Econokit, maar toch een water doping kit te koop

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Flytox » 23/11/17, 22:53

nikolaj schreef:
Flytox schreef:
Hallo, ik heb een cycloonlucht (WITH) uitlaat ervaren en het helpt om sneller uitlaatgas te evacueren, zoals met een stofzuiger (dyson of andere), dus extraheer deze gassen sneller, het heeft schonere kanalen, met meer luchtvolume door de ...

Altijd bevestigingen zonder enig bewijs ... en de Dyson-stofzuiger is gemaakt om stof te centrifugeren en niet om "deze gassen sneller af te zuigen" ... : Roll:

dus experimenteer dit u- Zelfs, of met verschillende monteurs of ingenieurs ... daar dan tu aura's tes uitslagen tes bewijs ...

Tu aankondigingen van verbeteringen die tu zouden moeten hebben gevonden, maar zonder te geven tes bewijs. Als ik testen doe, documenteer ik zoveel mogelijk en ben ik erg voorzichtig met de resultaten als de metingen "zacht" zijn. (aantal variaties in resultaten lager of dicht bij dispersies / meetfouten). Ik hoef niet alle experimenten alleen te doen om te denken dat een resultaat interessant / houdbaar / geloofwaardig is.

Een mysterie wordt alleen bestendigd als er een weigering is om het te bestuderen ... om het te testen ...

Of wanneer men zijn verlangens naar de werkelijkheid nastreeft ....
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
burnlife
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 24/11/17, 20:13

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par burnlife » 24/11/17, 20:40

Hallo,
Allereerst ben ik zelf enorm gedocumenteerd over dit onderwerp, denkend om geld te besparen en voor een ecologisch doel.

HHO-hittemotor-systemen zijn een pure en eenvoudige oplichting voor standaard auto's. Alleen zeer grote cilinders (minimale motor 4.5 L en ten minste 250 paardenkracht ontwikkelen) kunnen een kleine winst door koeling hebben, dus het verbruik.

Om te beginnen dateert het principe van deze uitvinding van 1865. Het werd tijdens de Tweede Wereldoorlog op motoren met een groot vermogen gebruikt om de motor af te koelen, niet om het verbruik te verlagen.

De verdamping van water is uiterst energie-intensief (het is ook het geïnduceerde koeleffect dat wordt gebruikt om de dampen van branden te regelen) - als de waterdamp een grote kinetische energie heeft, is dat het aan hem is doorgegeven.
“Wetenschappelijk en met betrekking tot een mogelijk elektrolyseproces, bestaat het proces uit het terugwinnen van de energie die tijdens de elektrolyse wordt geïnjecteerd door verbranding, verminderd met de efficiëntie van laatstgenoemde en minder met de efficiëntie van de dynamo. Net als de energie van de batterij is niet gratis, maar wordt geproduceerd door een dynamo die zelf is aangesloten op de motor en energie verbruikt, "de slang bijt in zijn staart". Deze "uitvinding" is daarom een ​​hoax. Het is gebaseerd op de zeer frequente onwetendheid vanwege het feit dat de elektriciteit van een auto niet gratis is, maar afkomstig is van de kostbare omzetting van de chemische energie van verbranding in mechanische energie en vervolgens in elektrische energie. De batterij die de rol van buffer speelt, deze omzetting van energie is niet gevoeld maar heel echt. " (Zie wikipedia)

Bovendien wordt de creatie van HHO geproduceerd door oxidatie van ijzer (de platen die zich in de elektrolyt bevinden). Dat impliceert hun desintegratie in de tijd. Hoeveel kost de kit en hoe lang is het effectief?

Bovendien produceert het mengsel van water en vloeibare stikstof (geproduceerd door de verbranding van brandstof) wat gewoonlijk salpeterzuur wordt genoemd. Dus op de min of meer lange termijn is het soms met geweld de verbrandingskamers (cilinders).

Dit zijn de voor- en nadelen van deze HHO-systemen: Cf.Wikipedia.

De voordelen algemeen aangeduid waterinjectie zijn:

verlagen van de bedrijfstemperatuur van de motor (daarom dergelijke toestellen gebruikt krachtige motoren)
gebruiken als vulstof voor verandering van het type brandstof, zonder dat de motor (bijvoorbeeld methanol benzine passage)
minder brandstofverbruik (ten koste van een verlies van opbrengst)
cleaner kilometer (vanwege de verminderde brandstofverbruik);

De nadelen:

afname van de prestaties van de motor (motortemperatuur reductie)
verlaging van het nominale motorvermogen (opbrengstverlies + lagere brandstofprijzen debiet)
nodig hebt om een ​​watertank te dragen,
renders uitgevallen huidige katalysatoren,
kosten voor de productie van een hoogzuivere methanol (vergeleken met benzine of diesel om de nominale vermogensvermindering te compenseren),
meer vervuilende liter brandstof (te wijten aan het verlies van opbrengst).
gevaar voor het ontstaan ​​van salpeterzuur (door het mengen van water en stikstofmonoxide geproduceerd door de verbranding van de brandstof) die de verbrandingskamer beschadigen.
Wat maakt deze techniek werd gebruikt slechts in beperkte mate in bepaalde situaties.

Alstublieft,
Ik hoop dat deze kleine samenvatting je zal informeren over deze systemen. En helpt u bij het maken van uw keuze.

Hartelijk
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Christophe » 24/11/17, 20:52

HHO is geen waterinjectie, het is een homeopathische injectie van waterstof ... Ik sta erop dat de homeopathische hoeveelheid ... Bekijk dit onderwerp:
mening over de HHO-kit

Sommige garages bieden nu een reiniging met waterstof, een beetje minder homeopathisch en die het mogelijk maakt om een ​​deel van de motor te ontkalken

In de 80-jaren deden sommige garagehouders hetzelfde ... met water ...
0 x
burnlife
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 24/11/17, 20:13

Opnieuw: Opnieuw:




par burnlife » 24/11/17, 21:07

nikolaj schreef:
Flytox schreef:
nikolaj schreef:hallo, geassocieerd met het systeem van cyclonen-vortex-kleppen-met, en éconokits-écopora-etc ... zijn ze een optimalisatie van al deze gemeenschappelijke en individuele inspanningen?
Cf. https://www.google.fr/search?q=cyclone+ ... e&ie=UTF-8

Als we veel modifixen, is het bijna onmogelijk om te zeggen wie wat doet, wat te verbeteren (vooral met amateur-middelen) ..... of de prestaties en conso ... ruïneren tussen de interacties van verschillende modifs etc ...
Wat betreft de "vortex" op de uitlaatopening, ik begrijp "Italiaans?" Niet, maar ik weet zeker dat het onzin is waarvan we alleen problemen kunnen verwachten, waaronder een toename van het verbruik, een afname van het aantal pk's, motorwarmte / levensduurproblemen, en als bouzin wordt gekatalyseerd, zal het helpen om het nog meer te vervuilen .....

Hallo, ik heb een cycloonlucht (WITH) uitlaat ervaren en het helpt om sneller uitlaatgas te evacueren, zoals met een stofzuiger (dyson of andere), dus extraheer deze gassen sneller, het heeft schonere kanalen, met meer luchtvolume door de ...


Dag
De vortex-systemen worden gebruikt in de toelating niet uit. Ze gebruiken het principe van de vaste turbine. wanneer een element (gas of vloeistof) in rotatie wordt gedreven, heeft het meestal minder wrijving op de wanden en is geconcentreerd in het midden van de buis, dus het bereikt een hogere snelheid. het is als een vuurwapen, de kogel die in een getrokken vat wordt gegooid, zal beter doordringen in de lucht en zal sneller gaan en een meer lineair traject.

Uitlaat uitlaat is nutteloos omdat de lucht al door de carrosserieën van het voertuig is gepasseerd. De enige oplossing om het uitlaatgas sneller te evacueren is om de diameter van de hele lijn te veranderen en, indien nodig, met een zeer goed gevulde portefeuille, om een ​​lijn met keramisch materiaal gecoat te hebben, is er bijna meer wrijvingseffect.

Alstublieft.
0 x
burnlife
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 24/11/17, 20:13

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par burnlife » 24/11/17, 21:43

Christophe schreef:HHO is geen waterinjectie, het is een homeopathische injectie van waterstof ... Ik sta erop dat de homeopathische hoeveelheid ... Bekijk dit onderwerp:
mening over de HHO-kit

Sommige garages bieden nu een reiniging met waterstof, een beetje minder homeopathisch en die het mogelijk maakt om een ​​deel van de motor te ontkalken

In de 80-jaren deden sommige garagehouders hetzelfde ... met water ...


Inderdaad, maar om de werkelijke verbranding in de cilinder te vullen, moet de waterstoftoevoer in de orde van> 1% - <2% van de capaciteit van de cilinders zijn, niet groter dan het risico van oververhitting en motorbreuk, niet hieronder gezien de energie-input die nodig is om het te produceren. De huidige apparaten op de markt leveren hoogstens 0,05% van de cilinderinhoud, wat de verbranding nauwelijks zal beïnvloeden, maar de dynamo zal dwingen om meer vermogen te leveren, waardoor de motor aan efficiëntie zal inboeten. Het is heel eenvoudig te begrijpen. 100 km rijden zonder de airconditioning (die op de dynamo pompt), daarna 100 km rijden met de airconditioning, resulterend in een oververbruik van 1 à 2 l bij 100, afhankelijk van het type rit. Het is hetzelfde met een hydrocel. het vereist 3 keer meer energie dan het produceert. En zoals ik al eerder zei, de elektriciteit van een auto is niet gratis ...

Wat het reinigen met waterstof betreft, hebben alle garages een kleine clausule die duidelijk zegt dat ze niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de achteruitgang van de motor vanwege zijn anciënniteit en onderhoud. In feite duurt het schoonmaken slechts een paar minuten, tijdens deze minuten stijgt de motor naar een extreme temperatuur die de deeltjes verbrandt. Het probleem is dat het belang van het reinigen van de motor is dat deze vies is, dus het is al een beetje versleten naarmate de motor ouder is, kwetsbaarder. hoe breekbaarder het is, hoe minder bestendig het is voor zeer hoge temperaturen.

Nadat ik twee vrienden heb die het gedaan hebben en zeer tevreden zijn. Maar andere mensen hadden minder geluk en eindigden met een verslechterende motor ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Christophe » 24/11/17, 22:05

Waar komt het optimale H2-nummer van 1 tot 2% vandaan? Heb je een meer nauwkeurige studie?

En kunt u ons meer vertellen over motorschade?

Een ander onderwerp op HHO: verbruiken minder-car / kit hho-motor-verrijkt water-al-t5910.html

Hij heeft meer dan er 700 HHO instanties op forums

ps: ja ik denk net als u over de dynamo (dit is al vaak gezegd in de HHO-onderwerpen van de forum) ... wat niet wil zeggen dat de H2 geen motor kan afleiden ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Opnieuw: Opnieuw:




par Flytox » 24/11/17, 22:47

Hallo burnlife, welkom.

burnlife schreef:De vortex-systemen worden gebruikt in de toelating niet uit. Ze gebruiken het principe van de vaste turbine. wanneer een element (gas of vloeistof) in rotatie wordt gedreven, heeft het meestal minder wrijving op de wanden en is geconcentreerd in het midden van de buis, dus het bereikt een hogere snelheid. het is als een vuurwapen, de kogel die in een getrokken vat wordt gegooid, zal beter doordringen in de lucht en zal sneller gaan en een meer lineair traject.

Je hebt hier een concreet voorbeeld van, in alle inlaatkanalen van verbrandingsmotoren die ik heb gezien, wordt dit "principe" niet gebruikt (ook niet in vliegtuigmotoren). Zouden we het zonder een oplossing stellen die verliezen beperkt?

Voor het vuurwapen had ik de verklaring behouden dat de bal op zichzelf is geroteerd (gyroscopisch effect) zodat het puntig naar voren blijft, in een gunstige aerodynamische configuratie blijft, zodat het kan verder gaan.

Uitlaat uitlaat is nutteloos omdat de lucht al door de carrosserieën van het voertuig is gepasseerd. De enige oplossing om het uitlaatgas sneller te evacueren is om de diameter van de hele lijn te veranderen en, indien nodig, met een zeer goed gevulde portefeuille, om een ​​lijn met keramisch materiaal gecoat te hebben, is er bijna meer wrijvingseffect.

De binnendiameter van de uitlaat heeft ook invloed op de prestaties en in het bijzonder op het maximale koppel. Het is helemaal niet zeker of het "vrijmaken" (minder remmen) van de uitlaat het beste compromis geeft in het algemeen van de vermogen / koppelcurve. We verloren snel onderaan wat we bovenaan hadden gewonnen. Omdat we bij "economy" rijden nogal onderaan staan, zoveel om de bodem te behouden ...
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Christophe » 25/11/17, 00:25

Dit voelt de verdeling van het onderwerp ... er zijn te veel mengsels tussen waterstof, waterinjectie, vortex ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par Christophe » 01/06/18, 16:17

0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Econokit, een andere water doping kit te koop




par izentrop » 01/06/18, 17:47

Is het een kwartier adverteren?
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten