lucht motor Aimé Rousseau van 60 jaar

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

lucht motor Aimé Rousseau van 60 jaar




par Christophe » 30/06/09, 11:11

Hier zijn enkele informatie, te gebruiken met de voorzorgsmaatregelen voor gebruik, van de luchtmotor van Aimé Rousseau, de Franse uitvinder in de loop van de jaren 1960.

a) Journalartikel

April 1960

Beeld
Beeld

b) Uittreksel uit een boek
Waarschijnlijk: The Secrets Of Oil Auteur: Fontaine (p.) Gepubliceerd in 1963

Beeld
Beeld
Beeld
Beeld
0 x
Bardal
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 509
Inschrijving: 01/07/16, 10:41
Plaats: En 56 45
x 198

Re: Aimé Rousseau's luchtmotor van de 60-jaren




par Bardal » 20/03/18, 21:23

Een andere briljante uitvinder, achtervolgd door het lot ... Of, wat waarschijnlijker is, slachtoffer van een innomable complot ...
Tenminste, was het geen stikstof, maar het was vloeibaar ...

Vanitas vanitatum ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Aimé Rousseau's luchtmotor van de 60-jaren




par Remundo » 21/03/18, 08:24

een eeuwige motor ...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
brinbrin62
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 13/02/18, 17:08
Plaats: Boulogne / Mer
x 7

Re: Aimé Rousseau's luchtmotor van de 60-jaren




par brinbrin62 » 25/03/18, 10:27

De foto van de krant toont het mechanisme van een compressor en zijn tank. Mijn ex-schoonvader had bijna hetzelfde met de riemen, enz.

Dit toont aan dat de samenzwering al actief was in de 60-jaren. Een luchtmotor heeft geen interesse. De lucht moet worden gecomprimeerd en deze operatie zal meer energie verbruiken dan de perslucht zal afgeven wanneer deze wordt vrijgegeven. Er zijn proeven geweest en ... flop!

De eeuwige motor is een fantasie. Er is geen onbeperkte energie, schoon en gratis. De wetten van de thermodynamica komen niet zo gemakkelijk om. Alle ambachten van het internet (Minato-engine, resonator, ik weet niet wie, boventallige motor, etc.) zijn fraude. De exploitatie van energie is vervuilend (zelfs wind- en zonne-energie), duur en beperkt

Als je een leuke, goed uitgevoerde video over dit onderwerp wilt, is er die van Defakator. Er zijn een paar van deze doe-het-zelvers die alleen bedoeld zijn om advertentieruimte te verkopen:
0 x
Vrede, liefde en NPK-balans in uw tuinen.
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Aimé Rousseau's luchtmotor van de 60-jaren




par Eric DUPONT » 25/03/18, 12:03

het artikel vermeldt niet dat we te maken hebben met een eeuwigdurende motor maar gewoon een luchtmotor die het mogelijk maakt om te doen zonder olie en in staat is om de druk van de lucht in de tank zelf te regenereren. dat wil zeggen met een compressormodus aangedreven door een andere energiebron dan olie.

de trawmay van nante in 1900 liep op hetzelfde principe maar het vullen van de reservoirs gebeurde in de depots.
0 x
Bardal
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 509
Inschrijving: 01/07/16, 10:41
Plaats: En 56 45
x 198

Re: Aimé Rousseau's luchtmotor van de 60-jaren




par Bardal » 25/03/18, 12:32

Eric Dupont schreef:het artikel vermeldt niet dat we te maken hebben met een eeuwigdurende motor maar gewoon een luchtmotor die het mogelijk maakt om te doen zonder olie en in staat is om de druk van de lucht in de tank zelf te regenereren. dat wil zeggen met een compressormodus aangedreven door een andere energiebron dan olie.

de trawmay van nante in 1900 liep op hetzelfde principe maar het vullen van de reservoirs gebeurde in de depots.


Maar nee, het is niet eens een kwestie van een "motor", maar van een simpele energieopslag, met een zeer matige efficiëntie bovendien; net als uw verhaal over vloeibare stikstof ...

Het is verbazingwekkend om te zien dat mensen moeite hebben om dingen te doen die complex, duur en moeilijk te gebruiken zijn om dingen te vervangen die al lang bekend zijn en veel eenvoudiger zijn, zij het met zulke slechte prestaties ...
De enige moraliteit in deze verhalen is dat het eindigt toujours door zijn gezicht te breken, of Negro, of Rousseau, of anderen ...

Maar daar Eric, je bent echt sterk !!! Een installatie voor het vloeibaar maken van stikstof, een cryogene tank, warmtewisselaars, een motor met gecomprimeerd gas ... om een ​​belachelijke efficiëntie te bereiken (en waarschijnlijk tegen een astronomische prijs) ... Het zal moeilijk zijn om erger te doen , hoewel sommige power-gas-power "oplossingen" al redelijk goed zijn op dit gebied ...
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Aimé Rousseau's luchtmotor van de 60-jaren




par Eric DUPONT » 25/03/18, 12:44

voor mdi ik ging om ze te zien vorig jaar zijn er op zijn minst 30 medewerkers. je hebt geen bewijs van de onmogelijkheid om een ​​correcte opbrengst te verkrijgen met de vloeibare stikstof.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: Aimé Rousseau's luchtmotor van de 60-jaren




par Forhorse » 08/05/18, 07:29

Eric Dupont schreef:je hebt geen bewijs van de onmogelijkheid om een ​​correcte opbrengst te verkrijgen met de vloeibare stikstof.


je hebt geen bewijs van de mogelijkheid om een ​​correcte opbrengst te verkrijgen met de vloeibare stikstof.

EDIT: Verklaringen over de wetenschappelijke methode
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 158-gasten