Magnetische circuits

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
actinium89
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 24
Inschrijving: 02/10/17, 12:39
x 2

Re: magnetische circuits




par actinium89 » 13/10/17, 11:47

actinium89 schreef:

In 1903 toonde Whittaker aan dat een puntdeeltje dat voortdurend sferische golven uitzendt die zich met dezelfde snelheid (zoals de lichtsnelheid) door het elektromagnetische spectrum voortplanten (met een golflengte variërend van 0 tot oneindig), op elk punt in de ruimte het equivalent van een statisch veld van Coulomb.



We weten dat alle geladen deeltjes massa hebben.
Daarom moet er logischerwijs een verband bestaan ​​tussen elektromagnetisme en zwaartekracht, waarnaar Einstein al lang op zoek was.
Als de opmerking van Whittaker een fysieke realiteit heeft, is zwaartekracht als elektromagnetisme, een golftheorie.
Bovendien zijn de gravitationele, elektrische en magnetische potentialen allemaal Coulomb-achtige potentialen.
Het belang om de zwaartekracht te beschouwen als een golfverschijnsel dat zich voortplant met een eindige snelheid (zoals akoestische golven) maakt het ook mogelijk om af te komen van de hypothese (absurd naar mijn mening) van een kracht die werkt op een afstand die veronderstelt dat de voortplantingssnelheid van de zwaartekracht zou oneindig zijn.
Het golvende karakter van de twee theorieën maakt het mogelijk om een ​​basis te bieden voor het overwegen van de versmelting van de theorieën van elektromagnetisme en zwaartekracht, waardoor een systeem van gekoppelde vergelijkingen kan worden geschreven, waarbij de massa en de elektrische lading gelijktijdig aanwezig zijn.
Dit zou omzettingen tussen elektromagnetische energie en gravitatie-energie mogelijk maken, waardoor het mogelijk wordt om elektromagnetische energie uit een gravitatieveld te halen en een gravitatieveld te manipuleren met een elektromagnetisch veld.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten