Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 10/12/18, 08:37

Janic schreef:
Hiv-vaccinatie op schema https://trustmyscience.com/nouvelle-str ... over-muis
Jij en je kameraden zijn als kinderen...
"In een ruzie verwijst het argumentum ad personam naar een persoonlijke aanval van een van de partijen op de tegenpartij die geen verband houdt met de inhoud van het debat.
Weer een ingekort citaat! Ik schreef: "vergelijkbaar, je bent als kinderen die willen geloven in het wonderbaarlijke en die op een dag wakker worden en beseffen dat het allemaal wind was, leugens"Ik zie niet in hoe het idee dat een volwassene zich gedraagt ​​als een kind beledigend of een aanval van welke aard dan ook is. Het is gewoon een observatie dat intellectuele, zelfs emotionele volwassenheid veel tijd kost en dat sommige volwassenen moeite hebben om deze cruciale stap te zetten. Toch een van de kenmerken van kinderen is om van angst af te wijken (meestal zonder reëel doel omdat de angst voornamelijk cultureel is) om hun toevlucht te zoeken met een gelukzalig vertrouwen in de verbeelding die ons in staat stelt de wereld eerder geruststellend dan angstaanjagend te zien.
Vaccinatie concentreert deze twee tendensen echter, waarschijnlijk sterker dan elders, omdat de angst voor de terugkeer van epidemieën die menselijke schade aanrichten, zoals de pest, cholera en dergelijke, ons aanmoedigt om buitensporig vertrouwen toe te schrijven aan wat uiteindelijk de individu, zoals de hele samenleving, van deze redenen om bang te zijn.
Dus tenzij ik me vergis, het onderwerp gaat over vaccins en dat ik over DIT onderwerp spreek, lijkt mij bijzonder geschikt.
Zo niet wat betreft het argumentum ad personam, hoe zit het dan? " Besteed je tijd aan retoriek steriel bestaande uit het doorzoeken van de tekst van zijn gesprekspartner om de ontwrichte stukken te "versieren", pap voor katten, van het i[i]nfantilisme, gorgelen van ongelijksoortige woorden omdat we niet de moeite wilden nemen om te lezen of te begrijpen, het is gewoon trollen. [/i]» ah, hij is van jou! 8)
Dus laten we stoppen met dit spelletje van persoonlijke waardering en terugkomen op het onderwerp, en hij alleen en dus: waar is het bewijs? officieel de jouw beweringen op het feit dat vaccins veel doden hebben voorkomen zoals de minister zegt en herhaalt, (wie telt ze ze in miljoenen) wie besteedt haar tijd ook aan nepnieuws?

En dat is wat telt in de eerste plaats, tenzij we er de voorkeur aan geven veel te doden zonder vaccin in plaats van een paar ermee, volgens jou bovenaan vorige pagina: de bewijzen, waar zijn de bewijzen?
"Als je beseft dat de tegenstander superieur is en je niet gaat winnen, moet je denigrerende, kwetsende en grove woorden uitspreken."
https://fr.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_personam
Dat is ook mijn mening, zie je minachtende opmerkingen hierboven: onvruchtbaar, kattenbrij, infantilisme, woordgorgelen, enz.. en ik kan ver teruggaan om al je bloemlezingen van persoonlijke waarderingen op anderen te noteren (niet alleen op mij bovendien en anderen hebben je er al op gewezen.)
On daarom begrepen wie inferieur is in deze uitwisseling.
Je ziet dat je er niets aan kunt doen! Wie wil zichzelf absoluut als superieur beschouwen? en wie is dit AAN? Alleen jij?
Maar er is geen meerdere of mindere, maar keuze en erkenning van waarden die niet voor iedereen hetzelfde zijn. U bent voor deze vaccins, is uw recht gegarandeerd door de wet, anderen zijn van een andere mening net zo gegarandeerd door de wet van ons land? Respecteer dus in ieder geval dit aspect, want zelfs een hypochonder kan dit begrijpen!

izentrop
Dit is niet zozeer een verhaal over 'superioriteit' als wel herhaald bewijs van de effectiviteit van vaccinatie tegen een hardnekkige ontkenning van leugens.
Hier is de trol terug! (volgens de definitie van een trol gegeven door je vriend Ex-ding, hierboven)
Ik herinner u eraan dat mijn verzoek om bewijs te leveren van uw vrije beweringen, afkomstig van uw sekten, altijd onbeantwoord is gebleven.
Van mijn kant rapporteer ik alleen vaccinnieuws, om controverse te vermijden,
Ouarf van rouarf! Er zijn verschillende vaccinnieuws. Degenen die u identificeert en het is goed om naar boven te gaan UN aspect van de vraag en andere aspecten die u niet wilt melden om u gerust te stellen dat we in een land van zorgbeertjes leven.
wat onze "vriend" probeert te vernietigen met veel bla bla bla zonder interesse, eindeloos en vooral zonder enig argument dat de waargenomen feiten zou kunnen tegenspreken.
27 pagina's pingpong, maar ik kan het niet laten liggen zulke leugens
Welnu, als je het leuk vindt om leugens weg te spoelen, neem ik aan dat je de aangegeven video's hebt bekeken die de leugens in kwestie en met name de mening van de wereldexpert op het gebied van aluminium wegspoelen en die uiteraard niet jouw mening is. En dan post ik!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 10/12/18, 12:16

dus zoals eerder vermeld, hier is de mening van deze wereldexpert op het gebied van aluminium en zijn team:

36'20'' Zoals je weet werken mijn groep en ik al 30 jaar aan aluminium en het gaat van de simpele chemie van aluminium tot de manier waarop het in wisselwerking staat met levende organismen, het is al 30 jaar onze missie: begrijpen waarom aluminium geen biologische functie heeft. Dit is het doel van onze werkgroep en zeer recent, ik zou zeggen in het afgelopen decennium, hebben we ons gericht op wat menselijke blootstelling aan aluminium wordt genoemd. Wat mijn werkgroep altijd heeft gezegd, is dat we niet tegen aluminium zijn…. Wij zijn niet tegen aluminium, maar wanneer een product wordt geïntroduceerd in levende organismen en vooral iets waaraan mensen worden blootgesteld, in principe, we zorgen eerst dat het veilig is, dat is het eerste wat je moet doen. In feite, welk gezondheidsproduct u maar kunt bedenken, u moet aantonen dat het veilig is. Dit werd voor alu nooit nodig geacht. Aluminium is nooit veilig gebleken, geen enkele wetgeving heeft ooit aangetoond dat aluminium veilig was, er is geen wetgeving ingevoerd om dit te waarborgen. Dit is een historisch feit.
Mijn begrip van aluminium IN levende wezens en dus in mensen, is dat, hoewel aluminium het meest voorkomende element op aarde is...we hebben aangetoond dat als silicium zich bindt aan aluminium, het niet giftig is.(klei is een alumina-silicaat)....39'26'' We bevinden ons in dit stadium van evolutie waarin het giftig is. We zijn er nog niet in geslaagd om aluminium in een levend wezen op te nemen zodat het er een heilzaam gebruik van kan maken.. Het zal gebeuren, maar de mens kan natuurlijk al weg zijn voordat het gebeurt.
Momenteel komen we overeen om dit zeer reactieve metaal vanuit biologisch oogpunt te nemen om ermee te leven en de gevolgen te accepteren en dat zonder te proberen een manier te vinden om onszelf ertegen te beschermen. Integendeel, we verbergen de schade waarvan we weten dat ze die al veroorzaakt. Bijvoorbeeld tijdens de recente beoordeling door het Europees Geneesmiddelenbureau van het vaccin tegen infecties met het humaan papillomavirus, hoeveel aluminiumexperts hebben ze geraadpleegd? Geen ! Hoe kunnen ze dit aspect begrijpen als ze niemand raadplegen ? en het gebeurt de hele tijd! We hebben mensen die geen speciale kennis hebben, die niet geïnformeerd zijn, die zitting hebben in wereldwijde organisaties voor gezondheid en medicijnen, deze commissies die praten over aluminium. Je hebt de misvatting van de WHO dat er een veilige limiet is voor aluminium. Ze zeggen dat zolang je onder de één mg per kilo lichaamsgewicht per dag blijft, je niets riskeert" Dus ik vraag ze "Maar hoe weet je dat, als ik het zelf niet weet, "Ik werk al 30 jaar aan aluminium en probeer het te begrijpen en ik vraag ze om details: " hoe heb je dit vastgesteld en wie heeft het ontdekt ? » dit is gebaseerd op 2 of 3 dierstudies gepubliceerd in wetenschappelijke tijdschriften, terwijl dit een aanbeveling is voor mensen en de mensen die ze valideerden hadden geen expertise in aluminiumHet is een veilige gok geworden, over de hele wereld waar mensen de WHO over citeren.
Het enige waar ik op hoop is dit: ik zou de mensen van de WHO willen vertrouwen, ik hoop dat ze op alle gebieden behalve aluminium echt experts raadplegen en dat ze gelijk hebben. Ook als ze ons vertellen over de niveaus van bepaalde PCB's of andere in het milieu, Ik hoop dat ze niet zoveel ongelijk hebben als met het aluminium. Want als dat het geval zou zijn, zou deze organisatie totaal corrupt en nutteloos zijn.. Maar wat het aluminium betreft, dat is en blijft inderdaad zo wat ze besluiten te raadplegen diegene die "42'42" kennen
45' dit zijn mensen die ik 'aluminiumambassadeurs' noem, het zijn te goeder trouw wetenschappelijke ambassadeurs. Over het algemeen goede wetenschappers over de hele wereld die door de aluminiumindustrie worden betaald om te zeggen dat aluminium geen probleem is. Maar dit zijn geen mensen die aan aluminium werken. De meesten van hen hebben niet de minste kennis op het gebied van aluminium. Dit zijn mensen die bijvoorbeeld werken aan de ziekte van Alzheimer en dus als een lid van de Alzeimer Society, een grote liefdadigheidsinstelling, om advies vraagt, vragen ze iemand die bekend is op het gebied van de ziekte van Alzheimer. Alzheimer: “wat is de rol van aluminium ? " ze antwoord : "er is niets om je zorgen over te maken" vragen ze me niet !
48' aluminium is niet zoals cyanide, lood of cadmium, je wordt niet plotseling ziek en sterft na slechts één blootstelling. Dit is mogelijk, maar vereist een zeer sterke belichting. Aluminium is anders, het is een stille bezoeker. Hierop is een uitzondering en ik denk dat die uitzondering vaccinatie zou kunnen zijn en zo niet duidelijk een uitzondering voor de overgrote meerderheid van de mensen, omdat de overgrote meerderheid van de mensen het alu-adjuvans zal tegenkomen zonder ernstige bijwerkingen. Maar als het 1% van de mensen is, 1% van de miljoenen mensen, jonge vrouwen die het HPV-vaccin krijgen, dan zijn dat veel mensen die lijden ernstige bijwerkingen. Deze ernstige nadelige effecten zijn ongetwijfeld te wijten aan de aanwezigheid van dit aluminiumderivaat. Aluminium heeft het ongelooflijke vermogen om het lichaam tegen dingen te keren die het normaal als zijn eigendom zou beschouwen. Het is om deze reden dat het me bijvoorbeeld niet verbaast dat aluminium betrokken zou kunnen zijn bij zoiets als multiple sclerose. Tijdens multiple sclerose weten we dat het lichaam zijn eigen myeline begint af te breken, het produceert antilichamen tegen zijn eigen myeline / Waarom?

Enz… iedereen kan de hele video lezen, met daarnaast de uitleg van Gherardi.

18'34' eind 2017 publiceerde het team van Pr Exley een belangrijke studie
“Voor deze studie wisten we van mogelijke verbanden tussen aluminium en autisme, maar de studies waren niet solide genoeg. Ik zag niet welke rol aluminium zou kunnen spelen bij autisme, noch de rol van aluminium uit vaccins bij autisme. Nu moet ik van gedachten veranderen over deze twee onderwerpen.. Ik ben ervan overtuigd dat autisme verband houdt met het aluminium van vaccins. Nu heb ik dezelfde cellen op de injectieplaats gezien die een lading aluminium naar de hersenen vervoerden van mensen met de diagnose autisme. Ik zeg nu dat we heel voorzichtig moeten zijn met mensen die vaccins met aluminiumadjuvans krijgen. We moeten veel voorzichtiger zijn: is dit vaccin een kwestie van leven of dood? zo niet, laat u dan niet vaccineren met een aluminiumadjuvans. Ik heb het niet noodzakelijkerwijs over onmiddellijke effecten, maar over langetermijneffecten zoals bij autisme. De effecten zijn niet noodzakelijkerwijs onmiddellijk, de toxische effecten kunnen maanden, jaren of zelfs decennia later optreden.. We moeten nu uiterst voorzichtig zijn bij de beslissing om al dan niet een alu-vaccin te injecteren.. Het baarde me enorm zorgen toen ik deze gegevens zag, wetende dat ik dat niet was voordat ik het zag. »

En iets meer over de huidige minister van Volksgezondheid 1u03 'voor de afgevaardigden: " maar ze zijn niet schadelijk, blijkt uit alle rapporten…” 1u 04’ “ de dosis is duizend keer, 100.000 keer lager dan de dosis” beantwoord door Exley, de wereldberoemde aluminiumexpert: " Ik ben hier nog maar heel kort en ik heb het al gehoord verschillende volkomen belachelijke verklaringen met betrekking tot het aluminium, ik heb het in het bijzonder over Pr Autran die vertelt over hoe deze op aluminium gebaseerde adjuvantia werken die ik in 30 jaar nog nooit had gehoord N En [i] dit is echt verzonnen . We zijn hier in een forum publiek , we kunnen hier onze meningen uitwisselen, het is volkomen acceptabel, maar we zijn wetenschappers en wetenschappers moeten niet hun persoonlijke mening geven, maar wat de wetenschap zegt, wetenschappelijke resultaten [/i]»
Het bewijs is dat de FDA zelf zojuist de koers heeft omgekeerd door haar eigen onderzoek naar de veiligheid van aluminiumadjuvantia bij zuigelingen te verwerpen. DE ENIGE studie die de onschadelijkheid van aluminium moet garanderen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par izentrop » 10/12/18, 15:23

Anti-hiv-vaccin: binnenkort het einde van de tunnel https://www.latribune.fr/opinions/tribu ... 99123.html

Alle onderzoeksgegevens. We begrijpen waarom het zo moeilijk is om een ​​universeel vaccin te maken voor alle soorten virussen en hun vele mutaties.
35 jaar na de ontdekking van HIV blijft de ontwikkeling van een vaccin een onderzoeksprioriteit voor veel onderzoekers en artsen. De laatste resultaten zijn bemoedigend. Door Jean-Daniel Lelièvre, Nationaal Instituut voor Gezondheid en Medisch Onderzoek (Inserm)

Het hiv-genoom bestaat niet uit DNA, maar uit RNA. Zoals alle RNA-virussen maakt het veel fouten tijdens het vermenigvuldigen. Het geeft dus aanleiding tot vele varianten, die enigszins van elkaar verschillen. Dit leidt tot een zeer aanzienlijke virale diversiteit, niet alleen tussen geïnfecteerde mensen, maar ook binnen elk van hen. Een enkele geïnfecteerde patiënt kan miljoenen verschillende varianten bij zich dragen, meer dan de diversiteit die ontstaat tijdens een wereldwijde griepepidemie! Dit laatste vereist echter de ontwikkeling van elk jaar een nieuw vaccin...

Het tweede grote probleem dat de ontwikkeling van een vaccin tegenwerkt, is dat een hiv-infectie niet noodzakelijkerwijs bescherming biedt. De antilichamen die na hiv-infectie worden aangemaakt, bieden immers onvoldoende bescherming. Bovendien zijn CD8 LT's in staat om virusreplicatie te beheersen, maar niet om infectie te onderdrukken. Ten slotte, de "natuurlijke" immuniteit die kan worden verkregen, voorkomt geen superinfecties door andere HIV-stammen...

Als er geen behandeling is, zullen patiënten die besmet zijn met hiv onvermijdelijk eindigen in het stadium van aids...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 10/12/18, 17:49

Als er geen behandeling is, zullen patiënten die besmet zijn met hiv onvermijdelijk eindigen in het stadium van aids...
de kunst en de manier van het manipuleren van de wortel (hoop, oproep tot donaties en andere middelen) en de stok (als je onze gifstoffen niet inneemt, ga je naar AIDS) en tegelijkertijd erkent en bevestigt de uitvinder van HIV dat een gezonde levensstijl is voldoende om deze aids precies te voorkomen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
yves35
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 221
Inschrijving: 27/09/15, 23:22
Plaats: rendier
x 60

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par yves35 » 11/12/18, 03:07

hello,
tegelijkertijd erkent en bevestigt de uitvinder van hiv dat een gezonde levensstijl voldoende is om deze aids precies te vermijden.

exact, zeer weinig gevallen in de kloosters

cadeau van de dag voor jou janic:
https://www.ouest-france.fr/sante/tetan ... on-6120905

natuurlijk ga je de families uitleggen hoeveel big pharma hen leidt

yves
1 x
genegeerd: obamot, janic, guygadebois... lucht, lucht. We zijn (nog) niet op Qanon Ben, als in feite
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 11/12/18, 08:51

Hallo, Yves 35
tegelijkertijd erkent en bevestigt de uitvinder van hiv dat een gezonde levensstijl voldoende is om deze aids precies te vermijden.
exact, zeer weinig gevallen in de kloosters
Ik hou van je eigenzinnige humor, maar dat is niet genoeg om de realiteit te camoufleren.
Montagnier, in zijn interviews die je op youtube kunt zien, een keer in het Frans, een andere in het Engels, spreekt niet over kloosters, noch over kloosters, daarom nodig ik je uit om ze te beluisteren, ook al is het nutteloos omdat angst en rede niet Het past niet goed bij ieder van ons.
Als je het achteraf wilt bespreken (hoewel dit meer herhaling is, is de casus uitgebreid gezien en geanalyseerd in het 1e betreffende onderwerp.)
cadeau van de dag voor jou janic:
https://www.ouest-france.fr/sante/tetan ... op-6120905
Bedankt, maar er is elk jaar dit soort informatie (meer een advertentie dan echte wetenschappelijke informatie).
natuurlijk ga je de families uitleggen hoeveel big pharma hen leidt
niet nodig! Families worden steeds meer op hun hoede voor deze lobby met de veelheid aan schandalen die in steeds meer media verschijnen die stil waren voordat internet de potten met rozen ontdekte, dus zij (deze media) hoeven hun beleefdheid niet langer te laten verbranden. Bovendien kenden de meeste mensen die nog jong waren de tijd niet dat de medische druk niet zo sterk was als nu en behandelden ze zichzelf met de "eenvoudige" planten met geneeskrachtige eigenschappen (waardoor de synthetische farmaceutische industrie zich kon ontwikkelen) of door simpele middelen zoals begassingen, warme of koude baden, door verschillende kompressen en die langzaamaan terugkeert naar zeer jonge generaties die nog niet volledig vastzitten in dogma's.

Big pharma is een industrieel bedrijf dat tot doel heeft zaken te doen tegen elke prijs, de kant "Ik ben geïnteresseerd in gezinnen" maakt niet langer deel uit van de doelstellingen, maar dient als hun voorwendsel om hun producten te verkopen (luister opnieuw naar professor Even en anderen die deze "afwijkingen" aan de kaak stellen).
Bijvoorbeeld Sanofi (u vindt alle details op de financiële overzichten)
: http://www.lalibre.be/dernieres-depeche ... abb9dd549c

Sanofi: sprong in nettowinst in 2017, opgeblazen door uitzonderlijke effecten
Geplaatst op woensdag 07 februari 2018 om 08:36 uur in Parijs, 7 februari 2018 (AFP)
Sanofi publiceerde woensdag een sterke stijging van de jaarlijkse nettowinst, gestimuleerd door de uitwisseling van activa met het Duitse laboratorium Boehringer Ingelheim, en zei vertrouwen te hebben in 2018, met name dankzij de geplande mega-overname van de Amerikaanse biotech Bioverativ.
De nettowinst van het Franse farmaceutische concern bereikte vorig jaar 8,43 miljard euro, een sprong van 79,1% over een jaar als gevolg van de overname van de consumentengezondheidszorgactiviteiten van Boehringer Ingelheim in ruil voor de dierengezondheidsdivisie Merial.
De jaaromzet bedroeg 35 miljard euro, een stijging van 3,6% (+5,6% tegen constante wisselkoersen). Bij constante valuta en scope stagneerde de totale omzet van Sanofi echter bijna (+0,5%), volgens een persbericht.
De dynamiek sales van zijn Sanofi Genzyme-divisies (zeldzame ziekten), Sanofi Pasteur (vaccins) en haar activiteiten in de opkomende markten ruimschoots gecompenseerd voor de daling van de diabetesfranchise, oude kip met gouden eieren van de groep, maar wiens moeilijkheden vorig jaar versnelden als gevolg van een hevige concurrentie, vooral in de Verenigde Staten.
In het vierde kwartaal daalde de nettowinst van de groep met 83,7% tot 129 miljoen euro, met name door waardeverminderingen van 262 miljoen euro voornamelijk gerelateerd aan zijn dengue-vaccin Dengvaxia in de Filippijnen. Dit land schortte aan het einde van het jaar een uitgebreide vaccinatiecampagne voor kinderen op vanwege het potentiële gevaar in bepaalde gevallen.."


Als je een beetje rekent, levert het een nettowinst op om te herverdelen aan aandeelhouders de 24%, kan geen enkele andere industriële sector hetzelfde doen en deze zijn NOS sociale zekerheidsbijdragen die hiervoor opraken. En gedurende deze tijd laten we mensen huilen in de huisjes met de telethon die 69 miljoen (d.w.z. 0.008: 8 duizendsten van deze winst die in de zakken van L'Oréal of Total terechtkomt) alsof er geen 0.008 uit deze ENORME VOORDELEN voor deze weesziekten en andere.
Zaken zijn zaken en niets anders!
Wilt u nu een diepgaande analyse van deze tekst hieronder over tetanus en waarvan ik alleen bepaalde punten zal benadrukken die in tegenspraak zijn met de werkelijkheid (officieel verifieerbaar natuurlijk op basis van officiële statistieken en huidige biologische kennis)

https://www.ouest-france.fr/sante/tetan ... on-6120905

Volgens het bulletin van Public Health France zijn tussen 35 en 2012 2017 mensen besmet met tetanus, waarvan er acht zijn overleden. Een infectie die dankzij het vaccin voorkomen had kunnen worden.

Tetanus besmette tussen 35 en 2012 2017 mensen, van wie er 8 stierven, terwijl vaccinatie alle gevallen zou hebben voorkomen, meldt Public Health France in haar wekelijkse epidemiologische bulletin. Tetanus wordt veroorzaakt door een extreem krachtig neurotoxine, dat in het spijsverteringskanaal van dieren, in uitwerpselen van dieren en in de bodem in een zeer resistente vorm aanwezig kan zijn.
Het komt het lichaam binnen via een wond. Sinds 1940 is het een van de verplichte vaccins voor zuigelingen en sinds 1 juni van de 11 verplichte vaccins die vóór de leeftijd van 18 maanden moeten worden toegediend.
Besmette kinderen: niet of slecht gevaccineerd
De ziekte nam sterk af van 1960 (meer dan 450 gevallen en 300 doden) tot 2006 voordat hij in kleine hoeveelheden terugkeerde, met 4 tot 15 gevallen per jaar in de afgelopen twaalf jaar.
Van de 35 aangiften tussen 2012 en 2017 vonden er 5 plaats in 2012, 10 in 2013, 3 in 2014, 9 in 2015, 4 in 2016 en 4 in 2017. Het zijn vooral ouderen (71% was 70 jaar of ouder) en vrouwen (63%), maar ook 3 gevallen jonge jongens van 3, 4 en 8 jaar.
Alle gevallen waarvan de vaccinatiestatus kon worden gedocumenteerd, waren nee of slecht gevaccineerd. Van de 3 kinderen had de 4-jarige een onvolledige vaccinatie (twee van de drie geplande doses voor de basisvaccinatie) en de andere twee waren niet gevaccineerd.
De helft van de volwassenen heeft geen vaccinatieboekje
Vaccinatie omvat twee startdoses met een tussenpoos van twee maanden op de leeftijd van twee maanden, gevolgd door boosters op de leeftijd van 11 maanden, 6 jaar en tussen 11 en 13 jaar, vervolgens boosters op volwassen leeftijd op 25, 45 en 65 (elke 10 jaar vanaf de leeftijd van 75).
Van de 35 gevallen werd, op één uitzondering na, de voordeur geïdentificeerd: in In 27 gevallen ging het om letsel (tuinieren, val, ongeval) en in 7 gevallen van een chronische wond - spataderzweer, reeds bestaande wond tijdens tuinieren die vervuild was, slecht beschermde amputatiestomp.
Volksgezondheid Frankrijk herinnert aan het belang van vaccinatie, met name herinneringen aan volwassenen, die vaak slecht worden gerespecteerd. Uit enquêtes blijkt ook dat meer dan de helft van de volwassenen geen vaccinatiekaart heeft. Bij een wond is het raadzaam om te vaccineren en immunoglobulinen toe te dienen.


maar als je de voorkeur geeft aan het beleid van de struisvogel, dan gaat het daar weg.
Nog een kleine anekdote:
Tijdens het jaarlijkse bezoek van de arbeidsgeneeskunde stelt de dokter me de vraag over de vaccins waarop ik antwoord "geen", natuurlijk! En daar ging hij verder "je beseft niet welke risico's je neemt..." en alle gebruikelijke bla bla. Als de stroom is opgedroogd, stel ik hem de vraag over: wie is er getroffen, bezorgd over een mogelijke besmetting met tetanus? en na een minimum aan reflectie antwoordt hij "jonge kinderen, oude mensen" (dus hij had zijn lesje goed geleerd!) en dus vraag ik hem wat het nut is van het automatisch vaccineren van een hele bevolking die NOOIT door deze infectie zal worden getroffen omdat hun immuunsysteem ervoor zorgt (gelukkig voor zoals alle virussen en bacteriën die ons dagelijks binnenvallen.)"Eindelijk heb je gelijk, was zijn antwoord, daar had ik nog nooit aan gedacht"Dit betekent niet dat hij gestopt is met vaccineren, het is ook zijn werk, maar met minder zekerheid. Vooral omdat zijn eerste kind een van de slachtoffers was van ernstige bijwerkingen na zijn vaccins... die niet bestaan ​​volgens de Minister van Volksgezondheid!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 12/12/18, 10:30

Yves 35
natuurlijk ga je de families uitleggen hoeveel big pharma hen leidt
ik ga gezinnen het volgende uitleggen dat niet van de veronderstelde antivaxx is.

Een gebrek aan vaccinveiligheidsstudies in:

Redactionele vragen van het British Medical Journal (BMJ)

Door TVR Staff, 14 Nov 2018

Redactie van het British Medical Journal: niet genoeg onderzoeken om de veiligheid van vaccins te bevestigen
In een redactioneel artikel in de British Medical Journal met de titel 'We hebben een overzicht van vaccinatiebeleid en -programma's nodig', schrijft Allan Cunningham, MD, dat hij zich heeft geabonneerd op de recente getuigenverklaring van Bernadette Pajer van de Informed Keuze Washington, voor de Health Board van de staat Washington over de noodzaak van een doordachte beoordeling van de impact van het vaccinatiebeleid op het Amerikaanse publiek. [1,2,3]

Dr. Cunningham zei: "Bernadette Pajer heeft absoluut gelijk om de medische gemeenschap de schuld te geven geen stap achteruit doen om te kijken naar de algemene impact van vaccinatieprogramma's op de volksgezondheid. "[1]

Dr. Cunningham zei dat hoewel hij geloofde dat vaccins de incidentie van infectieziekten, zoals mazelen en polio, hadden helpen verminderen, het was belangrijk om een ​​beoordeling op te nemen van "niet-specifieke gunstige of schadelijke effecten op langere termijn". » momenteel aanbevolen vaccinatieprogramma's. Hij beweerde : " Naarmate de vaccinatieschema's zijn uitgebreid, neemt ook onze onwetendheid over de algemene risico's en voordelen toe.. » [1]

Dr. Cunningham lijkt te vrezen dat vaccinwetenschap, omdat die van hun bijwerkingen niet zo goed gedefinieerd is als veel volksgezondheidsfunctionarissen, evenals artsen, denken. Hij noemde een vermeend verband tussen vaccins en autisme. “Ik betwijfel of vaccins een belangrijke oorzaak zijn van de toename van autisme, maar zonder gecontroleerde proeven kunnen we het oorzakelijk verband niet bewijzen of uitsluiten, in tegenstelling tot wat de autoriteiten die verantwoordelijk zijn voor het vaccinbeleid ons voortdurend vertellen Zei Cunningham, die een mijlpaalonderzoek naar de volksgezondheid noemde.

Epidemioloog Andrew Mawson vergelijkt de gezondheidsresultaten van gevaccineerde en niet-gevaccineerde kinderen. [1]

"Een studie van Amerikaanse thuisgeschoolde kinderen vond dat neurologische ontwikkelingsstoornissen, waaronder autisme, kwamen 3 tot 4 keer vaker voor bij gevaccineerde kinderen dan bij niet-gevaccineerde kinderen : p<0,001. Gedeeltelijk gevaccineerde kinderen hadden tussenliggende risico's zei Cunningham. [1,4]

Volgens Claire Dwoskin, oprichter van het Children's Medical Safety Research Institute (CMSR), "concludeerde de [Mawson] studie dat gevaccineerde kinderen hadden veel meer kans op chronische ziekten (waaronder allergieën en leerstoornissen) dan niet-gevaccineerde kinderen. Bovendien was bij 7,5% van de 666 kinderen in het onderzoek de diagnose neurologische ontwikkelingsstoornis (NDD) gesteld. » [5]

Cunningham verwees ook naar "mysterieuze ziekten" en de weinige aandacht die is besteed aan de mogelijkheid van een associatie met vaccins of het vaccinatieschema. Hij wees erop:

"Er zijn andere 'mysterieuze ziekten' zoals Sudden Infant Death Syndrome (SIDS) en de ziekte van Kawasaki die in verband zijn gebracht met vaccinatie, en die zijn afgewezen door de verantwoordelijke autoriteiten, wederom zonder gecontroleerde proeven. De laatste mysterieuze ziekte is acute slappe myelitis (AFM). Deze ziekte treft vooral kinderen die in september naar school terugkeren. Er is een rol gesuggereerd met betrekking tot vaccinaties: "verlamming door provocatie". Dusver, volksgezondheidsautoriteiten hebben de mogelijkheid nog niet onderzocht. » [1]

Cunningham haalde specifiek het geval aan van de 6-jarige Jonathan Daniel Ramirez Porter, uit Ferndale, Washington, die stierf aan "MFA-achtige ziekte met encefalitis". op 30 oktober 2016. “Hij had 14 dagen voor het uitbreken van de hem dodelijke ziekte verschillende vaccinaties gekregen, waaronder een griepprik”, schrijft Cunningham. [1,6]

De opvattingen van Cunningham vallen samen met die van Barbara Loe Fisher van het National Vaccine Information Center (NVIC), die vaak heeft gewezen op het probleem van het tekort aan epidemiologische, biologische en rationele methodologische studies die de veiligheid van vaccins voor kinderen duidelijk kunnen aantonen.
In 2013 zei Fisher dat het Institute of Medicine (IOM) "herhaaldelijk had benadrukt het verrassende gebrek aan wetenschappelijke studies van hoge kwaliteit die de veiligheid van het door de CDC aanbevolen aantal doses en het vaccinatieschema voor kinderen van 0-6 jaar zouden kunnen bewijzen. »

De commissie bevestigde dat er aanzienlijke kennishiaten zijn, met name met betrekking tot kinderen met een verhoogde biologische gevoeligheid voor reacties en schade door vaccinatie. [7,8]

Referenties:

1 Roy We hebben een brede kijk op vaccinatiebeleid en -programma's nodig. De BMJ Sept. 25, 2018.
2 Informed Choice Washington. Brave Mom ontmaskert corruptie bij de Washington Health Board. De Vaccinreactie (via YouTube.com) Nov. 7, 2018.
3 Informed Choice WA. InformedChoiceWA.com.
4 Mawson AR, BD Ray, Bhuiyan AR, Jacob B. Pilot vergelijkend onderzoek naar de gezondheid van gevaccineerde en niet-gevaccineerde 6-tot 12-jarige Amerikaanse kinderen. J Transl Sci 2017; 3: 1.
5 Dwoskin C. Gevaccineerde kinderen worden misselijk. De vaccinreactie aug. 19, 2017.
6 Hurley D. Meer gevallen meldden van een mysterieuze polio-achtige ziekte die 6-jarige doodde. The Washington Post Nov. 3, 2016.
7 Fisher BL. IOM brengt verslag uit over vaccinplanning: wanneer begint de echte wetenschap? NVIC Nieuwsbrief Jan. 16, 2013.
8 Cáceres M. Vaccinatieprogramma voor de veiligheid van kinderen is nog steeds niet bewezen. De Vaccinreactie Jan. 10, 2018.

9 Antwoorden op "BMJ redactionele vragen Gebrek aan vaccinveiligheidsstudies"

Bron: de vaccinreactie
http://initiativecitoyenne.be/2018/11/e ... ccins.html
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 13/12/18, 08:47

Het overkomt niet alleen anderen!

GETUIGENIS VAN EEN MOEDER – BMR-VACCIN BIJ EEN KIND VAN 20 MAANDEN IN GOEDE GEZONDHEID.
Gepost door: ALIS | op 24 januari 2018

Carqueiranne op 21/09/2017

Mijnheer de voorzitter van de ALIS-vereniging,

Ik schrijf u deze brief om te getuigen van het leed dat wij hebben geleden toen we zagen dat ons kleine meisje van 20 maanden te veel het vaccin onderging.

Inderdaad, we hebben onze baby ondanks onszelf vergiftigd en we hebben er bitter spijt van. Vandaag herstelt ze langzaam van de hel die haar 6 dagen lang was.

Zoals elke goede ouder volgden we het gezondheidsdossier dat ons verplicht om baby's te vaccineren voor BMR. Er werd ons toen geen informatie van de arts aangeboden, noch over de bijwerkingen, noch over de samenstelling van het vaccin dat we hem zouden injecteren. We gingen daarheen zoals de overgrote meerderheid van de ouders: vertrouwen in de medische professie.
Mijn man heeft echter zeer slechte herinneringen aan zijn vaccins toen hij jong was, zozeer zelfs dat zijn ouders toen besloten de kosten te stoppen door de scholen een attest van een homeopathische arts te geven waarin ze vroegen hun kind niet te vaccineren. De verpleegsters die dit certificaat zagen, begonnen toen te vloeken, maar namen niet het risico om het kind te vaccineren.

Ons kleine meisje onderging ondertussen het vaccin zonder iets te kunnen laten zien van wat een nachtmerrie zou worden. Een week na de injectie is ze vreselijk koortsig. Zonder te begrijpen wat er aan de hand was, gingen we naar zijn behandelend arts, die ons toen vertelde dat er een week na het BMR-vaccin koorts kon worden gevoeld. AH goed ? En waarom zijn we hier niet voor gewaarschuwd? 'Maar', voegde de dokter eraan toe, 'het kan ook het eerste symptoom van Roseola zijn. Maak je geen zorgen, geef hem Doliprane en Advil en puistjes verschijnen binnen 3 dagen als de koorts weg is. Het is niet serieus." Ah, dus we zijn gerustgesteld, ze heeft iets: roseola.

De volgende nacht steeg de temperatuur van ons kind tot 41 graden. Paniek. We bellen de SAMU-dokter, die zegt dat we de volgende ochtend terug moeten komen voor overleg. Dus we gaan er weer heen. "Nee, ik zie niets", vertelde zijn dokter ons. Ga naar huis en geef hem wat Doliprane. Zoals ik je al zei, onze kleine meid heeft roseola. Maar niets lukt. Nu begint ons kleine meisje, dat gewoonlijk zo wijs, zo grappig, zo glimlachend, zo schattig is, "dementie"-aanvallen te krijgen. Ja, ik gebruik deze term vrijwillig, want dit is wat ons inspireert bij deze crises. Onze baby gooit zichzelf op de grond, zoekt meubels om er met zijn hoofd tegenaan te stoten, steekt zijn hand in zijn mond om zichzelf te laten braken, krabt krachtig aan zijn hoofd, trekt letterlijk zijn haar uit, bijt in zijn hand, schreeuwt, huilt. We zijn hulpeloos. We kunnen hem alleen vertellen dat we hier zijn, dat we van hem houden en dat alles goed komt. Een crisis duurt gemiddeld 20 minuten waarna een klein meisje van vermoeidheid in slaap valt en in slaap valt zonder om haar rust te vragen. Ze heeft ons nodig, om gerustgesteld te worden en we doen er alles aan zodat ze zich geen zorgen meer maakt. En de aanvallen beginnen opnieuw twee of drie keer per dag gedurende 5 dagen.
Op zondag bellen we SOS Médecin om hulp te halen en ons te vertellen waarom de temperatuur niet daalt. De tijd van de spoedarts telde voor hem. Over 10 minuten valt zijn oordeel: “Uw dochter heeft een oorontsteking. Geef hem dit antibioticum met Doliprane en alles wordt weer normaal”.
Nee, niets is weer normaal. Dat is genoeg, we bellen de volgende dag zijn kinderarts en hij biedt ons twee uur later een spoedafspraak aan. We leggen hem alles uit: het vaccin, de aanvallen, de koorts. Hij onderzoekt haar en zegt: “Ik zie geen oorontstekingen, geef haar geen antibiotica meer. Uw dochter is zeker woedend omdat ze erg koortsig is geweest en haar frustratie niet anders kan uiten dan door zich op de grond te werpen. Haar keel is rood, maar meer ook niet. ".
Maar als ze dan niets heeft: geen otitis, geen roseola of tekenen van een ernstige ziekte, hoe kunnen deze koortsuitbarstingen en deze aanvallen van waanzin dan worden verklaard? We vragen hem of het iets met het vaccin te maken kan hebben. De kinderarts kijkt naar zijn voeten en lippendienst, uiteindelijk zegt hij: “Ja, dat kan. Het vaccin kan koorts veroorzaken.” En voor toevallen? "Angers, je kind krijgt driftbuien".

We komen thuis met ons nieuwe Doliprane-recept en we zijn van streek. Onze dochter lacht niet meer, speelt niet meer. Ze is uitgeput.
De crises vervagen en geleidelijk herwint ze de onschuld van een kind van 20 maanden oud. Het wordt nog steeds getest en we kunnen niet anders dan vrezen voor de toekomst.
Dit vaccin is, net als alle andere, een vergif. Hoe kunnen we gedwongen worden om dit te doen? De crèche verlangt van ons dat wij hen een up-to-date gezondheidsdossier verstrekken en dat is de enige reden waarom wij hieraan hebben voldaan.

Maar vandaag is genoeg genoeg. We weigeren onze dochter op 6-jarige leeftijd nieuwe vaccins te laten ondergaan, zoals gepland. Het is voorbij. We willen niet veroordeeld worden. We zijn ons er terdege van bewust dat een minderheid van de kinderen onmiddellijk nadelige bijwerkingen moet ervaren, maar we zijn het bewijs dat het bestaat. We willen getuigen zodat ouders weten dat dergelijke reacties niet het gevolg zijn van "boosheid".

Mijn dochter weet hoe ze driftbuien moet krijgen, zoals alle baby's van 18-20 maanden oud, maar dat heeft niets gemeen met wat we hebben gezien. We zagen onze baby pijn lijden, schreeuwen, schreeuwen, huilen. We hoorden de doktoren terugdeinzen voor onze vragen. We voelden een omerta rond dit onderwerp en een diep onbehagen. We voelen ons hulpeloos omdat we niet geïnformeerd zijn en ik blijf ervan overtuigd dat veel ouders zich totaal niet bewust zijn van het gevaar van deze vaccins. Ze geloven de dokters die hen vertellen dat hun baby waarschijnlijk roseola of een oorontsteking heeft. Het is een schande. Hoe de gevaarlijkheid van deze producten te negeren?

Ik moet ook toegeven dat ik lang heb geaarzeld om het te vragen, omdat ik ervan overtuigd was dat als de dokter me dat zou zeggen, dat was omdat het goed was voor mijn kind. Maar nu ben ik gedocumenteerd, geïnformeerd en zie ik de dingen op een heel andere manier. Mijn man was al overtuigd van de schadelijkheid van vaccins, maar vandaag is er voor ons beiden geen greintje twijfel meer.
Ik heb in mijn leven nog nooit een zaak verdedigd, maar ik geloof dat het tijd is om ons in te zetten zodat andere ouders niet op hun beurt de verschrikkelijke gevolgen van vaccins voor hun kinderen moeten ondergaan.

Ik werd op de hoogte van het bestaan ​​van uw vereniging via een YouTube-video waarop u getuigt van de gevaarlijkheid van vaccins en uw totale verzet. Ik realiseer me dan hoe moeilijk deze strijd is en welke moed je hebt om je ertegen te verzetten om je stem te laten horen. Ik zag uw website en daarom schrijf ik u ook omdat ik wil weten of andere ouders getuige zijn geweest van dit soort gedrag bij hun baby's?
Komen andere ouders zoals wij bijeen om erover te praten en om tegen deze tragedie te vechten?
Welke bijwerkingen zijn te vrezen na deze vaccins? Wat zijn de risico's? Zouden de aanvallen van onze baby de manifestatie kunnen zijn van een echte reactie op dit vaccin? Daar zijn wij van overtuigd, zoals ik u schreef, maar wij willen het graag zeker weten.
Komt dit vaak voor bij pas gevaccineerde kinderen? Moeten we vrezen voor onze toekomst?
Wat zijn de remedies om ons kind te verlossen van deze giftige producten (kwik, aluminium, enz.)?

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mail te lezen. Weet dat ik klaar ben om je te ontmoeten om opnieuw te getuigen en mijn zaak te steunen, die die van duizenden ouders moet zijn. Bedankt voor je inzet en bedankt dat je de stem bent van degenen die we weigeren te horen en naar te luisteren.

Het is een diepe walging die vandaag in mij leeft en we hebben elkaar beloofd, mijn man en ik, om de vrucht van onze liefde het kind te laten zijn dat het verdient te zijn: een vrij en onschuldig kind. Hij is geen proefkonijn, en deze vele kinderen die last hebben van de bijwerkingen van vaccins, mogen niet worden genegeerd.

Alstublieft, mijnheer de voorzitter van de ALIS-vereniging, geloof in de uitdrukking van mijn oprechte groeten.

mama C

http://www.alis-france.com/temoignage-d ... onne-sante
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 13/12/18, 14:20

maar ook of vanwege:

Vaccin componenten
Online: september 2007
Laatst bijgewerkt: Zoeken op site van oktober 2018
Lijst van hulpstoffen en hulpstoffen
of productieresten
aanwezig in vaccins die in Frankrijk op de markt worden gebracht
Zie Infectieziekten en vaccins van dr. Jean Pilette voor de lijst van componenten ingedeeld per vaccin
(bijgewerkte versie van Constituents of Vaccines MAJ 2011)
Vaccins op de markt gebracht in België
Vaccins op de markt gebracht in de Verenigde Staten (UPDATE juni 2018)

prototype vaccins
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTU VWXYZ

De ziekten die worden getroffen door verplichte vaccinaties in Frankrijk voor kinderen geboren tot 31-12-2017 zijn cursief weergegeven. Voor kinderen die zijn geboren sinds 1 januari 2018, zijn de ziekten waarvoor de 8 aanvullende verplichtingen gelden, cursief en vetgedrukt

hulpstoffen
Vaccins #
zoutzuur Spirolept (leptospirose)
adjuvans MF59C.1 (1) Gripguard (griep)
menselijke albumine MMR-Vax (mazelen, rubella, bof)
Ticovac (door teken overgedragen meningoencefalitis)
Rabies Pasteur Vaccine (rabies)
Varilrix (waterpokken)
Tyavax algeldrate (hepatitis A, tyfus)
aluminium (hydroxide)
Avaxim (hepatitis A)
Bexsero (meningokokkenmeningitis groep B)
Boostrixtetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Baarmoederhals (papillomavirus)
Diftavax (difterie, tetanus)
Encepur (door teken overgedragen encefalitis)
Engerix B (hepatitis B)
Havrix (hepatitis A)
Infanrix tetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Infanrix quinta (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest, hiB)
Infanrix hexa (difterie, tetanus, polio, kinkhoest, hiB, hepatitis B)
Ixiaro (Japanse encefalitis)
MenBvac (meningokokkenmeningitis groep B)
Meninvact (meningococcen meningitis groep C)
Menjugate / Menjugatekit (groep C meningokokkenmeningitis)
NeisVac (meningokokkenmeningitis groep C)
Pentavac (pertussis, difterie, tetanus, poliomyelitis, HiB)
Revaxis (difterie, tetanus, polio)
Tetravac-acellulair (kinkhoest, difterie, tetanus, polio)
Ticovac (door teken overgedragen meningoencefalitis)
Twinrix (hepatitis A, hepatitis B)
Tyavax (hepatitis A, tyfus)
Genhevac B Pasteur vaccin (hepatitis B)
Pasteur tetanus vaccin (tetanus)

aluminium (fosfaat) Boostrixtetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Infanrixhexa (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest, hiB, hepatitis B)
Meningitec (meningokokkenmeningitis groep C)
Pediacel (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest, hiB)
Prevenar 13 (pneumokokkenpneumonie)
Repevax (kinkhoest, difterie, tetanus, polio)
Difterie en Tetanus vaccin geadsorbeerd (difterie, tetanus) * NCP *
Twinrix (hepatitis A, hepatitis B)

aluminium (amorf hydroxyfosfaatsulfaat) Gardasil (papilomavirus)
Hbvaxpro (hepatitis B)

toxoïde/tetanus-eiwit (als adjuvans) NeisVac (meningokokkenmeningitis groep C)
Nimenrix (meningokokkenmeningitis groep A, C, W-135 en Y conjugaat)
Pentavac (pertussis, difterie, tetanus, poliomyelitis, hiB)
Tetagrip (griep)
difterie toxoïd Menveo (meningokokkenmeningitis groep A, C, W-135 en Y conjugaat)
barium (sulfaat) Griep
Benzonase® (9) Celvapan (influenza A-H1N1 2009)
Imvanex (pokken)
bèta-propiolacton Fluvirine (griep)
natriumboraat (borax) Gardasil (papilomavirus)
cetrimoniumbromide Griep
Focetria (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Gripguard (griep)
Influvac (griep)
natuurlijk rubber (latex) Infanrix Hexa (pertussis, difterie, tetanus, poliomyelitis, Haemophilus influenza b, hepatitis B)
Meningitec (meningokokkenmeningitis groep C)
ijzerammoniakcitraat BCG SSI-vaccin (tuberculose)
natriumcitraat Rotateq (rotavirus gastro-enteritis) **
natrium deoxycholaat Fluarix (griep)
Pandemrix (influenza A-H1N1 2009)
dextraan Rotarix (rotavirus gastro-enteritis)**
ethylether Previgrip (griep)
formaldehyde (formaldehyde) Griep
Avaxim (hepatitis A)
Celvapan (influenza A-H1N1 2009)
[DTPolio Sanofi Pasteur MSD (difterie, tetanus, poliomyelitis)] * NC *
Focetria (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Fluarix (griep)
Fluvirine (griep)
Gripguard (griep)
Immugrip (griep)
Imovax Polio (polio)
Infanrixtetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Infanrixquinta (difterie, tetanus, polio, kinkhoest, hiB)
Influvac (griep)
Intanza (griep, intradermale route)
Mutagrip (griep)
Pandemrix (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Pentavac (pertussis, difterie, tetanus, poliomyelitis, hiB)
Previgrip (griep)
Revaxis (difterie, tetanus, polio)
Tetagrip (griep)
Tetravac-acellulair (kinkhoest, difterie, tetanus, polio)
Ticovac (door teken overgedragen meningoencefalitis)
Tyavax (hepatitis A, tyfus)
Genhevac B Pasteur vaccin (hepatitis B)
Vaxigrip (griep)
gelatine / gehydrolyseerde gelatine ROR-Vax (mazelen, rode hond, bof)
Varivax (waterpokken)
Zostavax (gordelroos)
gentamicine (3) Fluarix (griep)
Imvanex (pokken)
Influvac (griep)
Pandemrix (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Ticovac (door teken overgedragen meningoencefalitis)
glutamaat / glutaminezuur ROR-Vax (mazelen, rode hond, bof)
BCG SSI-vaccin (tuberculose)
Varivax (waterpokken)
Zostavax (gordelroos)
glutaaraldehyde Pentavac (pertussis, difterie, tetanus, poliomyelitis, hiB)
Tetravac-acellulair (kinkhoest, difterie, tetanus, polio)
histidine Bexsero (meningokokkenmeningitis groep B)
glycerol / glycerine BCG SSI-vaccin (tuberculose)
natriumhydroxide Rotateq (rotavirus gastro-enteritis) **
Spirolept (leptospirose)
Zostavax (gordelroos)
kanamycine (3) Agrippal (griep)
Focetria (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Gripguard (griep)
lactose Priorix (mazelen, rode hond, bof)
Stamaril (gele koorts)
Meningokokkenvaccin A + C (meningokokkenmeningitis A en C)
Varilrix (waterpokken)
latex (natuurlijk rubber) InfanrixHexa (kinkhoest, difterie, tetanus, poliomyelitis, Haemophilus influenza b, hepatitis B)
Meningitec (meningokokkenmeningitis groep C)
L histidine (aminozuur) Gardasil (papillomavirus)
midden 199 Hanks (2) Avaxim (hepatitis A)
Boostrixtetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Imovax Polio (polio)
Infanrixtetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Infanrixhexa (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest, hiB, hepatitis B)
Pentavac (pertussis, difterie, tetanus, poliomyelitis, hiB)
Revaxis (difterie, tetanus, polio)
ROR-Vax (mazelen, rode hond, bof)
Tetravac-acellulair (kinkhoest, difterie, tetanus, polio)
Tyavax (hepatitis A, tyfus)
Gemodificeerd Eagle-medium van Dulbecco (DMEM). (2) Rotarix (rotavirus gastro-enteritis) **
Rotateq (rotavirus gastro-enteritis) **
kweekmedium voor MRC-5-cellen (2)

Avaxim (hepatitis A)
Havrix (hepatitis A)
Twinrix (hepatitis A, hepatitis B)
Tyavax (hepatitis A, tyfus)
Varivax (waterpokken)

neomycine (3)
Griep
Boostrixtetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Fluvirine (griep)
Focetria (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Gripguard (griep)
Immugrip (griep)
Imovax Polio (polio)
Infanrixtetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Infanrixquinta (difterie, tetanus, polio, kinkhoest, hiB)
Infanrixhexa (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest, hiB, hepatitis B)
Intanza (griep, intradermale route)
Mutagrip (griep)
Pentavac (pertussis, difterie, tetanus, poliomyelitis, hiB)
Priorix (mazelen, rode hond, bof)
Repevax (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Revaxis (difterie, tetanus, polio herinnert)
ROR-Vax (mazelen, rode hond, bof)
Tetagrip (griep)
Ticovac (door teken overgedragen meningoencefalitis)
Twinrix (hepatitis A, hepatitis B)
Rabies Pasteur Vaccine (rabies)
Varilrix (waterpokken)
Varivax (waterpokken)
Vaxigrip (griep)
Zostavax (gordelroos)

nonoxinol 9 Fluvirine (griep)
Œuf
(ovalbumine of ei-eiwit)
Griep
Fluarix (griep)
Fluvirine (griep)
Focetria (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Gripguard (griep)
Immugrip (griep)
Influvac (griep)
Intanza (griep, intradermale route)
Mutagrip (griep)
Pandemrix (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Panenza (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Previgrip (griep)
Priorix (mazelen, rode hond, bof)
ROR-Vax (mazelen, rode hond, bof)
Stamaril (gele koorts)
Tetagrip (griep)
Ticovac (door teken overgedragen meningoencefalitis)
Vaxigrip (griep)

octoxinol 9 Fluarix (griep)
Immugrip (griep)
Intanza (griep, intradermale route)
Mutagrip (griep)
Pandemrix (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Tetagrip (griep)
Vaxigrip (griep)
fenylalanine Imovax Polio (polio)
Tyavax (hepatitis A, tyfus)
Fenol Pneumo 23 (pneumokokkenpneumonie)
Pneumovax 23 (pneumokokkenpneumonie)
Priorix (mazelen, rode hond, bof)
ROR-Vax (mazelen, rode hond, bof)
Typherix (tyfus)
Typhim VI (tyfus)
fenoxyethanol
(glycolether) Avaxim (hepatitis A)
DTPolio Sanofi Pasteur MSD (difterie, tetanus, poliomyelitis)
Havrix (hepatitis A)
Imovax Polio (polio)
Infanrixtetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Infanrixquinta (difterie, tetanus, polio, kinkhoest, hiB)
Infanrixhexa (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest, hiB, hepatitis B)
Pediacel ((difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest, hiB)
Pentavac (pertussis, difterie, tetanus, poliomyelitis, hiB)
Repevax (kinkhoest, difterie, tetanus, polio)
Revaxis (difterie, tetanus, polio)
Tetravac-acellulair (kinkhoest, difterie, tetanus, polio)
Twinrix (hepatitis A, hepatitis B)
Tyavax (hepatitis A, tyfus)
Rabipur polygeline (hondsdolheid)
polymyxine B (3) Boostrixtetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Fluvirine (griep)
Imovax Polio (polio)
Infanrixtetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Infanrixquinta (difterie, tetanus, polio, kinkhoest, hiB)
Infanrixhexa (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest, hiB, hepatitis B)
Pentavac (pertussis, difterie, tetanus, poliomyelitis, hiB)
Previgrip (griep)
Revaxis (difterie, tetanus, polio herinnert)
Rabies Pasteur Vaccine (rabies)
polysorbaat 20 (7) Havrix (hepatitis A)
polysorbaat 80 (7) Griep (griep)
Boostrixtetra (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest)
Celvapan (influenza A-H1N1 2009)
Fluarix (griep)
Gardasil (papilomavirus)
Imovax Polio (polio)
Influvac (griep)
Pandemrix (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Pediacel (difterie, tetanus, poliomyelitis, kinkhoest, hiB)
Previgrip (griep)
Repevax (kinkhoest, difterie, tetanus, polio)
Rotateq (rotavirus gastro-enteritis) **
Tyavax (hepatitis A, tyfus)
Genhevac B Pasteur vaccin (hepatitis B)
kalium (chloride en / of fosfaat) griepachtig (seizoensgriep)
Fluarix (seizoensgriep)
Immugrip (seizoensgriep)
Influvac (seizoensgriep)
Optaflu (seizoensgriep)
Vaxigrip (seizoensgriep)
protamine (sulfaat) Ticovac (door teken overgedragen meningoencefalitis)
kippeneiwit Agrippal (griep)
Fluarix (griep)
Fluvirine (griep)
Focetria (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Gripguard (griep)
Immugrip (griep)
Imvanex (pokken)
Influvac (griep)
Mutagrip (griep)
Pandemrix (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Panenza (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Previgrip (griep)
Tetagrip (griep)
Ticovac (door teken overgedragen meningoencefalitis)
Vaxigrip (griep)
CRM-197-eiwit van Corynebacterium dyphteriae Meningitec (meningococcale meningitis groep C)
Meninvact (meningococcen meningitis groep C)
Menjugate / Menjugatekit (groep C meningokokkenmeningitis)
Prevenar 13 (pneumokokkenpneumonie)
Saccharomyces cerevisiae (8) Engerix B (hepatitis B)
Bexsero sucrose (meningokokkenmeningitis groep B)
Celvapan (influenza A-H1N1 2009)
Encepur (door teken overgedragen encefalitis)
MenBvac (meningokokkenmeningitis groep B)
Menveo (meningokokkenmeningitis groep A, C, W-135 en Y conjugaat)
Nimenrix (meningokokkenmeningitis groep A, C, W135 en Y conjugaat)
Rotateq (rotavirus gastro-enteritis) **
Zostavax (gordelroos)
sorbitol (7) Priorix (mazelen, rode hond, bof)
ROR-Vax (mazelen, rode hond, bof)
Rotarix (rotavirus gastro-enteritis) **
Stamaril (gele koorts)
Varilrix (waterpokken)
squaleen Focetria (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Gripguard (griep)
Pandemrix (influenza A-H1N1 2009) * NC *
streptomycin (3) Imovax Polio (polio)
Pentavac (pertussis, difterie, tetanus, poliomyelitis, hiB)
Revaxis (difterie, tetanus, polio herinnert)
Rabies Pasteur Vaccine (rabies)
bariumsulfaat Agrippal (griep)
Thimerosal
of thimerosal (4) Diftavax (difterie, tetanus) * NC *
Engerix B (hepatitis B)
Fluarix (griep)
Fluvirine (griep)
Influvac (griep)
Pandemrix (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Panenza (influenza A-H1N1 2009) * NC *
Spirolept (leptospirose)
Twinrix (hepatitis A, hepatitis B)
Titriplex III (edetic acid dinatriumzout) Rabipur (rabies)
Terminal transferase of TdT (9) Engerix B (hepatitis B)
Genhevac-vaccin (hepatitis B)
Focetria sorbitan trioleate (influenza A-H1N1 2009) * NC *
trometamol (5) Act-Hib (hiB)
Celvapan (influenza A-H1N1 2009)
Encepur (door teken overgedragen encefalitis)
Imvanex (pokken)
Mencevax (meningokokkenmeningitis groep A, C, W135 en Y)
Nimenrix (meningokokkenmeningitis groep A, C, W135 en Y conjugaat)
Rabipur (woede)
Pentavac (pertussis, difterie, tetanus, poliomyelitis, hiB)
uracil Difterie en Tetanus vaccin geadsorbeerd (difterie, tetanus, poliomyelitis)
Varivax ureum (waterpokken)
Zostavax (gordelroos)
Opmerkingen:

* De namen van de vaccins zijn de handelsnamen (geregistreerde handelsmerken) gevolgd door de ziekten waartegen ze geacht worden te beschermen. De ziekten waarvoor verplichte vaccinaties gelden in Frankrijk voor kinderen geboren tot 31-12-2017 zijn cursief weergegeven.
Voor kinderen die zijn geboren sinds 1 januari 2018, zijn de ziekten waarvoor de 8 aanvullende verplichtingen gelden, cursief en vetgedrukt
* NC * = momenteel niet op de markt gebracht
* NCP * = niet verkocht in apotheken

** Oraal vaccin

*** Hulpstof: verwijst naar elke andere stof dan het actieve ingrediënt in een geneesmiddel, wat niet betekent dat het geen enkele activiteit bevat.

*** Adjuvante immuniteit: Gaston Ramon, dierenarts en bioloog, die in 1925 het principe van adjuvantia en immuniteitsstimulanten heeft vastgesteld, een techniek die het mogelijk maakt serums rijker aan antitoxinen te verkrijgen door een weefselirriterend middel aan het vaccin toe te voegen. »(Bron Institut Pasteur)
=> Aluminiumzouten (hydroxide, fosfaat, hydroxyfosfaatsulfaat, etc.) staan ​​al vele jaren in de schijnwerpers en worden als verantwoordelijk beschouwd voor verschillende ziekten en handicaps (zoek op de site om de vele artikelen te lezen gewijd aan dit probleem).
=> Aluminiumgehalte (Al3 + ion) van momenteel goedgekeurde vaccins die verplichte DTP bevatten.

1. MF59C.1 adjuvans is een mengsel van polysorbaat 80, squaleen, sorbitantrioleaat, natriumcitraat, citroenzuur en water.

2. - 199 Hanks medium (zonder fenol rood) is een complex mengsel van aminozuren (inclusief fenylalanine), minerale zouten, vitamines, glucose en andere componenten, verdund in water voor injecties en met een pH aangepast met zoutzuur of natriumhydroxide.
- Het gemodificeerde Eagle-medium van Dulbecco (DMEM) is een celkweekmedium dat aminozuren, minerale zouten (kaliumchloride, magnesiumsulfaat, natriumchloride en natriumdiwaterstoffosfaat), glucose en vitamines bevat (foliumzuur, nicotinamide, riboflavine en vitamine B12).
- MRC-5-cellen zijn diploïde fibroblasten afkomstig van foetale longen van menselijke oorsprong, waarvan het kweekmedium residuen van cellulaire componenten (DNA, eiwitten, enz.), Of van runderoorsprong (foetaal kalfsserum) bevat.

3. Antibiotica: gentamycine, kanamycine, neomycine, polymyxine B, streptomycine, enz.
Belangrijk: er moet worden opgemerkt dat antibiotica niet altijd worden vermeld in de lijst van hulpstoffen; toch is overgevoeligheid (allergie) voor sommige van hen een van de absolute contra-indicaties voor vaccinatie (bijvoorbeeld Revaxis is strikt gecontra-indiceerd in geval van overgevoeligheid voor neomycine, polymyxine B en streptomycine , wat suggereert dat antibiotica aanwezig zijn onder de productieresten).

4. Thiomersal (andere namen: natriummercurothiolaat, thimerosal, timerosal ...) is een derivaat van kwik, antisepticum en remmer van bepaalde enzymen. Lees dit artikel.
De huidige formules van Engerix B en Twinrix bevatten volgens de fabrikant geen thiomersal residuen meer.

5. Trometamol (andere namen: trihydromethylaminomethaan, THAL, TRIS ...) is een alkaliserend middel en irriterend voor de cellen.

6. HiB = haemophilus influenza B, bacteriën die verantwoordelijk zijn voor bepaalde meningitis

7. Sorbitol is, net als polysorbaten, gecontra-indiceerd in gevallen van fructose-intolerantie.

8. Saccharomyces cerevisiae: gist waarop bepaalde virussen worden gekweekt.
9. Benzonase® is een endonuclease, een enzym dat een nucleïnezuur (DNA of RNA) in kortere strengen snijdt en dat als productieresidu in recombinante (genetisch gemodificeerde) vaccins kan worden gevonden. Je kunt oneindig kleine sporen van andere enzymen vinden (ligase, DNA-polymerase, terminale transferase, etc.).

Bronnen:

- theriac.org (onafhankelijke database)
- Vidal
- Europees Geneesmiddelenbureau
- ANSM (National Medicines Safety Agency - voorheen AFSSAPS)
- therapeutische-dermatologische.org

documentatie:

- Keuze van een adjuvans tijdens vaccinatieproeven
Prototype vaccinadjuvantia
Een "prototype" vaccin is een vaccin dat vooraf is voorbereid en getest, met een (of) stam (pen) virale (n) ongewone (n), om het snel te kunnen gebruiken wanneer de tijd komt met de virale stam specifiek (antigeen) van de recent verklaarde pandemie.

Pandemrix®, een vaccin dat is bereid door het GlaxoSmithKline-laboratorium, oorspronkelijk tegen influenza A-H5N1 (vogelgriep), wordt gebruikt als een "prototype" voor het pandemische A-H1N1-influenzavaccin 2009.

Het bevat een adjuvans bekend als een "effectversterker", AS03; dit adjuvans bestaat uit squaleen (10,69 mg), DL-α-tocoferol (11,86 mg) en polysorbaat 80 (4,86 mg) per gereconstitueerde dosis van 0,5 ml.

De andere hulpstoffen zijn:

polysorbaat 80
Octoxynol 10
thiomersal
Natriumchloride (NaCl)
Dinatriumfosfaat dodecahydraat (Na2HPO4)
Monokaliumfosfaat (KH2PO4)
Kaliumchloride (KCl)
Magnesiumchloride (MgCl2)
Water voor injectie
Bron: EMEA

http://www.infovaccin.fr/composants.html
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Frankrijk is een van de ergste Europese leerlingen op het gebied van vaccinatie.




par Janic » 14/12/18, 10:16

Verplaatst van glyfosaat-topic naar dit topic:

tenminste
PS: Ik maak me altijd zorgen als ik een abstract principe naar de hemel zie stijgen, zoals anderen hebben gedaan voor het goddelijke principe, om er een heilige, onaantastbare waarheid van te maken. Het woord god van een tijdperk is vervangen door het woord wetenschap met hetzelfde fanatisme, hetzelfde bijgeloof en de anathema's die door de liefhebbers van deze nieuwe religie worden verkondigd.
een wetenschappelijke benadering houdt rekening met de variabelen, we nemen een populatie die groot genoeg is om hieruit te komen, dus als je bij gebrek aan middelen een studie doet met een te kleine populatie, in een te korte tijd, wordt je studie wankel, maar als dezelfde studie wordt uitgevoerd op voldoende populatie en voor voldoende tijd, is deze studie niet meer wankel en dat is wat er gebeurde, dus met goed uitgevoerde studies kunnen we formeel concluderen

Op dit punt ben ik het volledig eens. op het theoretische aspect van de vraag.
Is deze aanpak gevolgd voor het onderwerp van dit onderwerp?
Vanaf het begin, van Pasteur: niet !
Historici, biografen (uiteraard allemaal Pasteurianen) erkennen, ondanks alles, dat Pasteur zijn roem bouwde SLECHTS TWEE GEVALLEN waarvan de bekendste die van de kleine Elzasser Meister is. Volgens wat u hierboven zegt, zijn vandaag 1 of zelfs 2 gevallen onvoldoende om te geloven in de doeltreffendheid van een techniek als die van Pasteur; dus volgens tes termen, dit pasteurisme was en is nog steeds gebrekkig. Altijd omdat er (voor zover ik weet!) geen onderzoek is gedaan naar een grote populatie, wat moeilijk is omdat hondsdolheid geen epidemie is, ook al wordt deze term vaak gebruikt.
Maar, en dit is waar het belangrijk wordt, het is de historische situatie van die tijd waarmee rekening moet worden gehouden en daarom zijn de bevolkingen in angst, angst voor de epidemieën die de bevolkingen van de hele aarde hebben getroffen, die zijn door de eeuwen heen herhaald, en die wachten op een wonder (aangezien god zijn werk niet doet) wat dan ook dat hun angsten kan kalmeren en hun vrede, vertrouwen in... kan herstellen maar er is niets vergelijkbaars bekend.
Jenner begon enig succes te boeken met zijn variolatie (de meest zorgwekkende ziekte van het moment) waarop grote hoop was gevestigd en die de Engelse autoriteit daarom verplicht zou stellen voor zijn legers, waarvan de gevolgen later zullen blijken.
Dus presenteert Pasteur zich als de nieuwe messias die het mogelijk zal maken om hondsdolheid uit te roeien, maar ook en vooral alle ziekten met alle vaccins die hetzelfde effect hebben, om niet alleen ziekten uit te roeien, maar ook en vooral angsten, angsten, die we ken vandaag de schadelijke rol op het immuunsysteem (het is bovendien de enige echte rol, hypereffectief bovendien, het placebo-effect)
Dus vaccins zijn alleen effectief voor volwassenen, afhankelijk van het vertrouwen dat in hen wordt gesteld, wat niet het geval is voor baby's of dieren. Vandaar je volgende formule:
het probleem is wanneer je iets wilt bewijzen en uiteindelijk krijg je niet echt wat je wilde, of niets sluitends en we eindigen met de waarschijnlijke boosdoener, we zeggen wat we willen om het te bestuderen en wanneer we in de richting gaan van de mening die we ontvangen luisteren.
De publieke opinie, die over het algemeen geen wetenschappelijke kennis over het onderwerp heeft, luistert echter gunstig die haar geruststellen, niet degenen die hem zorgen baren. (Vandaar de toespraak van de minister over het aluminium van vaccins) Behalve dat ouders van wie de kinderen door de dood zijn getroffen na een vaccin of voor het leven gehandicapt zijn, niet meer geloven in de kunstmatig gefabriceerde mythe, om op alles gerust te stellen wat angsten en epidemieën de belangrijkste oorzaken zijn. en past daarom toe wat u formuleerde: "natuurlijk ga je de families uitleggen hoeveel big pharma hen leidt“Nou ja, eindelijk!
We kunnen ons dan ook afvragen, als ouders en/of slachtoffers, of het gezag van de staat, via zijn minister van Volksgezondheid [*] die openlijk voor de parlementaire vergaderingen ligt, het vertrouwen verdient dat er in theorie aan toekomt en als het dwingend is, onwettig en ethisch respectloze wetten zijn juist niet gekoppeld aan wetenschap, maar eerder aan economie.
Sanofi maakt 35 miljard omzet en 24% van de nettowinst wordt uitgekeerd aan haar aandeelhouders.

[*] wat vreemd genoeg doet denken aan de tabaksindustrie die voor het Amerikaanse congres zwoer dat tabak niet schadelijk was voor de gezondheid. En toen alle rokers wilde het absoluut geloven deze vertegenwoordigers van de industrie... maar die met zelfvertrouwen hadden gelogen! Maar een minister? :?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 244-gasten