De energietransitiewet of de kar vóór het paard.

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: The Energy Transition Law of de kar voor het paard.




par Janic » 26/04/18, 08:45

Er is eenstemmigheid over het concept van redding, net zoals het geval is voor de eenhoorn; daarna is de inhoud die iedereen terugbrengt inderdaad onderhevig aan variaties.

Gezien vanuit deze invalshoek, is dit uiteraard denkbaar. Maar het is het idee van unanimiteit en wortel dat me stoort omdat ik niet geloof in een eenhoorn of de feeën en elfen van Sen no sen, dus het is een eenstemmigheid behalve één ... tenminste!
Het metafysische aspect impliceert geen specifieke kennis van de religie omdat het een eenvoudige kwestie van definitie is: ongeacht de mogelijke instrumentalisaties of interpretaties waarvan het het object kan zijn, kan de redding van de ziel niet verhogen dan vanuit het metafysische domein ...

Ik geloof niet [*], nogmaals, in dit automatisme tussen de twee. Het is als Sen no sen, die soms een bepaalde metafysica aanbeveelt en toch in het algemeen de ziel ontkent en nog minder de hypothetische verlossing ervan. Volgens mij en ik ben het er op dit punt mee eens, het is alleen religieuze cultuur (en de vele leugens of in ieder geval fouten) niet echt metafysica, behalve om overeenstemming te bereiken over de betekenis die iedereen geeft aan deze term, die maar weinig mensen verwarrende metafysica en religie maken als Lessdewatt die met ongeduld tekeer gaat om te zien wat zijn onverdraagzaamheid prikkelt.
http://www.cnrtl.fr/definition/m%C3%A9taphysique

[*] Het is natuurlijk alleen een persoonlijk standpunt en wie zou zeggen wie je kent: ""Geloof niet wat ik je vertel."

Janic maakt het pissig om berichten over religie te plaatsen in een discussie over energetische transitie.

Janic betreurt ook dat er geen onderwerp is dat gewijd is aan de metafysica (en voegt alleen details toe wanneer het onderwerp door anderen dan Bibi wordt opgeroepen), exclusief, en niet aan enige religie die vertegenwoordigt slechts een klein deel ervan. Maar als u het onderwerp wilt initiëren en zelfs wilt deelnemen ... of niet, dan is het gratis voor u!
We houden de gelovigen van vloeibare stikstof voor de gek, we moeten ook religieuze gelovigen slaan.

Een beetje cultuur zou je laten weten dat het woord gelovige gaat over alle onderwerpen waarin een individu een diepe overtuiging bezit, waardoor je een gelovige bent zoals de anderen, maar over verschillende onderwerpen (en ik typ soms je overtuigingen zonder een hele bazaar te doen :D Dus welkom bij de volledige metafysica.
En met een extra chouia van cultuur, zou je religie niet verwarren met de studie van de verschillende culturele factoren die de meeste samenlevingen hebben gebouwd en soms vernietigd. Secularisme is geen atheïsme en kan en mag niet worden gegijzeld door gelovigen in deze denialistische filosofie.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: The Energy Transition Law of de kar voor het paard.




par Ahmed » 26/04/18, 13:47

Ik zal niet alle gestelde vragen herhalen, maar eenvoudig, wanneer ik spreek van unanimiteit over eenhoorns, als een conceptdit betekent niet opnieuw geloven in een realiteit die in hem is vervat!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: The Energy Transition Law of de kar voor het paard.




par Janic » 26/04/18, 15:16

Ik zal niet alle gestelde vragen herhalen, maar eenvoudig, als ik unaniem over eenhoorns spreek, als een concept, betekent dit niet dat je opnieuw moet geloven in een realiteit die erin besloten ligt!
Het is nog duidelijker! En hier ben ik het ermee eens dat het, eenmaal geïntegreerd in een cultuur, veel verspreidt, zelfs als sommige culturen er misschien nog nooit van hebben gehoord (de niet-unanimiteit in kwestie!) En dus de feeën , de elfen van Sen no Sen, die ik de kerstman heb toegevoegd, een van de grootste morele zwendel met kinderen ... die geloven in feeën en goblins, en zelfs eenhoorns natuurlijk! :D totdat ze zich realiseren dat volwassenen, en vooral hun ouders, leugenaars bedriegen ... een prachtige school voor het leven dat nog moet komen! : Cry:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: The Energy Transition Law of de kar voor het paard.




par izentrop » 26/04/18, 17:24

Ik begrijp dat de wet op de energietransitie een metafysische kant heeft, omdat deze zich helemaal naast de plaat bevindt, maar hier haal je veel af.
Janic, ik raad je aan om een ​​onderwerp over creationisme ergens anders te openen : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: The Energy Transition Law of de kar voor het paard.




par Janic » 26/04/18, 19:40

Janic, ik raad je aan om een ​​onderwerp over creationisme ergens anders te openen

Hallo, hallo! Hij is een grappige kerel! Je verwart nog steeds de dimensie van de metafysica, die niet religieus is en nog minder creationistisch, ook spiritualiteit die ook niet specifiek creationistisch is, terwijl voor de religies zelf er zoveel zijn met nerts anders dan de wereld dat een kip haar kleintjes en uiteindelijk creationisme niet zou vinden wat niet uit een religieuze, maar wetenschappelijke dimensie naar voren komtzoals alle dingen naturalistisch materialisme.
Dat dan jongens als jij die niet weten hoe te doen, niet willen doen, onderscheid maken tussen elkaar en een ruwe mix maken, dit is niet verrassend.
Dus op mijn beurt adviseer ik u: eerst studeren met ernst en zonder a priori het onderwerp (het zal u slechts enkele jaren van diepgaande studies vragen, wat slechts een klein ding is in relatie tot het onderwerp) en ten slotte je zult in staat zijn om een ​​"verlichte" mening te geven, hoewel persoonlijk, over het onderwerp. Maar toevlucht nemen tot onwetendheid is zoveel geruststellender: nee?

NB: het onderwerp van een wetenschappelijk creationisme is al uitgebreid ontwikkeld in het onderwerp evolutionisme, je hoeft het alleen maar opnieuw te lezen en jezelf daar zelfs uit te drukken.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: The Energy Transition Law of de kar voor het paard.




par moinsdewatt » 26/04/18, 21:39

janic, de koning van het Hors-onderwerp.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: The Energy Transition Law of de kar voor het paard.




par Janic » 27/04/18, 08:57

janic, de koning van het Hors-onderwerp.
dank u, ik hoopte niet zo veel, maar vleierij leidt tot niets. Is het trouwens beter om de koning te zijn van het irrelevante of onderdanige onderwerp van de koningen van onwetendheid en intolerantie? : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 188 gasten