olieboiler bewerkt houtpellets: Ferroli kit

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Avatar de l'utilisateur
chris59
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 43
Inschrijving: 04/07/12, 03:03
Plaats: Noord, Avesnois
x 1

Bij: Gemodificeerde houtpellets van olie ketels: Ferroli kit




par chris59 » 18/11/18, 20:39

Hallo, ik heb dit bericht in november 2012 gemaakt, sinds die datum gebruik ik de ferroli sun P7-brander, het is aan het einde een beetje gesmolten, ik heb de instelling nooit aangeraakt, je zou alle berichten opnieuw moeten lezen. Ik herinner u eraan dat ik in reliëf ben met PAC 14 kw dedietrich uit 2007, elektrische boiler 9kw uit 1983, de boiler uit 1977 die op de foto staat (verzamelitems : Lol: )

Ik verbrand ongeveer 2 ton pellets van carrefour market (Pellex) per seizoen.

De aanpassingen die ik heb gedaan, ik heb de eindbuis aangepast om de bovenste deur gemakkelijker te kunnen openen, ik heb een ontstekingsweerstand van 400 W aangepast die minder kost (uit het geheugen 20 € in plaats van 80 €) en die steviger lijkt.

Hier is de bougie die ik heb aangepast (zelfs met de exorbitante verzendkosten zijn we voor de helft van de prijs).
Accessoires voor kaarsen STUFA PELLET resistenza D. 10 x 200 400W MONTEGRAPPA MCZ

https://www.ebay.fr/itm/Candeletta-acce ... 25e5035457

Boor gewoon op 9.5 in de originele bougie als ik het me goed herinner.
0 x
Lang leve econologie

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 475-gasten