Olie motor scooter 2T een kettingzaag, mogelijk?

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: 2T motorolie scooter in een kettingzaag, mogelijk?




par Christophe » 24/07/17, 11:47

djo59 schreef:Maak je geen zorgen, ik weet het, dit zal me doen denken aan mijn goede oude 103 : Mrgreen:


O jij ook? Hier zijn er 2 van mij: bistro/christophe-en-sa-speciale-98-mob-chop-reportage-nl-1996-t6583.html : Cheesy:

Verdomme, daar word ik niet jonger van!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: 2T motorolie scooter in een kettingzaag, mogelijk?




par Macro » 24/07/17, 13:10

Christophe schreef:Verdomme, daar word ik niet jonger van!!


Aan wie vertel je... Persoonlijk in 1996... We begonnen de eerste minimacro met Mamita...

15 jaar later...De monteurs begonnen helemaal opnieuw in de breles-motoren...En vandaag...Het gaat verder...Bovendien met de tweede die volledig in de stunt zit...Het lijdt erg....Ik heb er een kentekenplaat op gezet volgens de nieuwe normen...Hij kwam op het idee om het te plannen zonder het aan te raken....Kleine idioot... : Cheesy:
IMG_5021.png


Ik vraag me altijd af hoe de carb vlotter kan werken met zo'n hoek...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Arthurbg
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 31/07/18, 10:29
x 12

Olie motor scooter 2T een kettingzaag, mogelijk?




par Arthurbg » 31/07/18, 10:49

We willen u NOOIT informeren over de normen die vaak bestaan, het is nog steeds nodig om te weten of deze normen worden gerespecteerd, hier is het het geval, ik heb met voldoende gekwalificeerde mensen gewerkt om het te weten, zie de bedrijven die ze produceren!
Merken, het is ouderwets, ze moeten steeds meer terrein geven aan supermarkten en discounters en aangezien ze morgen meer moeten verdienen dan gisteren, moeten ze je steeds meer afzetten, dat was niet het geval toen ze de dienst uitmaakten!
Ook in voeding: je moet nog steeds de etiketten lezen, maar steeds meer kortingsproducten zijn beter voor je gezondheid, maar hebben minder smaak omdat ze weigeren teveel zout, suiker, glutamaten,... toe te voegen.
https://www.anses.fr/fr/content/pas-de-différence-significative-de-composition-nutritionnelle-entre-premiers-prix-marques-de
Terug naar de oliën:
Ik zal niet verder ingaan en je zult het antwoord hier zien:
https://www.test-achats.be/Forum/Topic/550566?u=636686271530389500&page=1
Ter informatie: ooit verkocht Husqvarna zijn beste olie voor scooters en zijn slechtste voor kettingzagen!
En als het zwaarder is en minder wordt gewaardeerd, want kwaliteit overtreft de STIHL koning, vooral in 2T alkylaatbenzine
Je koopt tegels van het type "Standaardtegels" en past ze vervolgens aan volgens wat je vindt met behulp van hun vocabulaire
Maar in olijfolie vervuilt de Italiaanse maffia de markt en daarom worden normen niet gerespecteerd!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 111-gasten