2017 NIKOLAJ STEAM GENERATOR

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

2017 NIKOLAJ STEAM GENERATOR




par Nikolaj » 12/10/17, 14:10

Hallo allemaal, hier zijn enkele foto's van mijn stoomgenerator, op mijn hymer b544 camper uit 1998 2,5 l td (168000 km, 3,5 ton max, in werkelijkheid 3 ton max bij 2) op de uitlaatpijp, ik heb drie verticale gaten van 14 mm gemaakt , een geslagen nek en twee brox-soldeersels, toen ging ik door deze 12/14 mm koperen buizen drie 10/12 mm koperen buizen, met T-stukken, koperen ellebogen, koperen moeren...

en het verwarmt het water zeer goed tot stoom, vooral omdat een achterste uitlaatluchtinlaat, in de hoge positie (10/12 mm koperen elleboog) het mogelijk maakt om een ​​klein deel van de uitlaatgassen terug te winnen, door effect "venturi" natuurlijk bij stationair draaien , of versnellingen,,, geen gat in de versnellingen...

in de laatste vaas (cv expanderen water, leegde de float) koper, I gebracht 8 36 mm koperbuizen 10 / 12, met cilindrische ferriet Magnetes (drie per buis, waarbij het afstoten de andere) en vouwde de uiteinden na het maken van mini-hacksheets op 8-uiteinden van de buizen, de magneten zijn beschermd en zouden een constant magnetisch veld moeten genereren, op de stoom die er doorheen gaat, en het lijkt perfect te werken ...

in de laatste vaas (CV expanderen water) stoomuitlaat diameter 4,5 mm, de bubbler (capaciteit ongeveer 2 liter gedestilleerd water), I 3 1,5 lucht aankomsten mm waaronder een lage druk vochtige hete lucht uitlaat bij de uitlaat, met een versterkte rubberen luchtslang (diameter 6 / 12 mm), die hete lucht blaast boven het water bubbler, als de hete wind die meren en rivieren, en de zee verdampt ... en het circuit werkt geweldig, 0,75 liter water 90 km / h max, 1 liter water van 120 km / h op snelwegen
toebehoren
0009 - waterdampgenerator - met messing expansievaten ontdaan van de vlotters - en afvoerluchtinlaat - nik.png
0009-waterdampgenerator-met messing expansievaten ontdaan van de vlotters-en afvoerluchtinlaat-nik.PNG (551.17 KiB) 10451 keer geraadpleegd
8.jpg
0008-stoomgenerator - met messing expansievaten drooggelegd float-nik.PNG
0008-waterdampgenerator-met messing expansievaten geleegd uit de drijvers-nik.PNG (599.35 KiB) 10451 keer geraadpleegd
0007-stoomgenerator - met messing expansievaten drooggelegd float-nik.PNG
0007-waterdampgenerator-met messing expansievaten geleegd uit de drijvers-nik.PNG (388.81 KiB) 10451 keer geraadpleegd
0006-stoomgenerator - met messing expansievaten drooggelegd float-nik.PNG
0006-waterdampgenerator-met messing expansievaten geleegd uit de drijvers-nik.PNG (314.53 KiB) 10451 keer geraadpleegd
0005-stoomgenerator-nik.PNG
0005-stoomgenerator-nik.PNG (137.12 KIO) Toegang tot 10451-tijden
0004-stoomgenerator-nik.PNG
0004-stoomgenerator-nik.PNG (253.68 KIO) Toegang tot 10451-tijden
0003 verdampte waterdiffuser. PNG
0003-verdampte waterdiffuser. PNG (699 KIO) 10451-tijden bekeken
0002 verdampte waterdiffuser. PNG
0002-verdampte waterdiffuser. PNG (664.59 KIO) 10451-tijden bekeken
0001 verdampte waterdiffuser. PNG
0001-verdampte waterdiffuser. PNG (406.98 KIO) 10451-tijden bekeken
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: 2017 NIKOLAJ STOOMGENERATOR




par Flytox » 12/10/17, 23:49

Originele bewerking 8) ! Er zijn er die ideeën hebben! :P

Niet goed begrepen wat u probeert te doen met uw magneten (het principe).

... hier zijn foto's van mijn stoomgenerator, op mijn camper van hymer b544 uit 1998 2,5 l td (168000 km, 3,5 ton max, in werkelijkheid 3 ton max bij 2) op de uitlaatpijp, ik heb drie verticale gaten van 14 mm gemaakt , een geslagen kraag en twee brox-soldeersels, toen ging ik door deze 12/14 mm koperen buizen drie 10/12 mm koperen buizen, met T-stukken, ellebogen koper, koperen moeren...

Dit deel is uw "reactor"? De 3 buizen van 10/12 worden "beschermd" tegen de directe aanval van de uitlaatgassen door de 3 buizen van 12/14 terwijl ze verwijderbaar blijven?

in de laatste vaas (CV expanderen water) stoomuitlaat diameter 4,5 mm, de bubbler (capaciteit ongeveer 2 liter gedestilleerd water), I 3 1,5 lucht aankomsten mm waaronder een lage druk vochtige hete lucht uitlaat bij de uitlaat, met een versterkte rubberen luchtslang (diameter 6 / 12 mm), die hete lucht blaast boven het water bubbler, als de hete wind die meren en rivieren, en de zee verdampt ... en het circuit werkt geweldig, 0,75 liter water 90 km / h max, 1 liter water van 120 km / h op snelwegen


Heb je je montage niet helemaal begrepen, heb je een bubbler gevolgd door een instantane stoomgenerator?
Hoe regel je de introductie/regulering van de hoeveelheid water in de montage?
Je hebt ergens op de vergadering wat temperatuur verhoogd?
De top zal een diagram zijn naast de foto's! : Mrgreen: bezuinigen is niet zuinig zijn op het werk van anderen.... : Mrgreen:
Good luck!
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: 2017 NIKOLAJ STOOMGENERATOR




par Nikolaj » 13/10/17, 06:53

Hallo voor jou en alle ...
1-de ideeën om mijn eigen dampgenerator te maken (water plus uitlaatgassen die een nieuwe additieve oxidator vormen), zijn het resultaat van permanent onderzoek naar het onderwerp, het werk van jullie allemaal en de publicaties van video's en andere fotodemonstraties en sites -forum er is om dit te doen ... dankzij alle onderzoekers ...

2-ferrietmagneten hebben de mogelijkheid om een ​​diep en regelmatig magnetisch veld te genereren, gevangen in een koperen buis
Cf.
https://www.youtube.com/results?search_ ... %A9riences
https://www.youtube.com/watch?v=fq_sm5I00Gs
https://www.youtube.com/watch?v=BcRbghb8Uk0
https://www.youtube.com/watch?v=BUaaSrq_6WM
https://www.youtube.com/watch?v=zDOlKllbW2M

Additieven voor brandstofbesparing: vergelijkende studies en getuigenissen ...
Samengesteld door Nikolaj PALAHNIUK 1 rue des masses 35120 BAGUER PICAN 06 78 36 93 96 nikolaj.palahniuk@yahoo.fr
PowerFLuide ((magnetische systemen op: lucht, brandstof, water, MagnetoHydroDynamics, met magnetische velden en installatie van tegenoverliggende elektroden op de leidingen, d.w.z.: + >> << - )) PowerFLuide-kit
https://www.google.fr/search?q=g%C3%A9n ... 31Fm3ifHlM:
https://www.google.fr/search?q=P%C3%B6w ... e&ie=UTF-8
https://www.youtube.com/watch?v=nT_rxaGnBTM de PowerFluide-kit kost ongeveer 300 euro, plus installatie en testen, maar er wordt niets echt getoond of gedemonstreerd op het web, informatie, foto's en video's lijken verborgen te zijn... om "klanten in slaap te brengen" en hen over te halen hun producties te kopen , zogenaamd gepatenteerd, maar SGDG (zonder overheidsgarantie)…

etc ...
3-ja dit is zeker de driver-reactor-producent van gasvormige dampen geëlektrificeerd inductiegeneratoren magneten permanente magnetische flux en gevangenen koperen leidingen die ik bedacht, ontworpen en gemaakt (het kan altijd beter) de ... eerst koperen buizen door de uitlaat kan zijn ijzer of roestvrij magnetiseerbare of niet-magnetische en bescherm andere leidingen 10 / 12 mm, dus een nieuwe reactor gemakkelijk worden geïnstalleerd indien nodig (nieuwe technologieën of ideeën praktisch en wetenschappelijk), door het snijden van koperen buizen en het installeren van een magnetiseerbaar roestvrij staal of roestvrij staal geïsoleerd van magnetisme, volgens het concept ... individueel of experimenteel van elke technicus ... om de bestaande ... te vervangen die heel goed werkt ...

4-ja a bubbler basische verdamper tank (2 max liter), waarbij wordt afgezogen gedestilleerd water of regen en (de) damp (s) gegenereert door de bestuurderassistentie-reactor-producent gasvormige dampen optimale productie van gasvormige dampen komen geleidelijk de stijging dieselmotor temperatuur (gedeeltelijk 5 / 8 minuut walsen mine geeft bij maximale 65 ° -70 ° steeds meer uitstekende motor FIAT IVECO 2.5L td )

5 in het opvangvat tank er drie luchttoevoer buizen de luchtstroom 1.5mm elk (beste systeem vergelijkende experimenten, worden alle vakken 0.75litres = 1.5 100 tot km naar het water ), een van de belangrijkste variabel (dompelen tankbodem en doorboorde op 2 cm onderaan gaatjes 1.5 mm), door het veranderen, en de mand van "doppen" van 1.5 mm, 3 mm, 6 mm, 8 mm, 10 mm of gratis 15 mm, afhankelijk van het parcours en de hoeveelheid water die ik wil gebruiken als doping ...
Het verdampte water is proportioneel uitgang en nauwkeurige totaal 4.5 mm lucht aangezogen door de bubbler tank en geblazen door de generator uitgang 4.5 mm diameter, heeft de drie buizen van de bestuurder generator niet stagneren water geaspireerd, maar verdampen en diffunderen door venturi-effect, van de achterste luchtinlaat naar het apparaat (zie mijn foto's), en inlaat- en uitlaatkamers, die een lucht / stoomvacuümbuffer zijn wat het "elastisch" maakt, en automatisch ...

6-Ik heb alleen de meetwaarde waargenomen bij de temperatuurmeter 65 ° van mijn motorkoeling op 70 ° max bij 120 km / h, en er is geen ongemak opgetreden ...

7-ok zo snel mogelijk zal ik het diagram opnieuw tekenen en foto's zullen worden bijgevoegd...

8 - bedankt aan alle onderzoekers die ons zijn voorgegaan en zullen slagen...
volgen ...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: 2017 NIKOLAJ STOOMGENERATOR




par Nikolaj » 29/11/17, 22:47

0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: 2017 NIKOLAJ STOOMGENERATOR




par Nikolaj » 30/01/18, 18:57


hallo allemaal .... vrijdag 26 januari 2018 .... 4-baans weg (110) + rijks- en departementale wegen, doorkruisende dorpen ... = 17.48 liter diesel voor een reis van 217 km met een camper ongeveer 3.5 ton hymer integraal B 544 uit 1998 L= 6 meter.....17.48 L: 217 km = 8.05 liter per 100 km...geweldige uitrusting: water-stoom doping, en luchtcyclonen verrichten wonderen... Wie volgt?
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: 2017 NIKOLAJ STOOMGENERATOR




par Nikolaj » 08/02/18, 19:40

Hallo allemaal
02 2018 Nieuwe universele waterdampverspreiders
Ontwerp en productie van nieuwe waterdampverspreiders, bedoeld voor "venturi"-aanzuiging, in de luchtinlaatbuis van benzine- of dieselmotoren, voor dampgeneratoren - brandstofbespaarders; deze zijn universeel, met een diameter van 10 mm (van de 2 inlaat- en uitlaateinden) in koper met geslagen kragen en messing moeren, de venturi diffusoren hebben 3 langwerpige openingen (diameter 3.5 mm),
en het tweede model: met een diameter van 10 mm (inlaat) en 14 mm (uitlaat) met 4 langwerpige openingen, zorgen ervoor dat, ongeacht de doorgelaten lucht, de 4 langwerpige openingen lucht en waterdamp doorlaten, naar de lucht inname,
Voor een lucht/water-stoommengsel kan echter een luchtcycloon net voor of net na de sleufbuis worden geplaatst, waardoor dit mengsel omhoog wervelt naar de inlaat-/compressie-/ontstekings-/uitlaatkamer...
Dit wetenschappelijk onderzoek is gebaseerd op vergelijkingen van wat er momenteel bestaat, en deze innovaties moeten door ons allemaal worden gedeeld...
De messing moeren maken snelle demontage mogelijk voor elke betrokken monteur, en plaats bij het opnieuw monteren een nieuwe afdichting, in rubber of blauwe pasta...
toebehoren
NIEUWE DIFFUSER TUBES D4EAU 3 en 4 VENTURI UNIVERSAL-1.jpg
NIEUWE D4WATER STOOM DIFFUSER BUIZEN 3 en 4 UNIVERSELE MANIER VENTURI.jpg
NIEUWE UNIVERSELE MANIER 4 VENTURI WATERDAMP DIFFUSERS TUBE-1.jpg
NIEUWE WATERDAMP DIFFUSER TUBE 4 VENTURI UNIVERSAL.jpg
NIEUWE UNIVERSELE MANIER 3 VENTURI WATERDAMP DIFFUSER TUBE-1.jpg
NIEUWE WATERDAMP DIFFUSER TUBE 3 VENTURI UNIVERSAL.jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: 2017 NIKOLAJ STOOMGENERATOR




par Nikolaj » 05/04/18, 09:10

Gedestilleerd water stoomgenerator Wijzigingen april 2018 met vacuümkamer voor water- en luchtinlaat
toebehoren
Gedestilleerde waterdampgenerator Wijzigingen april 2018 met water- en luchtinlaat vacuümkamer3.jpg
Gedestilleerde waterdampgenerator Wijzigingen april 2018 met water- en luchtinlaat vacuümkamer2.jpg
Gedestilleerde waterdampgenerator Wijzigingen april 2018 met water- en luchtinlaat vacuümkamer1.jpg
Stoomgenerator met gedestilleerd water Wijzigingen april 2018 met vacuümkamer voor water- en luchtinlaat.jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: 2017 NIKOLAJ STOOMGENERATOR




par izentrop » 05/04/18, 11:45

nikolaj schreef:

hallo allemaal .... vrijdag 26 januari 2018 .... 4-baans weg (110) + rijks- en departementale wegen, doorkruisende dorpen ... = 17.48 liter diesel voor een reis van 217 km met een camper ongeveer 3.5 ton hymer integraal B 544 uit 1998 L= 6 meter.....17.48 L: 217 km = 8.05 liter per 100 km...geweldige uitrusting: water-stoom doping, en luchtcyclonen verrichten wonderen... Wie volgt?
Hallo,
Er zijn zoveel variabele parameters op de weg dat zo'n test alleen zinvol kan zijn op een dubbelblinde testbank, met of zonder ombouwset.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: 2017 NIKOLAJ STOOMGENERATOR




par Nikolaj » 28/05/18, 21:07

izentrop schreef:
nikolaj schreef:

hallo allemaal .... vrijdag 26 januari 2018 .... 4-baans weg (110) + rijks- en departementale wegen, doorkruisende dorpen ... = 17.48 liter diesel voor een reis van 217 km met een camper ongeveer 3.5 ton hymer integraal B 544 uit 1998 L= 6 meter.....17.48 L: 217 km = 8.05 liter per 100 km...geweldige uitrusting: water-stoom doping, en luchtcyclonen verrichten wonderen... Wie volgt?
Hallo,
Er zijn zoveel variabele parameters op de weg dat zo'n test alleen zinvol kan zijn op een dubbelblinde testbank, met of zonder ombouwset.

hallo, door het feit dat ik in werkelijkheid geen behoefte aan een test op een testbank vond, omdat dergelijke banken beperkte parameters lijken te hebben (behalve de Europese test ecopra 2018) ECOPRA EUROPEAN TEST ARTEMIS © 2018

terwijl ik in de echte wereld tank met diesel, dan bij de volgende volle, gemeten afgelegde kilometers.
het aantal liters diesel delen door het aantal echte km's, en vermenigvuldigen met 100 is het werkelijke verbruik, de echte bank getest in zijn normale verkeersomstandigheden, zeker met een camper van 3.5 ton...
cordialement.
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: 2017 NIKOLAJ STOOMGENERATOR




par Nikolaj » 29/05/18, 09:42

nikolaj schreef:
izentrop schreef:
nikolaj schreef:hallo allemaal .... vrijdag 26 januari 2018 .... 4-baans weg (110) + rijks- en departementale wegen, doorkruisende dorpen ... = 17.48 liter diesel voor een reis van 217 km met een camper ongeveer 3.5 ton hymer integraal B 544 uit 1998 L= 6 meter.....17.48 L: 217 km = 8.05 liter per 100 km...geweldige uitrusting: water-stoom doping, en luchtcyclonen verrichten wonderen... Wie volgt?
Hallo,
Er zijn zoveel variabele parameters op de weg dat zo'n test alleen zinvol kan zijn op een dubbelblinde testbank, met of zonder ombouwset.

hallo, door het feit dat ik in werkelijkheid geen behoefte aan een test op een testbank vond, omdat dergelijke banken beperkte parameters lijken te hebben (behalve de Europese test ecopra 2018) ECOPRA EUROPEAN TEST ARTEMIS © 2018

terwijl ik in de echte wereld tank met diesel, dan bij de volgende volle, gemeten afgelegde kilometers.
het aantal liters diesel delen door het aantal echte km's, en vermenigvuldigen met 100 is het werkelijke verbruik, de echte bank getest in zijn normale verkeersomstandigheden, zeker met een camper van 3.5 ton...
cordialement.


om ook te kijken:
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten