Een nieuwe, absoluut [niet] revolutionaire ezel

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Arturo
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 65
Inschrijving: 08/10/18, 15:58
x 1

Re: Een nieuwe revolutionaire verkeersdrempel




par Arturo » 20/10/18, 13:31

0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Een nieuwe absoluut [niet] revolutionair




par izentrop » 20/10/18, 13:32

Arthuro, ik ben niet van plan een patent aan te vragen, het was alleen maar om een ​​andere manier te laten zien om energieterugwinning te ontwerpen zonder er een gebouw voor te bouwen, maar zoals we uit de berekeningen kunnen zien, is het zelfs onder deze omstandigheden van geen belang, behalve om een ​​signaleringssysteem zoals snelheidssignaleringsradar van stroom te voorzien, hoewel een eenvoudig zonnepaneel veel minder zou kosten.

Het vliegwiel mag, gezien de technologie die moet worden gebruikt om verliezen te verminderen (onder hoog vacuüm en magnetische levitatie), niet eens aan gedacht worden. : Mrgreen:

gyrobus.gif
Dat het beeld beter is
gyrobus.gif (126.62 KiB) 3343 keer bekeken
Dernière édition par izentrop de 20 / 10 / 18, 13: 42, 1 keer bewerkt.
0 x
Arturo
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 65
Inschrijving: 08/10/18, 15:58
x 1

Re: Een nieuwe revolutionaire verkeersdrempel




par Arturo » 20/10/18, 13:35

Arturo schreef:
Christophe schreef:
Arturo schreef:In Zwitserland worden al meer dan 40 jaar "trolleybussen" gebruikt om mensen in steden te vervoeren en bij elke halte gaan 2 antennes op de bus omhoog en komen in contact met een op een paal geplaatste oplader die de traagheid van het stuur van de bus oplaadt. Trolleybus.......


Ik heb nog nooit van dit traagheidsschijfsysteem op Zwitserse bustrolleys gehoord! Kun je ons er meer over vertellen?

Arturo schreef:Je moet een beetje uitgaan om het te weten!!!!


Trouwens, bedoel je?
Wat is de relatie tussen karretjes en de opmerking van Leo?


https://www.google.fr/search?q=Trolleyb ... XhN_vsZHbM:


download / file.php? mode = bekijk & id = 9206


En wat is er slecht aan mijn straf???? Meneer hoogleraar.....
0 x
Arturo
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 65
Inschrijving: 08/10/18, 15:58
x 1

Re: Een nieuwe absoluut [niet] revolutionair




par Arturo » 20/10/18, 13:37

izentrop schreef:Arthuro, ik ben niet van plan een patent aan te vragen, het was alleen maar om een ​​andere manier te laten zien om energieterugwinning te ontwerpen zonder er een gebouw voor te bouwen, maar zoals we uit de berekeningen kunnen zien, is het zelfs onder deze omstandigheden van geen belang, behalve om een ​​signaleringssysteem zoals snelheidssignaleringsradar van stroom te voorzien, hoewel een eenvoudig zonnepaneel veel minder zou kosten.

Het vliegwiel mag, gezien de technologie die moet worden gebruikt om verliezen te verminderen (onder hoog vacuüm en magnetische levitatie), niet eens aan gedacht worden. : Mrgreen:


Ik was het niet die over vliegwielen sprak, ik beantwoordde alleen een vraag......
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Een nieuwe absoluut [niet] revolutionair




par Christophe » 20/10/18, 13:43

Je hebt heel slecht geantwoord...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Een nieuwe absoluut [niet] revolutionair




par Christophe » 20/10/18, 13:45

izentrop schreef:Het vliegwiel mag, gezien de technologie die moet worden gebruikt om verliezen te verminderen (onder hoog vacuüm en magnetische levitatie), niet eens aan gedacht worden. : Mrgreen:


Toch konden slimme mensen van een Franse start-up miljoenen bijeenbrengen zonder vacuüm of levitatie, alleen maar beton, heel veel beton: zonne-fotovoltaïsch/energiestro-t13854.html

Wat is de orde van grootte in Wh/kg en W/kg bij gyrobussen?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Een nieuwe absoluut [niet] revolutionair




par Christophe » 20/10/18, 14:21

Je zult Arturo hier niet meer zien, althans niet met deze bijnaam, omdat hij op zijn verzoek heeft gevraagd zich uit te schrijven en te zien wat hij mij in PM kan schrijven:

Arturo schreef privé:
Christophe schreef privé:Dit is een waarschuwing die door een beheerder of moderator aan u is afgegeven forum (...)


Wauw!!!! Ik beef van angst!!!!!!
een waarschuwing voor degene die je vraagt ​​of je rookt of wat???
weet je waar je je waarschuwing kunt plaatsen???... arme kerel!!!!!


Ik beef ook, dus neem je pillen en kom terug naar de aarde...die met de natuurwetten die hierboven in vergelijking zijn gebracht, niet die andere alsjeblieft! : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Een nieuwe absoluut [niet] revolutionair




par Christophe » 21/10/18, 03:33

Christophe schreef:Toch konden slimme mensen van een Franse start-up miljoenen bijeenbrengen zonder vacuüm of levitatie, alleen maar beton, heel veel beton: zonne-fotovoltaïsch/energiestro-t13854.html


En met zijn ingezamelde miljoenen gaf hij een paar conferenties, hier is er één, het is 2018 en ik weet niet of het product al verkocht is...



Van iemand die vroeger voor Total heeft gewerkt moet je niet te veel verwachten!..Ja en dat accepteer ik!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Een nieuwe absoluut [niet] revolutionair




par Christophe » 21/10/18, 03:39

izentrop schreef:Het vliegwiel mag, gezien de technologie die moet worden gebruikt om verliezen te verminderen (onder hoog vacuüm en magnetische levitatie), niet eens aan gedacht worden. : Mrgreen:


Ja, voor de exen van TOTAL werkt het... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36

Re: Een nieuwe revolutionaire verkeersdrempel




par 1360 » 21/10/18, 10:09

Arturo schreef:
Leo Maximus schreef:Er is een vliegwiel. Waar is het voor?


Ik sta mezelf toe te antwoorden, ook al word ik achteraf met alle namen behandeld:

In Zwitserland worden al meer dan 40 jaar "trolleybussen" gebruikt om mensen in steden te vervoeren en bij elke halte gaan 2 antennes op de bus omhoog en komen in contact met een op een paal geplaatste oplader die de traagheid van het stuur van de bus oplaadt. Trolleybus.......
Je moet een beetje uitgaan om het te weten!!!!



Je moet inderdaad een beetje uitgaan om te weten...

In Zwitserland bestaat de trolleybus al heel lang, maar de ‘antennes’ zoals jij ze noemt, zijn in feite palen die op een elektriciteitsleiding zijn aangesloten. Een trolleybus is dus elektrisch en heeft geen vliegwiel.

Aan de andere kant bestond de gyrobus 60 jaar geleden wel een paar jaar, die werkte zoals jij het beschrijft, maar die al 50 jaar niet meer bestaat.

Verwar gyrobus en trolleybus daarom niet.

Goede zondag.
0 x
Proberen te moeilijk te krijgen in de mal, het eindigt op zoek als een taart.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten