Badkamer ... wat een coating voor wanden?

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Hannabella
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 15/01/16, 15:14

Re: badkamers ... wat een coating voor wanden?




par Hannabella » 26/03/17, 20:26

chatelot16 schreef:Robinia is net zo bestand tegen vocht als teak en het groeit in Frankrijk ... er zijn er zelfs die het niet leuk vinden omdat het invasief is


Ja, het is eigenlijk wat ik lees op de site die ik gebruikte voor de zwarte sprinkhaan en wanneer ik kan (financieel omdat het vaak duurder is), heb ik altijd de voorkeur aan de aankopen gemaakt in Frankrijk;) En dat is interessant, ik wist helemaal niet dat de verspreiding van deze essentie een probleem kon zijn, ik leerde iets!
0 x
OlivierD
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 59
Inschrijving: 11/04/06, 14:52
Plaats: 78 Noord
x 11

Re: badkamers ... wat een coating voor wanden?




par OlivierD » 27/11/21, 17:40

Dag
het dateert, maar voor degenen die enkele jaren later zoals ik zullen lezen, en ik weet dat ik de puristen zal laten schreeuwen, maar ik heb een PMR-badkamer gemaakt voor mijn vrouw, en de muren en het plafond zijn gewoon bedekt met PVC-panelen voor 8 € per m² van brico ... is misschien niet erg duurzaam in levensduur, maar de implementatie is zo eenvoudig, transport, installatie ... je hoeft alleen de locatie van de steunbeugels te behouden om de handgrepen en accessoires te bevestigen

We willen 200 jaar bouwen terwijl alles in het decennium zal instorten ...

opmerking: ik ben in de stad en heb gezien hoe de ontwikkelaars voorstedelijke gebieden vernietigen om R + 5 te maken ...

Olivier
0 x
700W van PV in autoconso met tignous router ...
Permacultuur kan niet worden geïmproviseerd in 15 dagen, laten we luisteren naar Arthur Keller, en laten we niet vergeten te stemmen voor het programma dat onze belangen het beste verdedigt!
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: badkamers ... wat een coating voor wanden?




par GuyGadeboisTheBack » 27/11/21, 19:52

De lambrisering in mijn badkamer zit er al 25 jaar, ze zijn niet verplaatst. Je hebt zeker een ventilatierooster nodig. De mijne is passief, hij wordt niet beschimmeld.
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten