Generator voor vloeibare stikstof

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 21/05/18, 20:48

chatelot16 schreef:
Eric Dupont schreef:hij doet mee, het is waar, maar als een bal. op die manier blijven we tenminste nuchter.


en je mag me een adderstong noemen ... je bent nog erger

Ik denk niet meer en zal niet minder zeggen



Chateholt, je steunde me twee of drie jaar geleden dat de claude-machine 3% omkeerbaar was. Ik zei je nee en dat er geen principe is dat 100% omkeerbaar is. op zijn best 100%. Nou, ik zag er nog steeds een beetje goed uit en vond het principe 60% omkeerbaar. Ik erken dat het in zekere zin een soort van dank aan jou is en daar ben ik dankbaar voor. Nu is er de machine van Claude en de machine van Dupont met zijn principe van 100% omkeerbaarheid. het is uniek in de wereld. Ik denk dat de kinderen het op een dag op school zullen leren als ze hun boeken openen. Bedankt professor Chatelot.
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 21/05/18, 21:00

Geo Trouvetou schreef:
Eric Dupont schreef:hij doet mee, het is waar, maar als een bal. op die manier houden we tenminste onze voeten op de grond.

Vindt u het vervelend om uw monumentale zwendel aan het grote publiek te onthullen?
Of herinnert het iedereen eraan dat je een oester-IQ en een zwaar verleden hebt?
Ik heb duidelijke informatie over jou.
Ik zal jou zijn, ik ga het heel snel dempen ... en een advies: ga terug naar school, open boeken ...


maar wat een last!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16086
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5231

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Remundo » 21/05/18, 21:51

Eric Dupont schreef:Ik erken dat het in zekere zin een soort van dank aan jou is en daar ben ik dankbaar voor. Nu is er de machine van Claude en de machine van Dupont met zijn principe van 100% omkeerbaarheid. het is uniek in de wereld. Ik denk dat de kinderen het op een dag op school zullen leren als ze hun boeken openen. Bedankt professor Chatelot.

Eric, maak in ieder geval een mooi proto.

anders leidt het gekibbel, aan alle kanten, nergens toe. : Idee: We moeten energie steken in het constructieve. 8)
0 x
Beeld
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 21/05/18, 22:17

ja, ik doe de plannen op solidwork.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Forhorse » 21/05/18, 23:03

En zo niet deze berekeningen?
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 21/05/18, 23:05

de klepberekeningen heb ik niet meer, maar welke snelheid moet ik nemen om niet teveel energie te verspillen?
0 x
Geo Trouvetou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 03/04/18, 22:54

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Geo Trouvetou » 22/05/18, 09:38

Forhorse schreef:En zo niet deze berekeningen?

Beeld
0 x
Geo Trouvetou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 03/04/18, 22:54

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Geo Trouvetou » 22/05/18, 09:39

Eric Dupont schreef:klepberekeningen, ik heb ze meer

Oh ? Als bij toeval.
En de andere berekeningen die je nog nooit hebt gedaan, heb je ze niet meer?
En afgezien van een 3D-afbeelding en een schema dat niets zegt, heb je nog andere visuals? Plannen? CAD?
Ik herlees je tirades een beetje op FS, het is bijna kopiëren en plakken met die hier. Niets nieuws in 4 jaar.

Eric Dupont schreef:maar welke snelheid moet je nemen om niet te veel energie te verliezen?

Voer uw berekeningen uit in plaats van anderen te vragen het voor u te doen !!!

Eric Dupont schreef:maar wat een last!

Is dat alles wat je kan zeggen? Uw argumenten zijn eigenlijk beperkt.
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Eric DUPONT » 22/05/18, 10:25

maar waarom kom je hier speciaal om een ​​bijnaam te maken om me dat te vertellen?
0 x
Geo Trouvetou
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 03/04/18, 22:54

Re: Vloeistofstikstofgeneratormotor




par Geo Trouvetou » 22/05/18, 13:18

Eric Dupont schreef:maar waarom kom je hier speciaal om een ​​bijnaam te maken om me dat te vertellen?

Om te voorkomen dat sommige mensen worden bedrogen of geplagieerd. Is dat genoeg voor jou?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 102-gasten