Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Did67 » 23/01/18, 15:25

Julienmos schreef:dit is iets dat Didier zeker zal interesseren :D https://www.jds.fr/agenda/manifestation ... im-88972_A

(vissers zijn echt lui : Lol: in een tuin, maak dan gebruik van de mogelijkheid om uw boek te presenteren en te verkopen!) : Idee:


Op dit moment is Rosheim niet mijn "leengoed"... Weinig reactie... Ik heb een e-mail gestuurd naar het gemeentehuis en naar de verantwoordelijke voor de boomverzorgers/rozentuinen... Geen reactie.

Ik denk dat ik hier nog steeds een "gekke milieuvriendelijk" overkom. De slinger lijkt nog steeds aan de kant van “schone grond”, “niets steekt” en “alles op de lijn!”
2 x
Avatar de l'utilisateur
Julienmos
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1265
Inschrijving: 02/07/16, 22:18
Plaats: Queen water
x 260

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Julienmos » 23/01/18, 16:00

Did67 schreef:
Op dit moment is Rosheim niet mijn "leengoed"... Weinig reactie... Ik heb een e-mail gestuurd naar het gemeentehuis en naar de verantwoordelijke voor de boomverzorgers/rozentuinen... Geen reactie.

Ik denk dat ik hier nog steeds een "gekke milieuvriendelijk" overkom. De slinger lijkt nog steeds aan de kant van “schone grond”, “niets steekt” en “alles op de lijn!”


'Niemand is een profeet in zijn eigen land...'
maar dat kan heel snel veranderen! uw boek, uw conferenties, de media etc.
het lijdt geen twijfel dat u zeer binnenkort bekend (en erkend) zult worden... zelfs in Rosheim! :)
0 x
ChristianC
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 82
Inschrijving: 01/06/17, 13:51
Plaats: Hérault, Cazilhac
x 25

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par ChristianC » 23/01/18, 16:12

Did67 schreef:
Het is het laden dat indruk op mij maakt!!! Heeft de man je dit aangedaan met de “klauwen” van zijn tractor of Manitou??? Hoed!

Om uit te laden kun je altijd "ontbenen" en de plakjes meenemen in de auto... Nou ja, je hoeft ook geen fan te zijn van je "Ferrari"!


Deze tweede bal, ja, hij laadde hem met de manitou, aan de voorkant gewapend met een soort hoektanden om de bal in de lengte of in de breedte te pakken.
Maar we hesen de eerste bal met onze armen.

Hieronder hebben we twee “big-bags” geplaatst waardoor de balletjes makkelijker naar buiten konden glijden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Did67 » 23/01/18, 19:24

Julienmos schreef:
'Niemand is een profeet in zijn eigen land...'



O, ik denk groot! Elzas-Moezel is mijn geboorteplaats. Frankrijk mijn provincie... Europa de regio. En de planeet, het land waar ik woon...

In de Elzas begin ik nogal wat te "toeren". Vandaag heb ik twee conferenties bevestigd en de ontvangst van een groep... Duitse tuiniers!

In Rosheim ben ik sinds 1999 een “komer”!

Voor het boek: bevestiging van de vrijgave van de persen vóór het einde van de week. Dan gaat het naar de distributie. En ligt op 8 februari, precies op de dag van mijn 65e verjaardag, in de boekhandel. Is het leven soms niet mooi?
5 x
Avatar de l'utilisateur
Julienmos
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1265
Inschrijving: 02/07/16, 22:18
Plaats: Queen water
x 260

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Julienmos » 24/01/18, 17:48

Did67 schreef:Voor het boek: bevestiging van de vrijgave van de persen vóór het einde van de week. Dan gaat het naar de distributie. En ligt op 8 februari, precies op de dag van mijn 65e verjaardag, in de boekhandel. Is het leven soms niet mooi?


als dat er niet was! :onheil:

(gezien op Amazon)
toebehoren
PP.jpg
PP.jpg (17.26 KB) 1420 keer bekeken
0 x
ChristianC
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 82
Inschrijving: 01/06/17, 13:51
Plaats: Hérault, Cazilhac
x 25

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par ChristianC » 24/01/18, 18:32

Julienmos schreef:
Did67 schreef:Voor het boek: bevestiging van de vrijgave van de persen vóór het einde van de week. Dan gaat het naar de distributie. En ligt op 8 februari, precies op de dag van mijn 65e verjaardag, in de boekhandel. Is het leven soms niet mooi?

als dat er niet was!

(gezien op Amazon)


Het goede boek, Didier, zal in ieder geval als eerste verschijnen. En 1.

En 2, ik heb er zojuist 2 besteld bij mijn onafhankelijke boekhandelaar, waaronder 1 voor de verjaardag van mijn broer. een goed boek, wat is beter als cadeau?

Bij het bestellen kunt u de oplichter melden bij de boekhandelaar, deze regelt het voor u.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par Did67 » 24/01/18, 19:02

1) “De affaire” is aan de gang. Ik heb mijn krachten gebundeld met de uitgever om een ​​juridische procedure te starten. Op dit moment heeft onze advocaat LeducS editions laten weten “Potager du Paresseux” niet te gebruiken. Dit volgt op een LR-AR van mijn redacteur, die onbeantwoord bleef.

De mis is dus nog niet uitgesproken!

Het andere boek is aangekondigd.

2) Ik moedig degenen die mij steunen aan om:

a) Bestel bij kleine boekverkopers - die catalogi met duizenden titels ontvangen. Het is niet gemakkelijk voor hen, zelfs niet met goede wil, om het kaf van het koren te scheiden. Door te bestellen kunt u uitleggen...

b) Bied het aan. Ik denk dat het een boek is dat via mond-tot-mondreclame zal werken, aangezien ik geen geweldige reputatie heb... Vaderdag, binnenkort Moederdag...
1 x
olivier75
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 764
Inschrijving: 20/11/16, 18:23
Plaats: Dawn, champagne.
x 155

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par olivier75 » 24/01/18, 20:37

Bonsoir,

Didier
Kunt u mij (ons?) herinneren aan de uitgever?
Merci.
Olivier.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9761
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2633

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio




par sicetaitsimple » 24/01/18, 20:52

Did67 schreef:Een schat aan kennis, deze kerel!!!


Als ik de uitdrukking gebruik: ‘God zal de zijnen herkennen’, vind je dat misschien niet leuk!

Het ergste is dat ik, gezien zijn eclecticisme, alles van alles weet en er een boek over heb geschreven (nou ja, een boek, ik overdrijf...), we er redelijkerwijs aan kunnen twijfelen dat deze man ooit een groente van hem heeft verbouwd. leven!

PS: voor Olivier, Tana Editions.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 160-gasten