Vortex turbulator "verboden" op hummer door GM

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Vortex turbulator "verboden" op hummer door GM




par Christophe » 22/09/06, 14:48

Twee Detroit dealers zijn verkocht aangepast Hummer voertuigen iets minder benzine verbruikt.

Hoewel de stijging van de benzineprijzen immobiliseert voorraden Hummer H2 en H3 worden twee Hummer dealers in Detroit en omgeving innoveren om het verbruik van deze energiebronnen te beteugelen. Echter, General Motors en de officieren van het merk Hummer niet de manoeuvre als een goede zaak te zien.

Detroit Hummer en Hummer van Novi proberen om consumenten aan te trekken met een optimalisatie apparaat kilometers genaamd "Mileage Maximizer," die het mogelijk maakt deze reuzen te 25 mpg rijweg te bereiken. Ter vergelijking: de prestaties van een ongemodificeerde H3 is 19 mpg 20 op de snelweg, volgens de woordvoerder van Hummer, Nick Richards. Echter, deze economie heeft zijn prijs. GM en Hummer vertegenwoordigers niet over de wijziging en zelfs praten over het niet nakomen van garanties van omgebouwde voertuigen.

Sales up

Nog steeds, de verkoop hebben H2 H3 en snelde weg in twee winkels in Detroit en omgeving via de "Mileage Maximizer," zegt Gary Krupa, general manager van Hummer van Novi. Gedurende de eerste drie weken van de promotie, de dealer verkocht ongeveer een dozijn Hummer met dit apparaat voor een extra bedrag van US $ 189,95. Nu, de keten van plan om deze dienst aan andere Chrysler dealers uit te breiden, Jeep en Dodge zij eigenaar is in het Detroit gebied "binnen een maand", zegt Russ Reimer, die geeft leiding werkplaatsen twee Hummer dealers.

De wijziging bestaat uit de installatie van een apparaat dat is gefabriceerd door Air Synergy Labs Inc., een van de honderden onderdelen bedrijven uit de Verenigde Staten die de ontwikkeling van processen om thuis energie-efficiëntie van voertuigen te verhogen.

niet goedgekeurd

Spencer Robley, president en CEO van het bedrijf, gevestigd in Las Vegas, zegt dat zijn product - de "Vortex Valve" - ​​maakt het mogelijk een verbetering van het brandstofverbruik tot 30%, hoewel hij toegeeft dat deze prestatie is niet goedgekeurd. "Geen enkele regering, federale of staat, of lokale instanties, niemand wil natte één van onze producten of om het even wat direct of indirect gerelateerd aan de stad te certificeren te krijgen," zegt Robley.

Sinds de lancering van de klep in 1998, het bedrijf heeft 120 000 exemplaren verkocht; dealers de Detroit gebied zijn de eerste instellingen in zijn soort om het te promoten.

Zuurstof in de motor

Synergie Labs legt uit dat de klep werkt door doorvoer en concentreren van de luchtstroom naar de inlaat spruitstuk voertuig, waardoor de hoeveelheid zuurstof toeneemt in de motor, waardoor dus het rendement van de verbranding van brandstof. M. Robley toegevoegd dat deze technologie is geschikt voor alle typen verbrandingsmotoren en brandstoffen, met name die welke uit aardolie, waterstof of ethanol.

GM raden

Terwijl GM de mogelijkheid om voertuigen te inspecteren niet heeft gehad, meneer Richards op Hummer benadrukt dat het bedrijf adviseert over het algemeen consumenten en dealers te sleutelen aan motoren. "We besteden jaren om elk aspect van de voertuigen te optimaliseren, of de prestaties, wegligging, behandeling, algemene motor efficiëntie, duurzaamheid en betrouwbaarheid op lange termijn, niet om te voldoen aan de huidige en toekomstige normen te noemen emissies, zei hij. We hebben een heel bataljon van de elite ingenieurs die hun leven wijden aan deze problemen. Als het zo simpel was, zouden ze hebben de oplossing gevonden. "

Normen

John Millett, woordvoerder van de Environmental Protection Agency (EPA), de US Environmental Protection Agency, aan welke normen worden vastgesteld voor de emissies van voertuigen geeft toe dat het agentschap heeft geen informatie over de bevordering van Hummer dealers van Michigan, maar benadrukt dat de maatregelen voor het optimaliseren van het brandstofverbruik soms leiden tot verhoogde emissies van voertuigen.

"In principe is het verboden om te interfereren met de emissiebeheersing van een voertuig toegelaten door de EPA," zegt M. Millett. Aan de Hummer dealership, M. Reimer ondersteunt "een meer efficiënte verbranding van de brandstof per se vermindert de uitstoot .... Trouwens, een aantal klanten hebben ons verteld dat ze een verbetering opgemerkt."

De bron van de Wall Street Journal: http://www4.autonet.ca/FR/Nouvelles/art ... 13805.html

ps: de foto is een "NL" bord wie zei dat ze een voorbeeld van ecologie waren? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 22/09/06, 17:57

Het is een heel logisch dat een fabrikant geen garantie voor eventuele externe conversie dekt. Ik herinner me dat tijdig geïnformeerd over het converteren van een auto Ik was van plan om te kopen LPG.
Uiteindelijk heb ik het kopen van een diesel.

Vergeef wanneer zelfs de kerk in het dorp:

Ik geloof,

20 mijl / gallon is ongeveer 12 liter
25 mijl / gallon is 9,75

als dat is de essentie, ik denk dat het eerlijk: ja'i ervaren rover in 1979: 23 was mijn collega liter / 100, ik was 19 17 liter en de baas (raad eens wie de essentie betaald ) :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 22/09/06, 18:01

Ja, het is eerlijk ... maar het moet een 90km / h te zijn ... als een ZXTD van 1992 4.3L moeten consumeren ...

De realiteit is dichter bij verdubbelen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 22/09/06, 18:40

in feite, u hebt gemerkt: Amerikanen kijken dan ons:

ze geïnteresseerd zijn in mijl per gallon,

wij arme Europeanen willen we meteen weten hoeveel het gaat kosten ons liter 100 :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 18/10/06, 20:34

Christophe schreef:[...] John Millett, woordvoerder van de Environmental Protection Agency (EPA), [...] wijst erop dat de maatregelen voor het optimaliseren van het brandstofverbruik soms leiden tot verhoogde emissies van voertuigen.
[...]
Aan de Hummer dealership, M. Reimer ondersteunt "een meer efficiënte verbranding van de brandstof per se vermindert de uitstoot .... Trouwens, een aantal klanten hebben ons verteld dat ze een verbetering opgemerkt."
De EPA betekent niet noodzakelijk verkeerd, en niet noodzakelijk, omdat ... Zie dealer problemen van verontreinigende emissies lorque we willen lean bijvoorbeeld om te draaien ...



elephant schreef:[...] als dat is de essentie, ik denk dat het eerlijk is [...]
V8 Turbo olie op Hummer H1, V8 benzine op H2, 5 cilinder benzinemotor op H3 ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 18/10/06, 21:38

elephant schreef:Vergeef wanneer zelfs de kerk in het dorp:

Ik geloof,

20 mijl / gallon is ongeveer 12 liter
25 mijl / gallon is 9,75

als dat is de essentie, ik denk dat het eerlijk: ja'i ervaren rover in 1979: 23 was mijn collega liter / 100, ik was 19 17 liter en de baas (raad eens wie de essentie betaald ) :D


welkom

een h1 of h2 om 12 liter is het gewoon trailer voor het draaien van de AC : Mrgreen:

In gestaag tempo (90 / 110), maar verre van volledig Pals heeft Mada achtergrond 30 naar liters 35 en wanneer ze de baan aan te vallen is 45 / 50 liter uur dus 80 / 100 liter procent :onheil: 9.75 dan stuur ik ze zo veel klanten ze willen : Lol:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/10/06, 22:42

Zac zei:

45 / 50 liter hour derhalve 80 / 100 liter procent


eh! oh! galèges je daar! : Cheesy:
Pastis is het gebruik ervan? :D

Ik weet semi minder consumeren!
hier is het goed voor de tanks en locomotieven!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 18/10/06, 23:16

elephant schreef:Ik weet semi minder consumeren!
hier is het goed voor de tanks en locomotieven!


Ja voor semi (het is mogelijk om de 40 L / 100 te bereiken), maar niet voor tanks of loco ... is de 200 500 om 100L ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 18/10/06, 23:29

elephant schreef:Zac zei:

45 / 50 liter hour derhalve 80 / 100 liter procent


eh! oh! galèges je daar! : Cheesy:
Pastis is het gebruik ervan? :D

Ik weet semi minder consumeren!
hier is het goed voor de tanks en locomotieven!


Helaas niet; op ruwe track die u zonder stimulus Arrêt tussen 5 en 70kmh. Met 3tonnes en zijn paard vliegen en schoon (als de bestuurder in), maar de vlammen nadelen.

het goed met bj80 zijn 10litre weg en 20 22 op het goede spoor, maar op de baan zijn ze 20km - snel dat met h1.Sur 500km het 5heure verschil eindigen aldus de nacht met alle TOOLBAR GEVAAR het.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 19/10/06, 04:24

Dag

20 mijl / gallon is ongeveer 12 liter
25 mijl / gallon is 9,75


Pas op voor conversie ..
a = 1,61 km mijl
een liter US 3,78 liter
Canadese 4,55 liter gallon
Dan is de mijl gallons worden soms differrent volgens Gallons!
In Noord-Amerika de meeste mensen doen comprenent niets als we ze praten liter 100km, malgrés dat we worden omgezet in metrische mensen nog steeds praten mijl op de gallon en zelfs enkele sprake van km liter!
Persoonlijk heb ik geen moeite met sytémes Ik heb een Excel-tabel en er is een colone voor elke conversie ..

Toen werd het consomation van voertuigen vindt afschuwelijk was monaie verbinding huishoudelijk in de jaren 70 en 80
Ik had een 4-4-2 400 cubic inch Oldsmobile motor (meer dan 6 liter) macht 350 cv's op de hoofdweg die 11 25 mijl per gallon of liters 100km en meer dan 30 liter consomait in de winter stad
Later in 1980 had ik een Chrysler motor CORDOBA V8 360 inch blokjes was het een beetje beter 16 liter grote weg en de stad 100kmh 25 liter.
Er zijn niet zo lang als auto hier zuiniger zijn geworden, een auto die 10 liter 100km maakt, is de economische beschouwd ..
Begrijp de context grotere motoren aldaar was 10 jaar, nog steeds ver beneden de weg en de overgang is niet abrupt. Er zijn niet veel jaren, toen we een auto gekocht, mensen veracht 6 cilinders moest een V8 of disont dat kleine motor was niet sterk genoeg,

Om een ​​idee te consomation geven een motor 235CV toen vroeg zijn volle kracht verbruikt 1 liter per minuut is de consomation een klein vliegtuig op float 4 zetels
wanneer heeft de snelheid te testen om te zien of de brandstofleiding voldoende is, moet het de 2 liter minuten voorbij ..

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten