Stedelijke toltarieven voor 5 € of 10 € binnenkort in Frankrijk?

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Stedelijke toltarieven naar 5 € of 10 € binnenkort in Frankrijk?




par Christophe » 19/10/18, 00:43

Bin ... gewoon 5% van klootzakken voor een hele populatie om door te geven voor klootzakken en last hebben van bullshit 5% ...

Dit is mijn basis 1h-sociologie van mat! : Cheesy:
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Stedelijke toltarieven naar 5 € of 10 € binnenkort in Frankrijk?




par Ahmed » 19/10/18, 07:50

In dezelfde geest, behandel mensen gewoon voor klootzakken om zich als zodanig te gedragen ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Stedelijke toltarieven naar 5 € of 10 € binnenkort in Frankrijk?




par Did67 » 19/10/18, 09:45

1) Ja, ik denk dat we belasting moeten betalen. Helaas wordt de "prechi-precha" niet veel gebruikt. Iedereen ergert zich aan files, maar het merendeel blijft bijdragen.

De "gratis" voorziening roept vragen op en houdt verband met vandalisme. Ik denk niet dat dit gevolgen heeft voor de busvloten. Beter gevuld, ik denk dat ze minder vernield zullen worden, integendeel ... En omgekeerd, een bepaalde vorm van "broos" geweld is niet te betalen - deze boeven ontwijken in ieder geval !! !

2) Ja, de rijken hebben parries. Helemaal niet. Ze hebben betere ziekenhuizen, chirurgen, enz ... Luxe hotels ... Golfbanen ...

We moeten ontwikkelingen niet blokkeren vanwege de excessen van de rijken ... De strijd tegen ongelijkheid moet elders worden opgelost, anders. Moeten we kijken naar de 10 Porsche Cayenne of de duizenden mensen die met de bus vrediger rondreizen, de honderdduizenden mensen die beter ademen? In Rome is de vergunning om het stadscentrum binnen te gaan 3 000 euro's per jaar waard! En er zijn nog steeds veel auto's, zelfs als het weer vloeibaar is.

3) Ja, sociale buffers zijn nodig voor diegenen die anders aan de zijlijn worden gezet ...

4) Last but not least, het vrijgeven van thermische auto's maakt het mogelijk om autolanden van elektrische voertuigen in stadscentra te vervangen, omdat dit hun gebied van maximale efficiëntie is. En waarom niet, snel genoeg, autonome shuttles?

5) Maar ja, er bestaat vrees dat belastingheffing iets anders zal dienen: schuldaflossing, ex.

Geen "yaka" -oplossingen voor dat soort problemen. Maar we moeten doorgaan met gebrekkige oplossingen en vechten om ze te verbeteren. Niets doen, we weten wat het betekent: files, vervuiling, x duizenden doden door deeltjes, we hebben nooit de sterfgevallen door stress kunnen inschatten ... ik denk niet dat het serieus is om niets te doen , gewoon omdat de rijken ... gewoon omdat ...
2 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Stedelijke toltarieven naar 5 € of 10 € binnenkort in Frankrijk?




par Did67 » 19/10/18, 09:56

Ahmed schreef:In dezelfde geest, behandel mensen gewoon voor klootzakken om zich als zodanig te gedragen ...


Niet altijd: sommigen hebben voldoende perspectief. Neen ?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Stedelijke toltarieven naar 5 € of 10 € binnenkort in Frankrijk?




par Christophe » 19/10/18, 10:01

Ahmed schreef:In dezelfde geest, behandel mensen gewoon voor klootzakken om zich als zodanig te gedragen ...


Je beledigt me? :schok:
0 x
verwarren
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 413
Inschrijving: 11/06/07, 13:04
x 61

Re: Stedelijke toltarieven naar 5 € of 10 € binnenkort in Frankrijk?




par verwarren » 19/10/18, 10:18

Ik denk vooral dat politici niet weten wat ze moeten doen om geld te krijgen, het wordt alles.

Ik voel de belasting op heilig water en toiletpapier,

Ik betwijfel of de stijging van de prijs van diesel zo'n goed groen kind is als dat.
We zullen er over twee jaar over praten wanneer de patiënten die bulk loa hebben gekocht dit jaar moeten vernieuwen.
Dus de deal is goed PSA en Renault denkt al aan het verminderen van personeel, het is hysterisch.
Ik ben voor democratie, maar uiteindelijk als ik al deze warboel zie, vraag ik me af ... :)
0 x
De wereld is perfect !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Stedelijke toltarieven naar 5 € of 10 € binnenkort in Frankrijk?




par Christophe » 19/10/18, 10:24

Did67 schreef:5) Maar ja, er bestaat vrees dat belastingheffing iets anders zal dienen: schuldaflossing, ex.


Dit is ook een deel van mijn angst bij het zwaaien met een Nieme ECO TAXE ... de vervuiling heeft een goede rug ... om een ​​rijke mega te verrijken die evenveel vervuilt als gemiddeld 1000 Frans en de effectiviteit van het oorspronkelijke idee effectief zal opheffen ... :schok:

Dus als dat het geval is, de ecotaks, uh hoe zeg je dat, dan serveert het DTC !! Sorry voor de franchise ... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Stedelijke toltarieven naar 5 € of 10 € binnenkort in Frankrijk?




par Did67 » 19/10/18, 11:20

Een pragmatische redenering bestaat erin op te merken dat men in ieder geval belasting !!! Ik sluit de "revolutie" uit, we breken alles en beginnen opnieuw ...

Als iemand toch al is belast, om goede redenen (diensten en apparatuur die we hebben besloten om te poolen, dus om samen te betalen - wanneer zijn we volwassen genoeg om datgene te duiven gratis wordt gewoon anders betaald - belastingen en belastingen) en minder goed (betaalde schulden betalen, kapitaal, wat legitiem is, en vooral de belangen van deze schuld, die een overdracht is naar het banksysteem), de vraag rijst wat we zullen belasten!

Vroeger was het zout, omdat het onmisbaar was. Zelfs voor de armen! De heren belastten de doorgang van zout thuis. En andere producten ...

Vandaag is de olie (en in het algemeen, niet te vergeten, al onze consumptie - BTW - ons inkomen, ons kapitaal, ons erfgoed, met een brede uitzonderingen nog steeds).

Wetende dat we belasting zullen heffen, vind ik het een geluk dat we belasting heffen op zaken waarvan we ten onrechte dachten dat ze 'oneindig' waren: de ruimte van stadscentra, die we onszelf toestaan ​​om op een andere manier ernstiger te degraderen dan een tag op een bus! Ten koste van de kwaliteit van leven van iedereen (lawaai, ongevallen), van de gezondheid van iedereen (inclusief en vooral van degenen die zich inspannen om niet te vervuilen! Kunnen we ons een erger onrecht voorstellen?).

We zullen worden belast. Dus laten we belasten waar het kan helpen om dingen "elders" te veranderen. Laten we stoppen met de bestraffende ecologie de schuld te geven en er eindelijk op aankloppen! Maar sterk !!!

Natuurlijk raak ik verstrikt in de veren.

Zou het bij voortdurende belastinginkomsten zinvoller zijn om geen BTW meer te betalen over drugs? Op basisvoedingsmiddelen ??? In de boeken? Je vindt het niet schandelijker dan een wegentol?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Stedelijke toltarieven naar 5 € of 10 € binnenkort in Frankrijk?




par Christophe » 19/10/18, 11:31

Nee je hebt gelijk ... Gisteren was het zout en andere vreugdevolle vazal belastingen, vandaag is de energie en het verbruik (typisch: systematische BTW maar ook meer specifieke belastingen: alcohol belastingen, fags, frisdrank ...) ... wat zal het morgen zijn? AI en technologieën waarschijnlijk in aanvulling op andere 2. Trouwens, er is niet al een soort belasting op internetvolumes in Frankrijk? Of was het een rekening?

Ik denk niet dat we snel weer zout heffen ... : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Stedelijke toltarieven naar 5 € of 10 € binnenkort in Frankrijk?




par Christophe » 19/10/18, 11:35

perplex schreef:Ik voel de belasting op heilig water en toiletpapier,


Het wijwater is geen vrije val ... Door nadelen zou een belasting op minaretten of gebedskleed interessant zijn omdat er een groeiende markt is! : Cheesy:

perplex schreef:We zullen er over twee jaar over praten wanneer de patiënten die bulk loa hebben gekocht dit jaar moeten vernieuwen.


VO = gebruikte auto maar LOA?

perplex schreef:Dus de deal is goed PSA en Renault denkt al aan het verminderen van personeel, het is hysterisch.
Ik ben voor democratie, maar uiteindelijk als ik al deze warboel zie, vraag ik me af ... :)


Helemaal mee eens!

PSA heeft het EINDE * van de R&D op diesel aangekondigd, het is verbazingwekkend: stoppen we een motor die 35% efficiëntie voelt om een ​​motor te verkiezen die nog nooit 25% heeft overschreden? Dit in een context van economische en energiecrisis ??? :schok:

* tijdelijk maar zeker achter een toonaangevende sector aanlopen is lang, heel lang om in te halen!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 148-gasten