Analyses op antropogene opwarming van de aarde

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par Janic » 13/04/18, 08:48

Janic schreef:
Voor de video ken ik geen Engels! Dus geen mening, ik ook niet, maar het is ondertiteld.

Dus je geeft een mening zonder het te weten, daarom.
zoals gewoonlijk haast je je zonder de tijd te nemen om het onderwerp te lezen en te analyseren.
a) Ik ben het eens met wat Ahmed zei. Dus ik zeg:"Deze bevolkingsgroepen bevinden zich in een situatie van overleven, niet van comfort. (betreffende het vlees en uw opmerking) Ahmed heeft dus inderdaad in alle opzichten gelijk."
b) Ik geef geen mening over DE video, en daarom natuurlijk (het is een waarheid als een koe) en heb er ook geen gegeven!

PS: ik heb de Google-vertaling gelezen waar het onderwerp op verschillende manieren wordt gedeeld of bekritiseerd, maar een beetje onvoldoende om een ​​eerlijke mening te vormen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Incompetentie van klimatologen




par Exnihiloest » 26/08/21, 18:28

 
Hoezeer we ook sceptisch kunnen zijn over de belachelijke klimatologie waarvan de modellen niet convergeren en de voorspellingen twee tot driemaal onjuist blijken te zijn in slechts 5 jaar observatie, we kunnen rekenen op de fysica die zichzelf heeft bewezen en waarvan de voorspellingen betrouwbaar zijn. Maar de temperatuur van de planeet is thermodynamica, het is statistische wiskunde, het is natuurkunde.

Dus als natuurkundigen klimatologen vertellen dat ze het verpesten, wat regelmatig gebeurt, moet er goed naar ze worden geluisterd.
Die, Dokter Patrick Frank, ongetwijfeld overschreden, heeft een melding gedaan aan het IPCC volgens het IPCC-eigen foutenrapportageprotocol. Het is nog schokkender dan ik dacht.
Hij vertelt ons: Begin september 2019 werd mijn studie van klimaatmodellen door vakgenoten beoordeeld en gepubliceerd in de sectie Atmospheric Sciences van Frontiers in Earth Science. Het geeft antwoord op de volgende vragen: hoe betrouwbaar zijn klimaatmodellen en welk geloof moeten we hechten aan hun voorspellingen van een warme toekomst op basis van CO2? De antwoorden zijn: ze zijn onbetrouwbaar en geen krediet."


Details:
https://www.frontiersin.org/articles/10 ... 00223/full

"Tijdens mijn zes jaar durende reis naar publicatie, door negen tijdschriftinzendingen, 30 recensenten en hun 35 revisies, ben ik geen enkele klimaatmodelleur tegengekomen die fysieke foutenanalyse begreep, of foutvoortplanting, of de betekenis van modelkalibratie of onzekerheid, of de impact van fysieke fouten op voorspellende betrouwbaarheid, of zelfs het absoluut centrale onderscheid tussen nauwkeurigheid en precisie.

Klimaatmodelleurs zijn uiteraard niet in staat om de betrouwbaarheid van hun eigen modellen te beoordelen. Deze bevinding biedt een verklaring voor de universele afhankelijkheid van een onnodige precisiemetriek om betrouwbaarheid van projecties in hun gepubliceerde werk te claimen, in plaats van nauwkeurigheid.

Ik noem deze moeilijkheden omdat je, om de fout [...] te evalueren, bekwame experimentele natuurkundigen zult moeten raadplegen, die de analyse van fysieke fouten begrijpen, in plaats van klimatologen, die het niet begrijpen.
[...]

Alle algemene circulatiemodellen, ongeacht hun andere gebruik, zijn volkomen ongeschikt om projecties te maken van antropogene opwarming van de aarde. Ze kunnen ons absoluut niets vertellen over hoe de atmosferische temperatuur in de toekomst zou kunnen veranderen, of temperatuurschommelingen in het verleden verklaren.

GCM's kunnen op zichzelf de impact van CO2-emissies op de gemiddelde mondiale oppervlaktetemperaturen niet detecteren, toeschrijven of projecteren, noch in het heden, noch in de XNUMXe eeuw.

De onzekerheid die door de tijdstappen van de simulatie wordt voortgeplant, genereert een veel te grote hoeveelheid onzekerheid om een ​​betrouwbare projectie van toekomstige opwarming mogelijk te maken, ongeacht de tijdschaal. Modellen kunnen niets zeggen over de atmosferische temperatuur.
Het is daarom formeel aangetoond dat de projecties van klimaatmodellen voor de opwarming van de aarde niet meer zijn dan giswerk.

Deze projecties, die alle zorgen over onze invloed op het klimaat rechtvaardigen, zijn ronduit onbetrouwbaar.

Ze kunnen geen betrouwbare informatie geven over opwarming of afkoeling van het klimaat. Hiervoor kunt u ofwel het Orakel van Delphi raadplegen ofwel één van de algemene circulatieklimaatmodellen.
."


Het blijkt dat klimatologen incompetent zijn die totaal negeren hoe ze de onzekerheidsmarges en de fouten die ze propageren moeten beheersen. Ze kunnen inderdaad het Orakel van Delphi raadplegen of de ingewanden van kippen lezen, en hebben dezelfde resultaten, bovendien is dat wat ze doen, het zijn de nieuwe Haruspices van de carbocentristische religie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par GuyGadeboisTheBack » 26/08/21, 18:51

Hé, nog een uitschot van een malafide wetenschapper die verbonden is aan het beruchte Heartland Institute, en als je zoekt naar wie er rondloopt, vind je altijd dezelfde onzin die Blédina's modellen zijn (ze zijn er allemaal!) ... als bij toeval. Een kleine groep klootzakken die in cirkels ronddraaien, dezelfde onzin en leugens herhalen en actief manipuleren. Corruptie is echter mooi...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par Exnihiloest » 26/08/21, 19:23

GuyGadeboisLeRetour schreef:Hier, meer uitschot van malafide wetenschappers verbonden aan het beruchte Heartland Institute...

Laster maakt deel uit van het arsenaal van extreemrechtse propaganda, net als het lastigvallen van mensen en het verstikken van hun woorden met overstromingen. Hier is het onophoudelijk.
De laster is gericht op beide partijen die hieraan hebben bijgedragen forum, dat de smaad van de geciteerde wetenschappers wanneer ze niet in de gewenste richting blazen.

De onderwerpen van dit forum zijn niet ecologie of gezondheid, maar hun instrumentalisering door sommige activisten tegen de bestaande regeringen. Hoe meer de verkiezingen naderen, hoe meer we deze virulente dwepers zien tegen Macron en tegen degenen die hier te gematigd zijn in verhouding tot de aanwezige macht.
Zijn dit verborgen fanatici van Marine Le Pen of Florian Philippot, de toekomst zal het ongetwijfeld leren.

Ik weet niet of extreemrechts dit heeft verdronken forum of als het uit de redactionele lijn komt, maar dit extreemrechts begint zwaar te wegen.


GuyGadeboisLeRetour schreef:(Hier geeft Bozo geen helderziendheid meer - hij ziet niet hoe de curve ons laat zien -, maar bekijkt de Ander op zijn spreadsheet terwijl hij ontkent dat hij gelijk heeft, vertrouwend op waanhypothesen. . De ballon heeft gaten of is het is nog steeds een lage manoeuvre...?Zou hij de enige zijn die kan spreken, adviseren, de regel van 3 gebruiken?)

GuyGadeboisLeRetour schreef:...
FUCK MAAR UITBREIDEN !!!!

GuyGadeboisLeRetour schreef:(Met dit soort antwoorden kunnen we ons allemaal realiseren in hoeverre Bozo robotachtig, cynisch, onrechtvaardig, zielig, stinkend en sluw is ... een echte rommel ...)


GuyGadeboisLeRetour schreef:...
Het is normaal, aan de ene kant hebben we beruchte fascisten die vaak de waarheid vertellen en de macht op hun plaats houden ....

Gezien de tijd die hij besteedt aan het proberen om de heersende macht kwaad te maken, lijkt dit laatste citaat een bekentenis van een half woord dat hij een beruchte fascist is die denkt dat hij de waarheid spreekt. Maar hebben we ooit de waarheid van de fascisten zien komen?!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14825
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par GuyGadeboisTheBack » 26/08/21, 19:53

(De man kopieert/plakt overal dezelfde mest en hij durft te praten over overstromingen!!!! Grappig...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: Incompetentie van klimatologen




par sen-no-sen » 26/08/21, 20:52

Exnihiloest schreef: 
Zoveel als men sceptisch kan zijn over de belachelijke klimatologie


Als ik me niet vergis, corrigeer je me indien nodig, de Dr. Patrick Frank trekt hier niet de RCA maar de voorspellingen van het IPCC in twijfel lijkt mij?
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Incompetentie van klimatologen




par ABC2019 » 27/08/21, 00:24

het smelttempo van het zee-ijs in augustus was het laagste in 20 jaar



maar goed, het regende op de top van Groenland, een primeur sinds 1950, wat de krantenkoppen haalde.

Laten we ons voorstellen dat het het tegenovergestelde zou zijn geweest, een recordkou op de top van Groenland, maar de snelste snelheid van het smelten van zee-ijs in 20 jaar, wat denk je dat de krantenkoppen zouden zijn geweest? : Wink:

zoals wat door te kiezen waarover we praten, kunnen we laten zien wat we willen...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par Christophe » 27/08/21, 01:53

Exnihiloest schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Hier, meer uitschot van malafide wetenschappers verbonden aan het beruchte Heartland Institute...

Laster maakt deel uit van het arsenaal van extreemrechtse propaganda, net als het lastigvallen van mensen en het verstikken van hun woorden met overstromingen. Hier is het onophoudelijk.



Blablabla... nog een wiens spike-eiwit de hersenen echt verpestte...

De laster en smaad komt van jou... je bent een kleine hondjesmanipulator van macronisme die naar fascisme ruikt.

Je zei dat je links geboren was als ik het me goed herinner? Welke links? Links van Adolf en rechts van Heinrich? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Incompetentie van klimatologen




par humus » 27/08/21, 07:19

ABC2019 schreef: zoals wat door te kiezen waarover we praten, kunnen we laten zien wat we willen...

Ik erken dat u een expert bent op dit gebied en systematisch de algemene tendensen negeert die u dwars zitten : Roll:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Incompetentie van klimatologen




par ABC2019 » 27/08/21, 07:57

humus schreef:
ABC2019 schreef: zoals wat door te kiezen waarover we praten, kunnen we laten zien wat we willen...

Ik erken dat u een expert bent op dit gebied en systematisch de algemene tendensen negeert die u dwars zitten : Roll:

over welke algemene trend heb je het?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten