Meldingen instellen per e-mail of op de forum

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Hoe gebruik je meldingen?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Adrien (voormalig nico239) » 16/10/18, 01:02

Ok
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 18/10/18, 14:22

Er is momenteel een kleine bug met betrekking tot meldingen wanneer je een bericht plaatst als je ziet: "Fatale fout: Uncaught exception..." bij het verzenden van een bericht, ga gewoon terug, het bericht is gepost.

Ik werk er aan.

In de tussentijd heb ik alle notificaties uitgeschakeld (forum + e-mail) voor iedereen. Ik laat je weten wanneer het goed is.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 18/10/18, 16:31

Nou, het gaat vooruit, maar het is complexer dan verwacht... : Cry:

Blijkbaar is dit een bug gerelateerd aan oude leden, die vóór de migratie naar deze versie van de forum. Kunnen enkele oud-leden van vóór juni 2016 mij helpen door enkele tests te doen? Het zal niet erg ingewikkeld zijn, slechts een paar selectievakjes en een paar berichten om te verzenden.

2 of 3 leden zullen genoeg zijn, contacteer me in pm. Dankjewel 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 19/10/18, 00:29

Uh kom op zami's, een beetje hulp zou welkom zijn, het kost je maar een paar minuten...

Anders bin, zal ik moeten kiezen uit een aantal voormalige leden om mij te helpen...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 19/10/18, 14:46

Ok, het is opgelost (eindelijk denk ik...)

Beeld

Dus:

1) Enige feedback zou welkom zijn, vooral van voormalige premigratieleden! (zie b) )

De vraag is simpel: ontvang je notificaties?

De volgende heb je ze hier geactiveerd

2) Ik moest mijn handen vuil maken met de database... En dat merkte ik instellingen voor meldingen zijn niet geïmporteerd (geheel ander systeem) tijdens de migratie vanaf 5 februari 2016.

Ik had dit nog nooit opgemerkt sinds ik persoonlijk 3) direct na de migratie deed.

3) Alle leden vóór 5 februari 2016 en die notificaties willen ontvangen, moeten deze daarom op deze pagina configureren

Zolang je dat niet doet, krijg je er nooit een (en dat is jammer en ik begrijp nu waarom veel oud-leden de forum sinds de migratie... misschien hebben ze daarom de activiteit niet meer gezien...)

Door op "Verzenden" te klikken, wordt de database met uw meldingen gevuld (ook als je alles uitvinkt).

Je inschrijvingsdatum is op uw profiel als u het wilt controleren

Meldingen zijn heel erg belangrijk voor een goede deelname aan de forum...

Bedankt voor je feedback!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 15/10/20, 10:31

Heeft 67 me verteld dat sommige leden niet langer op de hoogte werden gesteld?

Dus ik doe een beetje aan dit onderwerp.

Als je een antwoord in een onderwerp hebt gepost, wordt je normaal gesproken automatisch geabonneerd... maar als je de juiste vakjes niet (meer) hebt aangevinkt, met name "Iemand heeft gereageerd op een onderwerp waarop je bent geabonneerd" op deze pagina: ucp.php?i=ucp_notifications&mode=notification_options natuurlijk krijg je geen bericht meer...

Als u regelmatig de forum, vermijd e-mailmeldingen omdat het heel snel kan gaan over grote onderwerpen die veel de ronde doen...

Aangezien 1 antwoord = 1 e-mail... loop je het risico snel verzadigd te raken... en de e-mails lopen het risico in spam te belanden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Adrien (voormalig nico239) » 15/10/20, 10:44

Christophe schreef:Heeft 67 me verteld dat sommige leden niet langer op de hoogte werden gesteld?

Dus ik doe een beetje aan dit onderwerp.

Als je een antwoord in een onderwerp hebt gepost, wordt je normaal gesproken automatisch geabonneerd... maar als je de juiste vakjes niet (meer) hebt aangevinkt, met name "Iemand heeft gereageerd op een onderwerp waarop je bent geabonneerd" op deze pagina: ucp.php?i=ucp_notifications&mode=notification_options natuurlijk krijg je geen bericht meer...

Als u regelmatig de forum, vermijd e-mailmeldingen omdat het heel snel kan gaan over grote onderwerpen die veel de ronde doen...

Aangezien 1 antwoord = 1 e-mail... loop je het risico snel verzadigd te raken... en de e-mails lopen het risico in spam te belanden...


Ik was het die het probleem meldde.

Het is hetzelfde op Forumactief, soms "ontkoppelt"

Maar het is goed, ik heb het probleem op mijn eigen manier opgelost met de RSS

Om nog maar te zwijgen van het feit dat het "hier" in de e-mail die u waarschuwt voor een nieuw bericht, u 9 van de 10 keer terugstuurt naar een oud bericht (of zelfs 4 of 10 pagina's terug), maar niet op het laatste bericht, maar toch onderwerp van de verzendende e-mail.

Voorbeeld op dit moment als ik op "hier" klik in het onderwerp van Didier, kom ik uw antwoord tegen op de 2008-pagina in plaats van direct naar het laatste bericht op de 2009-pagina van Moindreffor te gaan...
Moindreffor heeft zojuist een nieuw antwoord geplaatst. U kunt het lezen door hier te klikken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 15/10/20, 10:49

Ik zei het net, abonneren per e-mail op grote onderwerpen is geen goed idee... verzadiging, spam, lag of lag die je noemt...

Het is beter om de directe methode van te gebruiken forum... Ga er gewoon een keer per dag heen om ze te zien.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Adrien (voormalig nico239) » 15/10/20, 10:51

Christophe schreef:Ik zei het net, abonneren per e-mail op grote onderwerpen is geen goed idee... verzadiging, spam, lag of lag die je noemt...

Het is beter om de directe methode van te gebruiken forum... Ga er gewoon een keer per dag heen om ze te zien.


De e-mail is de meest comfortabele situatie omdat je... niets te doen hebt... zoals in de moestuin : Mrgreen:

Dat verklaart niet waarom de "hier" niet linkt naar het bericht waarnaar het zou moeten linken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 15/10/20, 11:01

Adrien (ex-nico239) schreef:Dat verklaart niet waarom de "hier" niet linkt naar het bericht waarnaar het zou moeten linken


Ik denk dat het te maken heeft met berichten die zijn verwijderd maar niet permanent (die niet langer worden weergegeven voor leden maar nog steeds voor moderators), aangezien moderators deze vertraging niet hebben...

Oké, dus wat was JOUW PROBLEEM met meldingen???

Wat betekent het "Soms wordt de stekker uit het stopcontact gehaald" ??

Heb je je spam gecontroleerd? Heb je configuratie hier gecontroleerd: ucp.php?i=ucp_notifications&mode=notification_options ?
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten