Nieuwe auto schandaal? Collusie tussen de Duitse fabrikanten?

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Nieuw autoschandaal? Samenspanning tussen Duitse bouwers?




par Remundo » 26/07/17, 12:25

hoe heet dat? een anti-scoop?

Fabrikanten van apparatuur zoals Bosch of Siemens overspoelen al eeuwenlang alle Duitse merken (en zelfs vele andere!)...

Oh wat een nieuws, AD Blue-tanks zijn gebruikelijk bij alle Duitse motorfabrikanten... wat een schandaal voor een stuk plastic! ah ah ah : Mrgreen:

Och als de Duitsers iets produceren... Ik zal niet hetzelfde zeggen over de Fransen die zich steeds meer beperken tot assembleurs van buitenlandse onderdelen, en zelfs de fabrieken bevinden zich steeds minder op het nationale grondgebied.
0 x
Beeld
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: Nieuw autoschandaal? Samenspanning tussen Duitse bouwers?




par dede2002 » 26/07/17, 22:53

Macro schreef:Word zo moe als je wilt ... En vraag de serviceboxen om hun statistieken ....



Statistieken zijn de beste manier om met een zuiver geweten te liegen!

Ik herinner me de statistieken van TCS (het grootste reparatiebedrijf van Zwitserland) van zo’n twintig jaar geleden, waarin Fiat bovenaan stond wat betreft het aantal pechgevallen en Subaru met de minste pechgevallen. Feitelijk waren de ingrepen vooral gesloten auto's met de sleutel erin en lege batterijen, terwijl de Subarus cilinderkoppen kraakten, kleppen smolten, enzovoort, maar steeds op eigen kracht bij de garage arriveerden...

En Subarus verkocht dankzij deze reclame heel goed!

En wij monteurs hadden werk :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Nieuw autoschandaal? Samenspanning tussen Duitse bouwers?




par Macro » 27/07/17, 01:16

Subarus had je hier niet veel werk moeten geven... Met ongeveer 2 of 3/1000 van de autoverkopen in Frankrijk...

aan de andere kant heb ik twee mensen gerepatrieerd naar Zwitserland met een kapotte doos met een ML merco

als ik met je praat over 60% van Renault....Het zit in het populaire assortiment...Van de Dacia Logan tot de Renault Espace...De Renault van iedereen...In deze periode heb ik zelfs een verzamelaar (r21 2l turbo) en niet voor vergeten sleutels omdat sleutels vergeten in het land reparateurs weten hoe ze het probleem moeten oplossen....in het algemeen was het turbo, kapotte motor, ontplofte doos of opgeblazen computer....Bij PSA anti vervuiling waarschuwingslampje en verminderde werking...en natuurlijk de grote klassieker...de lekke band...geen reservewiel meer...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten