De ecologische sekte

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/09/06, 09:56

Capt_Maloche schreef:Ik stel voor dat je ze een voorbeeld van onze vaardigheden stuurt


Ik begrijp niet wat je precies wilt doen ... Dit verhaal is nu oud Ik heb geen tijd te verliezen met deze clowns zoals hierboven vermeld ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/09/06, 11:42

in feite

Oktober 2005...
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/09/06, 13:52

Nee, oktober, dat is mijn reactie...het artikel dateerde van een paar maanden eerder...april of mei 2005, geloof ik...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Charlotte
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 10/10/06, 09:41
Plaats: Lausanne, Zwitserland




par Charlotte » 11/10/06, 12:17

Ik zie dat het onderwerp gedateerd is, maar het valt me ​​op dat een groep extremisten Econologie met stenen gooit omdat ze de helft van de artikelen niet begrijpen. Sorry, maar jongens zijn idioten.

Het is waar dat de technische artikelen op uw site natuurlijk technisch zijn :P Zelfs met een vader van een ingenieur en een wetenschappelijke achtergrond, haal ik er niet altijd veel uit, maar het zijn mensen zoals jij die we nodig hebben. En dat is niet om te zuigen.

Zoals u zei in een van uw artikelen over econologie, wordt u van alle kanten met stenen geslagen wanneer u probeert het onverenigbare te verzoenen. Dat is waarom fundamentalisten het niet leuk vinden als we hun discours proberen te nuanceren (het zou hetzelfde zijn als ze vader terzijde zouden schuiven, nietwaar, Sigmund?)

Maar het werd echt tijd dat er een discours verscheen dat rekening hield met de complexiteit van het probleem en de realiteit van de wereld.

[/goeroe wierookmodus]
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 11/10/06, 13:47

Charlotte schreef:Ik zie dat het onderwerp gedateerd is, maar het valt me ​​op dat een groep extremisten Econologie met stenen gooit omdat ze de helft van de artikelen niet begrijpen. Sorry, maar jongens zijn idioten.

Het is waar dat de technische artikelen op uw site natuurlijk technisch zijn :P Zelfs met een vader van een ingenieur en een wetenschappelijke achtergrond, haal ik er niet altijd veel uit, maar het zijn mensen zoals jij die we nodig hebben. En dat is niet om te zuigen.

Zoals u zei in een van uw artikelen over econologie, wordt u van alle kanten met stenen geslagen wanneer u probeert het onverenigbare te verzoenen. Dat is waarom fundamentalisten het niet leuk vinden als we hun discours proberen te nuanceren (het zou hetzelfde zijn als ze vader terzijde zouden schuiven, nietwaar, Sigmund?)

Maar het werd echt tijd dat er een discours verscheen dat rekening hield met de complexiteit van het probleem en de realiteit van de wereld.

[/goeroe wierookmodus]


:D Ik vind haar leuk Charlotte
En wat een blogger! : Cheesy:
Niet waar?
0 x
Avatar de l'utilisateur
vttdechaine
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 162
Inschrijving: 23/03/06, 16:01
Plaats: Oost-Frankrijk in de buurt van Zwitserland




par vttdechaine » 11/10/06, 14:03

Raoul Anvélot is de bijnaam van Vincent Cheynet zo lijkt het. Je hoeft alleen maar de kranten over hem te lezen om het extremisme van de heer te zien (anti-reclame dus voor mij anti-informatie). Veel sensatiezucht om zijn papieren te verkopen en ervan te leven. Het is hartverscheurend maar zo gewoon.

Citaat van deze dappere heer: "Praten over vrijheid van meningsuiting over een advertentie is als praten over maatschappelijk verantwoord ondernemen..."
0 x
Marty
Avatar de l'utilisateur
Charlotte
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 10/10/06, 09:41
Plaats: Lausanne, Zwitserland




par Charlotte » 11/10/06, 15:10

Citro schreef: :D Ik vind haar leuk Charlotte
En wat een blogger! : Cheesy:
Niet waar?


: Oops:

Wauw! Dit is de eerste keer dat ik een blogger ben genoemd.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/10/06, 15:26

vttdechaine schreef:Raoul Anvélot is de bijnaam van Vincent Cheynet zo lijkt het. Je hoeft alleen maar de kranten over hem te lezen om het extremisme van de heer te zien (anti-reclame dus voor mij anti-informatie). Veel sensatiezucht om zijn papieren te verkopen en ervan te leven. Het is hartverscheurend maar zo gewoon.

Citaat van deze dappere heer: "Praten over vrijheid van meningsuiting over een advertentie is als praten over maatschappelijk verantwoord ondernemen..."


Ik wist dat allemaal niet (behalve dat het een bijnaam was) maar het verbergen achter een bijnaam zegt al veel over de man... Makkelijker om op mensen te spugen als je er niet van uitgaat... Soms vraag ik me af waarom ik niet hetzelfde doe... het moet eerlijk zijn...

ps: weet je zeker dat het niet cheney is? Dat zou een hoop verklaren... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Charlotte
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 10/10/06, 09:41
Plaats: Lausanne, Zwitserland




par Charlotte » 11/10/06, 16:45

En dan Anvélot, het is niet alleen geleend van Queneau (behalve dat het "hanvélos" is en het gaat over gendarmes), maar het zit er ook een beetje naast. Zou ik publiceren onder het pseudoniem Odile Hambus, ik? : Lol:

Hoe komt het dat dit niet de juiste rubriek is?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/10/06, 17:00

Charlotte schreef:Zou ik publiceren onder het pseudoniem Odile Hambus, ik? : Lol:


Heb je zo'n haast om blogredacteur te worden? 8)
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 266-gasten