Een cyclonale supercavitatie generator bij H2O / CO2

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Christophe » 22/01/18, 14:42

Sylvestre spiritus schreef:Ze hebben niet langer de noodzakelijke openheid van geest en klampen zich als krabben vast aan de thermodynamica.
Ik weet het, ze is nog nooit te licht bevonden.


Thermodynamica is gebaseerd op principes... en een principe blijft geldig totdat experimenten het tegendeel bewijzen!

Sylvestre spiritus schreef:Maar dit komt misschien omdat we niet over de middelen beschikken om de effecten van de zwakke interactie, die de pariteit niet in stand houdt, zorgvuldig te onderzoeken. Met een vermogen van 10 -18 m is hij te klein en discreet voor onze apparaten.


Eh, ik denk dat wetenschappers tegenwoordig over voldoende en redelijk nauwkeurige meetmiddelen beschikken...

We hebben bijvoorbeeld zojuist het zwaartekrachtequivalentieprincipe van Einstein bevestigd (met een nauwkeurigheid van ^ -13 en ^ - 15 verwacht dit jaar)
https://microscope.cnes.fr/fr/premiers- ... microscope
https://www.sciencesetavenir.fr/espace/ ... lee_102036

Hey, dit filmpje kende ik nog niet:



Achteraf ja, er zijn altijd dingen te ontdekken... en er zijn psychologische blokkades...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Gaston » 22/01/18, 15:34

Christophe schreef:Hey, dit filmpje kende ik nog niet:

Dit is duidelijk nep.
Er is nog nooit iemand op de maan geweest! : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Christophe » 22/01/18, 15:35

O ja, ik ben dom! : Cheesy: Dan moeten we 8 op de 10 Fransen (pffff) niet boos maken door ja te zeggen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Sylvester spiritus » 22/01/18, 17:54

Aan Gaston en Christophe:
Hoe kunnen we een completer zicht krijgen op het landschap als we voorkomen dat we de barrière overschrijden die we zelf hebben gebouwd?
Toch is dit wat we doen door de principes van de thermodynamica als een ‘dogma’ te beschouwen…
Elke wens om verder te gaan wordt snel onderdrukt door ‘goed denken’ en dit is verre van triviaal in onze huidige samenleving!*
Ik hoorde onlangs dat “de grote bedrijven” op zoek waren naar atypische profielen omdat zij de aanjagers van innovatie waren. dat zegt veel over de ‘formattering’ van de enkele gedachte die zich tegenwoordig steeds meer uitkristalliseert.

Over de maatregelen die wij kunnen uitvoeren:
We weten niets over het watermolecuul, een voorbeeld met de onderlinge omzetting van ortho- en para-moleculen van water die, in de dampfase, kunnen worden beschouwd als twee afzonderlijke gassen met verschillende eigenschappen:
de ene is reactiever en reageert op magnetische velden
de andere, minder mobiel, is beter in staat moleculaire bindingen te creëren.
De verhouding is afhankelijk van de temperatuur, maar ook van andere, nog onbekende factoren.
Het bevoordelen van het een of het ander, afhankelijk van de behoeften, zal niet dezelfde resultaten opleveren.
https://prmarchenry.blogspot.fr/2014/03 ... opara.html

Hartelijk
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13625
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1499
Neem contact op met:

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par izentrop » 22/01/18, 18:05

Geef ons de resultaten van uw experimenten, in plaats van de wetenschap hartelijk te beledigen! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Sylvester spiritus » 22/01/18, 18:31

izentrop schreef:Geef ons de resultaten van uw experimenten, in plaats van de wetenschap hartelijk te beledigen! : Mrgreen:


Oke dat is goed!!!

De rest gebeurt in privéberichten voor de weinige geïnteresseerden...
In tegenstelling tot sommigen heb ik geen tijd te verliezen!!!

Ciao.
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Gaston » 23/01/18, 10:03

Sylvestre spiritus schreef:Aan Gaston en Christophe:
Hoe kunnen we een completer zicht krijgen op het landschap als we voorkomen dat we de barrière overschrijden die we zelf hebben gebouwd?
Niets en niemand houdt je tegen om de barrière over te steken.
We kunnen echter niet zeggen dat we terugkeren naar de andere kant van de barrière zonder bewijs of op zijn minst een aanwijzing te leveren.

Tot nu toe heb je veel argumenten gegeven om over het hek te springen, maar er komt geen informatie van de andere kant van het hek.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Sylvester spiritus » 24/01/18, 19:06

Om te proberen u te antwoorden, en als conclusie: deze link lijkt mij vrij expliciet op V. Schauberger:
http://quanteaum.blogspot.fr/2012/06/le ... ature.html

Voor aanwijzingen moeten ze worden gezocht in de impact van energiedissipatie op moleculaire schaal op turbulentieverschijnselen.
en de specifieke omzetting van de ortho- en para-toestanden van water die in bepaalde gevallen wordt waargenomen.
Als we erin slagen H2O via H2CO3 in het systeem van Schauberger te dissociëren, kunnen we bevestigen (of weerleggen) dat zijn oplossingen geldig zijn.

Dit draadje kan nu begraven worden...
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15940
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5162

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Remundo » 24/01/18, 20:34

Sylvestre, het is niet nodig je te beledigen, maar we “verdrinken” (als ik dat durf te zeggen!) in dit onderwerp.

Tussen de spintoestanden van H2O, "supercavitatie" (niet al te goed gedefinieerd...) en andere kwantumvacuümenergie...

de enige draaikolk die momenteel ontstaat is die van ideeën. Niet oninteressant... maar ik vrees dat er niets concreets uit dit alles zal voortkomen.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par sen-no-sen » 24/01/18, 22:28

Sylvestre spiritus schreef:Toch is dit wat we doen door de principes van de thermodynamica als een ‘dogma’ te beschouwen…


Bedenk dat de principes van de thermodynamica per definitie algemene wetten zijn die door experimenten zijn geverifieerd.
Niets zegt dat het niet mogelijk zou zijn om verder te gaan... maar het moet nog worden aangetoond!
Behalve tot nu toe is geen enkel experiment erin geslaagd de principes van de thermodynamica te ontkrachten.
Vanuit een oogpunt puur theoretisch, in plaats van energie uit het vacuüm te willen halen, zou het mogelijk zijn om de energie die in het heelal is gedissipeerd opnieuw te gebruiken.
Dit is met name het idee dat we vinden in de theorie van de kwantumzwaartekracht: aangekomen in een bepaald stadium, zou de kromming van het heelal leiden tot een fase van ineenstorting, vervolgens van rebound en als een feniks dat het niet zou worden herboren uit zijn as maar van zijn dissipatie.
Het enige dat overblijft is een manier vinden om een ​​zwart gat te maken! : Lol:
Beeld
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 91-gasten