05/01/19, 23:39

Exnihiloest schreef:
geo444 schreef:...
het positieve punt van deze catastrofe: zal het hen ertoe aanzetten om te reageren?...

Waarvoor ? Er is geen verband tussen het Australische weer en het mondiale klimaat.
Als dat zo is, zouden Amerikanen met hun koudegolf dan meer CO2 moeten maken?!
Altijd zo grappig die oude apen die het voor de hand liggende ontkennen https://weather.com/fr-FR/france/alaune ... ump-a-tort
Ik zou nog veel meer links kunnen noemen, maar goed : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten