Flotec-booster probleem

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Majed
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 18/05/18, 20:33

Flotec-booster probleem




par Majed » 18/05/18, 20:37

Hallo, ik heb een flotec 1500 met een blaas van 24l.
In het begin komt het water normaal gesproken uit met een druk van 2b. Na 15min neemt de druk geleidelijk af totdat deze tot nul daalt. Op dit moment stopt het water met stromen en gaat de pomp in stand-by. 10 min. Na het zelfstandig teruggaan. En zo verder. Bedankt dat je me hebt verlicht omdat ik niets begrijp. Voordat ik een pome speroni had zonder blaas en alles werkte perfect.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Flotec-booster probleem




par Ahmed » 18/05/18, 21:29

Deze symptomen zijn vreemd. Je moet alle mogelijke parameters observeren om de oorzaak te achterhalen. Kunt u tijdens het pompen het waterniveau van de put controleren?
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Majed
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 18/05/18, 20:33

Re: Flotec-booster probleem




par Majed » 18/05/18, 22:06

Bedankt voor het antwoord. Zelf herken ik deze symptomen eigenlijk niet. Het waterpeil is goed. Ik heb hier geen concreet bewijs van, maar met mijn oude pomp (zonder blaas) kwam het water er met een vrij sterke en constante stroom uit.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Flotec-booster probleem




par Ahmed » 18/05/18, 22:18

Het is het beste om hier eerst zeker van te zijn, omdat de waterstroom in de loop van de tijd kan variëren.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten