Waterinjectie motor in Bretagne (Kit for Sale)

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Waterinjectie motor in Bretagne (Kit for Sale)




par Christophe » 06/10/17, 11:42

Een recent artikel over waterinjectiesets die in Bretagne worden verkocht:

IN BRETAGNE IS DE WATERMOTOR NIET MEER EEN MYTHE, MAAR EEN REALITEIT

Hoewel heel oud, is de truc nog grotendeels onbekend. Het biedt echter aanzienlijke besparingen en echte vooruitgang op milieugebied.

Voor velen is de watermotor een zeeslang: we praten er altijd over, maar we zien nooit de staart. Talloze experimenten die door particulieren worden uitgevoerd, hebben echter de neiging om de effectiviteit van een dergelijk systeem te bewijzen. De nieuwste is ons aangeboden door het zeer serieuze Telegram en, op zijn zachtst gezegd, is dat het je doet verlangen!

Marc Renaudin, een Breton van 64, voegde twee en een half jaar geleden een eenvoudig klein pakket aan zijn auto toe. Zonder het kleinste deel van zijn motor aan te raken, nam hij gewoon een oude truc door gedemineraliseerd water (of regenwater) in een verbrandingsmotor te injecteren. (Waterspray verlaagt de verbrandingstemperatuur, waardoor het proces efficiënter en economischer wordt.)

illustrationecoleau.jpg
illustrationecoleau.jpg (50.34 Kio) 28145 keer bekeken


Sindsdien zijn de resultaten spectaculair! Voor zijn set reed Marc Renaudin 850km met een volle tank achter het stuur van zijn Citroën C5 138CV. Tegenwoordig bereikt het met hetzelfde voertuig, dezelfde motor en hetzelfde type rijden 1 200km!

De Lorientais deed de berekening: dankzij zijn nieuwe uitrusting (die hem slechts 480 € kostte), zou het 19 vol benzine hebben bespaard, het equivalent van 16 000 afgelegde kilometers "gratis"!

uitzien:

https://www.youtube.com/watch?v=HfodR5pcpj8

Marc Renaudin, in de kolommen van het Telegram, afgelopen juni:

"De laatste keer dat je over mij sprak, kreeg ik telefoontjes uit heel Frankrijk. Mensen vroegen zich af of het echt werkte, of het oplichterij was, of ik betaald kreeg om het te zeggen. Er is geen twijfel, ik raad het echt aan. Mijn auto werkt ook nog steeds, ik bespaar geld en het vervuilt minder. Dit is waar ik tijdens de laatste technische inspectie op werd gewezen. Enige probleem, ik zal moeten opladen met water, het heeft de afgelopen dagen niet veel geregend.

Op dit punt in het artikel vraagt ​​u zich waarschijnlijk af waar deze Breton zo'n kit heeft die zoveel besparingen kan opleveren (en tegelijkertijd het milieu kan beschermen). Houd er rekening mee dat het bedrijf dat het heeft uitgerust Meautor wordt genoemd, een recent Bretons bedrijf dat uitsluitend aan deze activiteit is gewijd. Voor meer informatie over haar proces, ontdek andere getuigenissen van enthousiaste klanten en overweeg haar te gebruiken, hier is haar site.

Er is nog maar één vraag over: wanneer beginnen we?
Kijken:

https://www.youtube.com/watch?v=FRbE98RsR40


Bronnen: http://lesmoutonsrebelles.com/en-bretag ... realite-2/
http://www.letelegramme.fr/cotesarmor/m ... 102999.php
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Waterinjectiemotor in Bretagne (kit te koop)




par Christophe » 06/10/17, 12:10

0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Waterinjectiemotor in Bretagne (kit te koop)




par izentrop » 07/10/17, 20:30

Het is nep.
In de video en op de Telegram-pagina is het een kwestie van voertuig- en brandstofverbruik, terwijl op de foto 'HDI 16' op de motor staat, wat overeenkomt met de C5 1.6 HDI

Met een tank 66 l en een gemengd verbruik van 5.4 l is het niet verwonderlijk om 1200 km te doen met een volle tank, terwijl je comfortabel aan het rijden bent. : Mrgreen:
Bekijk ook de reacties onder de video https://www.youtube.com/watch?v=HfodR5p ... rz4g5hao04
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Waterinjectiemotor in Bretagne (kit te koop)




par gildas » 10/10/17, 09:02

Christophe schreef:
Er is nog maar één vraag over: wanneer beginnen we?


De kit is gemonteerd op een diesel van de oude generatie, zou moeten zien wat het geeft voor het verbruik op de nieuwe behandelde adblue of NOX-val ..

De top zou ook NOX worden gemeten met deze kit in lopende staat.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Waterinjectiemotor in Bretagne (kit te koop)




par gildas » 10/07/18, 18:59

... Als we niets weten over de Nox-vervuiling van recente auto's, is het resultaat uitstekend qua brandstofverbruik!








Cdlt
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten