Zelffinancierende fotovoltaïsche werving

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
Imathiaud
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 09/05/17, 13:12

Re: Aanvragen van zelffinanciering voor fotovoltaïsche energie




par Imathiaud » 17/05/17, 11:12

Het is duidelijk een puinhoop... Ik had hetzelfde aanbod, behalve dat ik werd aangenomen, de productie van mijn panelen haalt helemaal niet de door de verkoper geschatte cijfers...
0 x
Imathiaud
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 09/05/17, 13:12

Re: Aanvragen van zelffinanciering voor fotovoltaïsche energie




par Imathiaud » 23/05/17, 11:36

Nou, ik weet niet waar de mensen zijn die hier commentaar hebben gegeven, maar ik heb verschillende verenigingen gevonden die mij konden helpen. Ik wendde me tot AVP, de vereniging van slachtoffers van fotovoltaïsche energie, en zij zijn zeer responsief en kennen gevallen zoals de mijne heel goed. dus ik Ik kruis mijn vingers
0 x
Autan Solar
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/07/17, 17:39

Re: Aanvragen van zelffinanciering voor fotovoltaïsche energie




par Autan Solar » 17/08/17, 15:41

Hallo allemaal,

De voorstellen om een ​​zonne-energie-installatie te installeren zijn momenteel een ware intimidatie. Of het nu telefonisch, per e-mail of zelfs bij huis-aan-huis-bezoek is, verkopers zijn op zoek naar het plaatsen van hun producten met beloften die ze nooit kunnen waarmaken.
Onderteken vooral nooit iets (pas op voor bestelformulieren "vermomd" als "studiegoederen" of "kandidatuur" die de ondertekenaar onherstelbaar binden).

Als de zaak is afgerond, neem dan contact op met zijn bank in plaats van met de kredietmaatschappijen die zij aanbieden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Aanvragen van zelffinanciering voor fotovoltaïsche energie




par Did67 » 17/08/17, 19:15

Autan Solaire schreef:
(pas op voor aankooporders "vermomd" als "studiegoederen" of "kandidatuur" die de ondertekenaar onherstelbaar binden).



Ik denk het niet.

Dit geldt voor een aankoop op een beurs, een "feest" of een commerciële tentoonstelling, juridisch gelijkgesteld met een aankoop in een winkel... Daar teken je gewoon NOOIT IETS...

Maar niet voor een verkoop aan de deur, waarbij er automatisch sprake is van een herroepingsrecht binnen 14 dagen.

Zie: https://www.service-public.fr/professio ... its/F23224

Maar het moet wel op tijd gebeuren in de vormen : aangetekende brief met ontvangstbevestiging.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Aanvragen van zelffinanciering voor fotovoltaïsche energie




par chatelot16 » 17/08/17, 20:48

wanneer zullen we beginnen met de strijd tegen de vervuiling van deze boeven?

het is een echte vervuiling... net zo erg als iemand die te veel energie verbruikt

de vervuiling van deze boeven brengt goede middelen om echt nuttige dingen te installeren in diskrediet ... maar er zijn zoveel meer boeven dan verkopers van nuttige dingen dat het de situatie verrot

Ik heb veel nuttige dingen te maken... maar dit soort oplichters hebben de markt verpest... onmogelijk om iets te verkopen door achter hen aan te gaan
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 586
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 312

Re: Aanvragen van zelffinanciering voor fotovoltaïsche energie




par Peter » 18/08/17, 00:01

In het huidige systeem worden winsten gewaardeerd ongeacht de gevolgen voor individuen of het milieu.
Het nut van een product of dienst doet er niet toe, alleen de winst telt.
Zolang de wereld zo werkt, hebben oplichters een mooie toekomst voor zich.
1 x

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten