Natuurlijk rollen, maar wie?

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
pheno37
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 25/03/18, 19:21
Plaats: Indre et Loire
x 2

Natuurlijk rollen, maar wie?




par pheno37 » 10/12/18, 15:03

Goedemorgen.
Ze verschenen veertien dagen geleden en alleen op het hooi. Niets op het land wordt hierna niet behandeld. Het is een goed teken maar wie moet ik bedanken? de anekdiekjes of hun vriendjes?

turricules_1.jpg
turricules_1.jpg (70.15 KIO) Toegang tot 3754-tijden
toebehoren
turricules_2.jpg
turricules_2.jpg (88.55 KIO) Toegang tot 3754-tijden
0 x
Avatar de l'utilisateur
chafoin zijn
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1202
Inschrijving: 20/05/18, 23:11
Plaats: Gironde
x 97

Re: Zeker rollen, maar wie?




par chafoin zijn » 14/12/18, 01:04

Ik denk dat deze turricules het teken zijn van de activiteit van de anekdotes die als enige deze zeer bijzondere mix van geregenereerd organisch materiaal en aarde op het oppervlak spugen die ze tritureerden vanaf de onderkant van hun verticale galerijen ... uitstekend teken naar mijn mening!
Heb je dit al sinds 15 dagen gezien?
En zeg je niet dat er daarna afgietsels zijn?
0 x
pheno37
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 25/03/18, 19:21
Plaats: Indre et Loire
x 2

Re: Zeker rollen, maar wie?




par pheno37 » 14/12/18, 09:51

Dag. Ik heb op de verkeerde plaats gepost, maar kon dit bericht niet verwijderen.
Leuk om te weten dat dit zeer waarschijnlijk de anekdotes zijn.
Een plotselinge verschijning inderdaad twintig dagen geleden en alleen op hooi. (einde van het eerste seizoen van "fenocultuur"). En echt geen afgietsels op het "kale" cultuurland ernaast ter vergelijking.
Het moet bekend zijn dat zelfs onder het hooi de aarde pas in half november hier in de 37 los begon te raken.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Zeker rollen, maar wie?




par Christophe » 14/12/18, 11:00

Deze Turricules Ik weet niet wie ze heeft gemaakt ... maar de Turrecules dit komt van de regering Macron! : Cheesy:

Ok, ik ga naar buiten ...
0 x
pheno37
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 25/03/18, 19:21
Plaats: Indre et Loire
x 2

Re: Zeker rollen, maar wie?




par pheno37 » 14/12/18, 12:41

Christophe schreef:Deze Turricules Ik weet niet wie ze heeft gemaakt ... maar de Turrecules dit komt van de regering Macron! : Cheesy:

Ok, ik ga naar buiten ...


Ah goed?
Ik dacht dat het was toen de aarde werd afgeschermd van kanjavence ... :frons:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Zeker rollen, maar wie?




par Christophe » 14/12/18, 12:56

Nee nee, het is Turrecules in de regering, hun nieuwste antisociale vondst: vernietig SCOP: energie-fossiel-nucleaire / L-call-of-17-November-is-he-rechtvaardigen-t15820 820.html # p350325 :onheil: :onheil: :onheil:

We hebben zo'n punt bereikt dat we met deze regering zelfs een wellustig rijm kunnen maken, het zijn "Turrecules Tantjetenc ..." : Mrgreen:
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Zeker rollen, maar wie?




par Ahmed » 14/12/18, 13:23

Geen onverenigbaarheid tussen deze twee interpretaties: "turrecules kanjavance". 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Zeker rollen, maar wie?




par Christophe » 14/12/18, 13:39

Het is waar dat ze "Kanjavance Turrecules Paskejetenc ..." zijn : Mrgreen:

Goed sorry voor het rottende onderwerp, maar de kans was te goed nieuws ... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Zeker rollen, maar wie?




par Did67 » 14/12/18, 14:14

chafoin zijn schreef:Ik denk dat deze turricules het teken zijn van de activiteit van de anekdotes die als enige deze zeer bijzondere mix van geregenereerd organisch materiaal en aarde op het oppervlak spugen die ze tritureerden vanaf de onderkant van hun verticale galerijen ... uitstekend teken naar mijn mening!
Heb je dit al sinds 15 dagen gezien?
En zeg je niet dat er daarna afgietsels zijn?


En gezien de kleine vermicelli die het is, zijn het waarschijnlijk jonge mensen.

Goed om te weten: jonge anekdici blijven dichter bij het oppervlak; ze graven momenteel niet erg diep ...
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Zeker rollen, maar wie?




par Moindreffor » 15/12/18, 08:26

Did67 schreef:
chafoin zijn schreef:Ik denk dat deze turricules het teken zijn van de activiteit van de anekdotes die als enige deze zeer bijzondere mix van geregenereerd organisch materiaal en aarde op het oppervlak spugen die ze tritureerden vanaf de onderkant van hun verticale galerijen ... uitstekend teken naar mijn mening!
Heb je dit al sinds 15 dagen gezien?
En zeg je niet dat er daarna afgietsels zijn?


En gezien de kleine vermicelli die het is, zijn het waarschijnlijk jonge mensen.

Goed om te weten: jonge anekdici blijven dichter bij het oppervlak; ze graven momenteel niet erg diep ...

dus waarschijnlijk luiken die zijn uitgekomen, dus teken van voortplanting, zo goed teken : Mrgreen:
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 400-gasten