La Potager du Sloth: de samenvatting

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
Mixieer56
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 402
Inschrijving: 10/10/16, 09:00
Plaats: Ambon 56
x 94
Neem contact op met:

Re: Le Potager du Sloth: de samenvatting




par Mixieer56 » 14/12/16, 10:44

Hier is een video die mogelijk interessant is forumeurs:

http://info.pollinis.org/directive-secrets-des-affaires
0 x
"Maak een zooitje in je tuin en bestel je ideeën!" Didier Helmstetter
Avatar de l'utilisateur
denis17
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 138
Inschrijving: 13/10/16, 13:15
Plaats: 17
x 37

Re: Le Potager du Sloth: de samenvatting




par denis17 » 23/03/17, 12:43

Bedankt voor de link, gestemd. : Wink:
denis
0 x
Yves3008
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 29/05/22, 10:20
x 3

Re: Le Potager du Sloth: de samenvatting




par Yves3008 » 29/05/22, 10:54

Dit is allemaal erg interessant, maar ik zou graag de nieuwere thread willen vinden
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Le Potager du Sloth: de samenvatting




par Obamot » 29/05/22, 21:32

Yves3008 schrijft:Dit is allemaal erg interessant, maar ik zou graag de nieuwere thread willen vinden

Hallo en welkom!

Ik was vergeten dat er deze index was (vorige pagina): landbouw/de-potager-du-paresseux-le-summary-t15042.html#p313655
0 x
yves35
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 221
Inschrijving: 27/09/15, 23:22
Plaats: rendier
x 60

Re: Le Potager du Sloth: de samenvatting




par yves35 » 29/05/22, 23:20

bonsoir,

Yves3008 schrijft:Dit is allemaal erg interessant, maar ik zou graag de nieuwere thread willen vinden


als je aankomt, heb je de laatste ontwikkelingen niet gevolgd. Dus om het simpel te houden was de rode draad hier:
landbouw / de-tuin-van-lazy-tuin-meer-dan-bio-zonder-vermoeidheid-t13846.html
daarna volgde Didier (in deze rivierdiscussie:

[uit vriendschap heb ik deze twee elementen voor u geplaatst: het lijkt effectief, correct gebruikt, voor sterke invasies en op korte termijn omdat het product zeer snel kapot gaat; het gevaar is verre van nul, maar het is ook niet dramatisch.
Ik laat dit zeker achter forum misselijk worden en openlijk pro-facho - zie Christophe's openlijke propaganda voor Zemmour; Ik wil op mijn 69ste geen medewerker worden! Christophe heeft het recht een neo-facho te zijn, een verbitterde oude man, hij heeft het recht om neuronen te laten beschadigen door stoffen - ethanol of andere, of eenvoudiger door hersenloos gebabbel tussen trollen; hij heeft, in een democratie, het recht om ideeën te uiten die betrekking hebben op de meest grove domheid; hij heeft, in een democratie, kortom, het recht om dom te zijn, heel dom zelfs, en dat te uiten. Aangezien ik het recht heb om niet aanwezig te zijn bij dit braken dat de plaats inneemt van het uiten van ideeën... duurde het te lang om een ​​beslissing te nemen, aangezien Europa er te lang over deed om te reageren op het Poetinisme][/ highlight]

ging daar heen:
https://potagers.forumactif.com/

jij weet bijna alles....


yves
0 x
genegeerd: obamot, janic, guygadebois... lucht, lucht. We zijn (nog) niet op Qanon Ben, als in feite

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 289-gasten