Uitsterven van antropogene massa ... het liet mijn kiki!

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Extinction van antropogene massa ... het liet mijn kiki!




par Leo Maximus » 02/09/18, 15:29

xav72 schreef:... Bekritiseer de jacht niet te veel, ik denk dat er sommige mensen overtuigd zijn forum van zijn nut ...

Jagers, ik heb ze in mijn familie, ze zijn nuttig. Elke maand vergast hij zich over 500 in de steek gelaten katten wiens vluchtelingenafdeling niet weet wat ze moeten doen.
In Frankrijk moeten we 300000-katten die per jaar worden verlaten verlaten.
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Extinction van antropogene massa ... het liet mijn kiki!




par Leo Maximus » 02/09/18, 18:33

De katten worden opgesloten in een jutezak, de zak wordt in een waterdichte behuizing geplaatst en vervolgens wordt de kraan van de gasfles geopend.
Om dit nuttige werk te verrichten, ontvangen de federaties van jagers van Frankrijk subsidies.
De eliminatie van zwerfkatten kost jaarlijks enkele miljoenen euro's aan de Franse belastingbetaler.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Extinction van antropogene massa ... het liet mijn kiki!




par izentrop » 03/09/18, 00:28

Leo Maximus schreef:In Frankrijk moeten we 300000-katten die per jaar worden verlaten verlaten.
???
De huiskat valt niet onder de jachtwetgeving, maar regels met betrekking tot het dwalen van huisdieren, de verantwoordelijkheid van de burgemeesters in hun gemeente. Jagers hebben niet het recht om huiskatten te schieten, noch het recht om hen te doden, noch het recht om ze te vangen. Het doden van hen is een overtreding van de 5-klasse. Ernstig misbruik van hen is strafbaar door 2 jaar gevangenisstraf en 30 000 € prima. http://www.oncfs.gouv.fr/Destruction-an ... ques-ar587
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Extinction van antropogene massa ... het liet mijn kiki!




par Leo Maximus » 03/09/18, 09:51

We zouden niet moeten zeggen "doden", maar "euthanaseren", want het is een geschikter werkwoord in onze wereld van hypocrieten. In Frankrijk is het volkomen legaal.

Euthanasie van katten in een gaskamer is een wereldwijde praktijk.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Extinction van antropogene massa ... het liet mijn kiki!




par izentrop » 03/09/18, 15:01

Leo Maximus schreef:We zouden niet moeten zeggen "doden", maar "euthanaseren", want het is een geschikter werkwoord in onze wereld van hypocrieten. In Frankrijk is het volkomen legaal.
Euthanasie van katten in een gaskamer is een wereldwijde praktijk.
Ik heb geen enkele bron gevonden, het moet relatief geheimzinnig zijn. Moet een prefectorale toestemming om het te oefenen?
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Extinction van antropogene massa ... het liet mijn kiki!




par izentrop » 03/09/18, 15:24

"De grootste uitdaging in de geschiedenis van de mensheid": de oproep van 200-persoonlijkheden om de planeet te redden https://www.lemonde.fr/idees/article/20 ... _3232.html
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Extinction van antropogene massa ... het liet mijn kiki!




par Ahmed » 03/09/18, 16:06

Ongetwijfeld zijn al deze mensen vastbesloten om 'de planeet te redden' (sic), het bewijs, ze vragen de regering beleefd om iets te doen (op voorwaarde dat het hen niet stoort en geen invloed heeft op hun levensstandaard, natuurlijk).
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Extinction van antropogene massa ... het liet mijn kiki!




par izentrop » 03/09/18, 18:19

Ahmed, je doet slechte geest : Twisted: : Wink:
1 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Extinction van antropogene massa ... het liet mijn kiki!




par Leo Maximus » 03/09/18, 21:52

izentrop schreef:
Leo Maximus schreef:We zouden niet moeten zeggen "doden", maar "euthanaseren", want het is een geschikter werkwoord in onze wereld van hypocrieten. In Frankrijk is het volkomen legaal.
Euthanasie van katten in een gaskamer is een wereldwijde praktijk.
Ik heb geen enkele bron gevonden, het moet relatief geheimzinnig zijn. Moet een prefectorale toestemming om het te oefenen?

Nee, we schreeuwen niet op de daken, het is op die manier beter.

Euthanasie van zwerfkatten is in overeenstemming met de artikelen L.211-25 en L.211-26 van de Code rural. De prefect duidt degenen aan die bevoegd zijn om door te gaan met euthanasie.

Vergassen is veel goedkoper dan de angel van de dierenarts. Laten we niet vergeten dat het de belastingbetaler is die betaalt.

Na euthanasie worden de katten naar een destructiebedrijf gestuurd om te worden "behandeld".
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Extinction van antropogene massa ... het liet mijn kiki!




par Leo Maximus » 03/09/18, 22:27

Starende katten (en honden) verlaten in de VS:



0 x

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten