De Potager du Sloth: het boek

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Adrien (voormalig nico239) » 16/10/18, 21:54

Did67 schreef:Hebben we het recht om een ​​komiek belachelijk te maken?


Van een komiek weet ik niet maar van een aardedraaier, een kruidenjager en een grelinette-verslaafde JA....

Ga meer dan 2 plaatsen en je roostert deze droge Canadese Australopithecus....Beeld

https://livre.fnac.com/l255093/Meilleur ... aux-Jardin


http://lejardiniermaraicher.com/motoculteur-commercial/

Beeld

Nou, ik ben grof taalgebruik omdat hij live evenwichtiger is in zijn commentaar.... : Mrgreen: maar toch zijn we dichter bij “bare sol foutu ground” dan bij fenocultuur...

In ieder geval werkt Fukuoka voor een boek van meer dan 40 jaar oud nog steeds goed
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 17/10/18, 08:32

Moindreffor schreef:
het lijkt erop dat we om alles kunnen lachen, maar zonder grappen te maken : Mrgreen:


Perfect, je opmerking. Bedankt dat je dit hebt gepunt...

En laten we hartelijk lachen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
stylo67
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 48
Inschrijving: 19/05/17, 08:48
Plaats: alsace franche county
x 27

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par stylo67 » 20/10/18, 09:23

Hallo Didier, hallo allemaal, na je val is Elie weer vertrokken............Beeld

FireShot Capture 247 - Amazon.fr - Elie Semoun, gazon inte_ - https___www.amazon.fr_Elie-Semoun-.png
FireShot Capture 247 - Amazon.fr - Elie Semoun, gazon inte_ - https___www.amazon.fr_Elie-Semoun-.png (29.12 KiB) 1457 keer geraadpleegd
FireShot Capture 248 - Amazon.fr - De moestuin van de luiaard -_ - https___www.amazon.fr_potager-pare.png
FireShot Capture 248 - Amazon.fr - De moestuin van de luiaard -_ - https___www.amazon.fr_potager-pare.png (28.96 KiB) 1457 keer geraadpleegd
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 20/10/18, 09:40

Oh ja !!!

Voor de objectiviteit: bedankt voor het plaatsen van de informatie...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Adrien (voormalig nico239) » 20/10/18, 11:31

Niets te maken met de herfst Beeld

Dit is normaal omdat de show Silence ça push er vrijdagavond 19 oktober een onderwerp aan wijdde...

Heeft dus niets te maken met het werk van Didier... en daarom onmogelijk te vergelijken

Het is een boek gewijd aan tuinen... van WAARDERING...

Trouwens, de zijne is prachtig... het valt nog te bezien of hij degene is die alles doet of niet, maar hij leek oprecht toen hij zei dat hij de kinderdagverblijven afstruinde toen hij op tournee was

Nou, het maakt ons niet uit of hij het is of niet, de tuin was echt succesvol

Kortom, niets met de moestuin te maken. : Mrgreen:

Bovendien is het door het verfijnen van de ranglijst zeker dat Didier nog vele weken leiderschap voor zich heeft Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 20/10/18, 12:01

Dat is bekendheid... Hij brengt een boek uit en verschijnt meteen in "Silence ça grouse"...

Mijn redacteur kon me daar niet krijgen! Ulmer is ook een bekender huis op het gebied van tuinieren dan Tana, dus dat helpt.

En eigenlijk zit Silence ça push meer in de ‘siertuin’-niche!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Adrien (voormalig nico239) » 20/10/18, 12:06

Did67 schreef:Dat is bekendheid... Hij brengt een boek uit en verschijnt meteen in "Silence ça grouse"...

Mijn redacteur kon me daar niet krijgen!


Ik denk dat het zou kunnen komen...

Ik weet niet WIE beslist in deze show: de producer?, Stéphane Marie?...

Van tijd tot tijd bespreken ze onderwerpen over moestuinieren, maar het is Stéphane die er direct commentaar op geeft: geen externe onderwerpen zoals bij tuinen.

Op dit moment valt de “Moestuin” niet bepaald in hun doel: het is eerder een lusttuin.

Waarin ze ongelijk hebben omdat ik denk dat hun publiek groter zou worden als ze de tweede deur naar de tuin zouden openen, namelijk die van de moestuin.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Christophe » 20/10/18, 12:16

phil12 schreef:Gezien op tv werkt nog steeds : Cheesy:


Sommige columnisten zijn er om de auteurs te vernietigen... dus tv is een tweesnijdend zwaard... vooral als het live is!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Christophe » 20/10/18, 12:20

Moindreffor schreef:het is al aan de grote hoofden van het boek genoemd


Die van Didier zal daar ooit ook genoemd worden: we blijven niet zo lang op de eerste plaats op Amazon zonder de aandacht en belangstelling te trekken van literaire columnisten of onderzoekers... (of het is echt zo dat de wereld tot op het merg verrot is! paranoïde modus uit)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Le Potager du Sloth: het boek




par Did67 » 20/10/18, 12:23

Christophe schreef:
phil12 schreef:Gezien op tv werkt nog steeds : Cheesy:


Sommige columnisten zijn er om de auteurs te vernietigen... dus tv is een tweesnijdend zwaard... vooral als het live is!


Ja, dat weet ik uit mijn vorige functies, waar mij dit overkwam.

De valkuil is altijd dezelfde: we schieten dit, we schieten dat... We geven je nooit vooraf de vragen, zelfs niet als we het eens zijn over het thema... En tijdens de montage laten we je zeggen wat we willen. Je hoeft alleen maar de nuances, de verbindingen...

Ja, je hebt ook een ‘welwillende’ journalist nodig. Wie is het ergens eens met jouw ideeën...
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten