De auto van de toekomst

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: De auto van de toekomst




par Christophe » 26/04/18, 13:13

Ik presenteer u de "Vision Next 100", de auto van de toekomst van BMW:



Moeilijk te zeggen of het om een ​​werkend prototype of computer gegenereerde beelden ... Ik leunt nog steeds voor 2ieme hypothese ...

En ik weet niet of het lichaam van variabele geometrie is zo goed Cx niveau ... in ieder geval de kleur is ... stront !! : Mrgreen:
1 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: De auto van de toekomst




par chatelot16 » 29/04/18, 17:03

het is niet de cx die de kosten van het gebruik van een auto maakt!

ondanks de prijs van energie, is het nog steeds de aankoopprijs van de auto, en de prijs van de reparatie, en de prijs van de verzekering die stijgt met de prijs van de reparatie

we zijn geruïneerd met de auto te ingewikkeld vandaag

vertrouw niet op bmw om de economische auto van de toekomst te maken ... we kunnen rekenen op bmw om auto's altijd te duur te maken, gewoon goed voor degenen die geld hebben om te verspillen

het is steeds moeilijker om goedkope tweedehands auto's te vinden ... zelfs low-end auto's worden te ingewikkeld ... de tijd is rijp voor een volledig nieuwe autofabrikant
1 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: De auto van de toekomst




par Eric DUPONT » 29/04/18, 20:45

met een vloeibare stikstofmotor om de planeet te redden.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: De auto van de toekomst




par moinsdewatt » 30/04/18, 13:19

Eric Dupont schreef:met een vloeibare stikstofmotor om de planeet te redden.


Je zult je obsessieve compulsieve stoornis moeten genezen.
0 x
Bardal
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 509
Inschrijving: 01/07/16, 10:41
Plaats: En 56 45
x 198

Re: De auto van de toekomst




par Bardal » 30/04/18, 14:09

Het is geen OCD, het is een misleidende monomanie, tegen een achtergrond van chronisch schizoidisme; maar dat brengt ons niet verder ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36

Re: De auto van de toekomst




par 1360 » 30/04/18, 16:37

chatelot16 schreef:het is steeds moeilijker om low-end end-of-the-line gebruikte auto's te vinden ...


Soms weet ik het niet, maar in negen is er Dacia die aan deze criteria voldoet. Betrouwbare auto's, geen franje overbodig en prijs-inhoud, het is perfect, toch?
0 x
Proberen te moeilijk te krijgen in de mal, het eindigt op zoek als een taart.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: De auto van de toekomst




par Christophe » 30/04/18, 19:13

Ik heb twijfels over de betrouwbaarheid van de Dacia ... het is nog steeds een "afgeprijsde" Renault ... daarom zijn de kosten op alle niveaus geschaafd, inclusief betrouwbaarheid (met name van het chassis want de motoren zijn, denk ik, identiek aan die van de "echte" Renault ...) ... En we weten hoe iedereen denkt: reparatieprijs / argusofferte ... en aangezien de argus van Dacia noodzakelijkerwijs lager is ... volg je mij?

Een eenvoudige test op de tweedehandsmarkt lijkt me goed ...

https://www.autoscout24.fr/resultats?mm ... ard&desc=0

2 Resultaten voor Dacia
Dacia
van 200.000 km
Frankrijk


En als we de echte Renault nemen (toch niet slecht vergeleken met de cijfers van de nieuwe verkoop ...):

https://www.autoscout24.fr/resultats?mm ... ard&desc=0

459 Resultaten voor Renault
Renault
van 200.000 km
Frankrijk


We hebben vergelijkbare resultaten (400-500) voor de andere grote fabrikanten ... inclusief de Duitsers (behalve dat ze veel meer Franse vrouwen verkopen dan Duitsers in Frankrijk ... dus wiskundig gezien de tweedehandsmarkt> 200 km, met dezelfde betrouwbaarheid, zou in verhouding moeten staan ​​tot de nieuwe verkopen) alleen Mercedes vindt de 000 aanbiedingen ...

ps: Of is het zo dat de eigenaren van Dacia zo blij zijn dat ze het tot het einde bewaren? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: De auto van de toekomst




par thibr » 30/04/18, 19:57

...
ps: Of is het zo dat de eigenaren van Dacia zo blij zijn dat ze het tot het einde bewaren?


zelfs als de betrouwbaarheid niet perfect is, wordt niet verwacht dat we onze : Mrgreen:
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: De auto van de toekomst




par Ahmed » 30/04/18, 19:58

Je humoristische veronderstelling is vrij aannemelijk: Dacia-enthousiastelingen zoeken naar eenvoudige functionaliteit en zullen daarom minder snel van auto veranderen door een mode-effect of door een voorliefde voor verandering.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: De auto van de toekomst




par chatelot16 » 30/04/18, 20:07

er is echt een 2-type tegenovergestelde klant ... degene die een high-end genre bmw koopt en deze snel doorverkoopt om het volgende model te kopen ... en degene die een nutsauto koopt en deze zo lang mogelijk houdt: eerder dacia that bmw!

wat is het verschil tussen hemorrhoid en bmw? geen verschil, het zijn de klootzakken die hebben
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten