Solar weg Ségolène lachen

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5242

Re: Solar Road Ségolène lachen




par Remundo » 31/03/17, 20:10

het houdt mechanisch niet stand, oké...

maar vooral: hoe vies is het! : Oops:
0 x
Beeld
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Solar Road Ségolène lachen




par Ahmed » 31/03/17, 20:23

Het lijkt erop dat bewusteloze mensen (of misdadigers?) deze fotovoltaïsche sensoren opzettelijk zouden hebben beschadigd er met voertuigen overheen rijden! Geweldig, toch?
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5242

Re: Solar Road Ségolène lachen




par Remundo » 31/03/17, 20:36

we vermoedden zelfs dat een jong kind erop had durven rijden! Gezien de schade is hij waarschijnlijk de boosdoener met zijn kleine voorwiel. : Mrgreen:

Tegenwoordig is er geen respect meer!
0 x
Beeld
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2

Re: Solar Road Ségolène lachen




par ARMAND » 01/04/17, 12:54

Het is in essentie: 1/ een com-plan voor persoonlijk ‘politiek’ prestige 2/ een manier om publieke middelen discreet naar een bevriende bewaarplaats te verplaatsen,... om een ​​reden die we hier uit voorzichtigheid niet kunnen schrijven en die ik je laat raden ...))

Wat het technologische belang van de zaak betreft, denk ik dat we allemaal op dezelfde lijn zitten: om nog dommer te zijn, zou het moeilijk zijn... misschien panelen in tunnels of in mijnen plaatsen. Strikt genomen... dat deed ze Denk er niet over na Marie R.?

Om te zeggen dat het bedrijf SOITEC tegelijkertijd niet werd gesteund door overheidsopdrachten voor zijn (zeer goede) product van zonneconcentratoren, een sector die nu is gestopt, laat iemand sprakeloos achter!

Het ergste is dat dit beleid tientallen jaren schadelijk kan zijn... zoals een spreker aan het begin van de lijn zei: het is verbazingwekkend om te zien hoe effectief 'zij' zijn in het veiligstellen van hun carrière en bronnen van prebends en hoe ze 'licht' zijn. met overheidsfinanciën!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Solar Road Ségolène lachen




par chatelot16 » 01/04/17, 13:40

we moeten vergelijken wat Fillon heeft uitgegeven om Pénélope te betalen en wat Ségolène heeft verspild met zijn zonneroute

wat Ségolène verspilde is volledig verloren, en nog erger omdat het een bron van extra verspilling is met de slechte ideeën die het aanmoedigt

wat Fillon aan Pénélope gaf, is niet voor iedereen verloren, en daarom minder erger dan totale verspilling

Het doel van mijn boodschap is niet om corruptie aan te moedigen, maar om te laten zien dat verspilling erger is!
1 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202

Re: Solar Road Ségolène lachen




par phil53 » 01/04/17, 14:58

Het is zo afschuwelijk dat je er eerder van wilt huilen dan van lachen.
Ik vraag me af of ze het vrijwillig heeft gedaan om de zonne-energie te ondermijnen, zoals EDF in het verleden deed met warmtepompen waarvan sommigen verplicht waren de wisselaar buiten te verwarmen, zodat deze in goede staat bleef.
Ze moet niet zo'n idioot zijn, ik vrees dat ze het willens en wetens deed en/of om vrienden te bevoordelen.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Solar Road Ségolène lachen




par Ahmed » 01/04/17, 19:22

Het ergste is dat dit beleid tientallen jaren schadelijk kan zijn...

Nee, aangezien er altijd anderen zijn, vergelijkbaar, om ze te vervangen... : Roll:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Solar Road Ségolène lachen




par moinsdewatt » 01/04/17, 20:46

Het Wattway-project werd al sinds december 2016 getest in een dorp in Orne en wordt naar de stad geëxporteerd! In Boulogne-Billancourt werd half februari een zonneweg aangelegd. Het doel: een deel van de energiebehoefte van het gemeentelijk zwembad voorzien.

Beeld



http://www.ladn.eu/nouveaux-usages/mais ... -arrivent/
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Solar Road Ségolène lachen




par chatelot16 » 01/04/17, 21:21

Ik hoop dat het een aprilgrap is

met de schaduwen van de gebouwen in alle richtingen is het nog absurder dan op het platteland
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2

Re: Solar Road Ségolène lachen




par ARMAND » 02/04/17, 00:00

Lol, doet me in mijn stad, zonne parkeermeters geplaatst in de straten al donker, het zonnepaneel boven een gebouw uit de buurt van de zon gekanteld! lol genieën in actie ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 240-gasten