Survey machines von Unruh en Hans Coler

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
actinium89
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 24
Inschrijving: 02/10/17, 12:39
x 2

Re: Overzicht van de machines van von Unruh en Hans Coler




par actinium89 » 06/10/17, 21:45

Recente onderzoeken naar replica's van de magnetische apparaten van Coler zijn uitgevoerd door Ludwig Thornsten in Duitsland.
Wat bewijst dat interesse in dit soort apparaten niet dood is.
toebehoren
T Ludwig - Afstemming van Coler magnetische stroomapparatuur met magneto-akoestische resonantie (duplicatie Universiteit van Berlijn).pdf
(546.5 KB) Downloaded keer 657
T Ludwig - Experimenten met Coler magnetische stroomapparatuur.pdf
(554.71 KB) Downloaded keer 403
magneto-akoestische-resonantiemodi-in-coler-type-apparaat.pdf
(882.72 KB) Downloaded keer 444
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Overzicht van de machines van von Unruh en Hans Coler




par moinsdewatt » 06/10/17, 21:51

actinium89 schreef:Recente onderzoeken naar replica's van de magnetische apparaten van Coler zijn uitgevoerd door Ludwig Thornsten in Duitsland.
Wat bewijst dat interesse in dit soort apparaten niet dood is.


Geïnteresseerd zijn door een gewoon mens zegt helemaal niets over het nut van deze pseudo-uitvinding.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Overzicht van de machines van von Unruh en Hans Coler




par izentrop » 07/10/17, 00:09

Oké, eigenlijk is de gemene deler van al deze gadgets dat ze meer energie zouden moeten produceren dan ze verbruiken.

Het is lang geleden dat we de truc van de vrije energie hebben gehad. : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Overzicht van de machines van von Unruh en Hans Coler




par Christophe » 07/10/17, 04:34

moinsdewatt schreef:Denk aan de zogenaamde uitvinding van Ray N


Uh kézako???
0 x
actinium89
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 24
Inschrijving: 02/10/17, 12:39
x 2

Re: Overzicht van de machines van von Unruh en Hans Coler




par actinium89 » 07/10/17, 13:53

izentrop schreef:Oké, eigenlijk is de gemene deler van al deze gadgets dat ze meer energie zouden moeten produceren dan ze verbruiken.

Het is lang geleden dat we de truc van de vrije energie hebben gehad. : Mrgreen:


Ilya Prigorine, Nobelprijs voor de scheikunde in 1977, die de evolutie van thermodynamische systemen zonder evenwicht bestudeerde, ontdekte dat, in tegenstelling tot de wet van de entropie, die zegt dat elk systeem naar wanorde evolueert, bepaalde systemen die ver van evenwicht gehouden worden, kunnen evolueren naar toestanden van wanorde. zelforganisatie onder invloed van fluctuaties of dissipatieve structuren.
De veronderstelling van de meerderheid van de wetenschappers dat de vacuümfluctuaties elkaar gemiddeld compenseren en dat het dus onmogelijk is om nulpuntsenergie op te vangen en te gebruiken, zou dus feitelijk onjuist zijn.

Ik nodig de sceptici uit om het artikel over de ideeën van Ilya Prigonine te lezen (link http://www.matierevolution.fr/spip.php?article446)
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Overzicht van de machines van von Unruh en Hans Coler




par izentrop » 07/10/17, 15:39

Sinds wanneer is de Nobelprijs een garantie voor integriteit?
Je handschrift doet me denken aan iemand die hier ooit aan heeft deelgenomen forum onder een andere bijnaam...Heb ik het mis?
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Overzicht van de machines van von Unruh en Hans Coler




par moinsdewatt » 09/10/17, 20:00

Christophe schreef:
moinsdewatt schreef:Denk aan de zogenaamde uitvinding van Ray N


Uh kézako???


N stralen zijn hypothetische stralen ontdekt door de Franse natuurkundige René Blondlot. Men geloofde dat deze stralen de helderheid van licht met een lage intensiteit konden verhogen. De fout duurde, te goeder trouw, slechts een jaar en werd onthuld door Robert Williams Wood in het tijdschrift Nature in september 1904 in een artikel waarin het fenomeen werd gepresenteerd als puur subjectief en zonder fysieke oorsprong (het fenomeen werd ‘geobserveerd’ zonder het triggerapparaat). ).
..................


https://fr.wikipedia.org/wiki/Rayon_N
1 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs

Re: Overzicht van de machines van von Unruh en Hans Coler




par RealWheel » 29/03/18, 00:06

Ik ben de auteur van het betreffende artikel. Het theoretische principe bestaat uit het gebruik van Brownse agitatie als energieoverdrachtspomp tussen de twee platen: de koude en de warme. Als we erin slagen om op één van de platen afwisselend positief en negatief geladen zones te creëren (dit is in de praktijk niet eenvoudig te realiseren vanwege de doorslagafstand voor hoge elektrische velden), creëren we een onevenwicht in de verdeling van schokken over de twee wanden . De plaat waarop de kans op een schok groter wordt, wordt een hete plaat, terwijl de tegenoverliggende plaat koud wordt. Het handhaven van de polarisatie van de kookplaat vereist slechts een beperkte energie, die van lekstromen. Als het theoretische principe effectief kan worden geïmplementeerd, is het duidelijk dat de energieoverdrachtscapaciteit tussen de twee platen aanzienlijk is, terwijl de verbruikte energie verwaarloosbaar is. Vandaar de zeer hoge COP. Ik was degene die de waarde van de COP schatte op basis van de gegevens die door de uitvinder waren doorgegeven (een academicus uit Reims die niet langer adverteert nadat hij de woede van zijn collega's had opgelopen).
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten