Een nieuw idee

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 18/09/06, 14:02

Ja, ik ook, ik had het over 2H2-O2, dat wil zeggen wat er uit elektrolyse komt.

Dus als een vlam maximaal 800°C is, is de explosie waardoor de atomen opnieuw kunnen combineren niet te wijten aan de temperatuur.
In zekere zin lijkt het logisch, want als we het watermolecuul dissociëren door molyse, zou het stom zijn als het zou hervormen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 18/09/06, 15:58

NLC schreef:[...] Want met mijn testen deze zomer kunnen we het duidelijk zien: de levering van waterstof om de verbranding van de originele brandstof te verbeteren het werkt niet als de motor al maximaal presteert (als het voertuig eigenlijk weinig origine verbruikt ...).[...]
Het is grappig omdat je tests het argument van Moreau volledig tegenspreken, bijvoorbeeld...
Heb je gekeken of je in vergelijkbare omstandigheden verkeerde?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 18/09/06, 17:16

Wel, er is noodzakelijkerwijs ergens een verschil, als meneer Moreau me wil vertellen dat ik geïnteresseerd ben!

Ik heb de tests naar mijn mening in gunstige omstandigheden gedaan, aangezien:
- Op een lange reis
- Met constante snelheid

Het zou nodig zijn om na te gaan met welke soorten voertuigen de heer Moreau een economie certificeert. Op diesels? Op essenties, maar oudere generatie (zonder elektronica)?
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/09/06, 17:25

als meneer Moreau de oude Mistub' gebruikt die op zijn site staat, zal hij zeker geld besparen! 8)

Aan de andere kant, een recente geoptimaliseerde turbomotor, het is zeker dat hij minder zal doen, hij kan zelfs meer verbruiken: in ieder geval zal het zeker nodig zijn om de parameters van de elektronische regeling van de motor in te voeren, en dat is goed hiervoor heb ik me ingeschreven voor een cursus auto-elektronica!

laten we niet uit het oog verliezen dat JM Moreau één electrolyser aanbeveelt voor elke 50 CV : Cheesy:

Voor jullie portemonnee, jongens!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 18/09/06, 17:53

elephant schreef:Mr Loxo, dus uw ding is een gecombineerde bubbler en electrolyser? De chlorinator is niet erg krachtig!


Ja, dat is het principe. Maar niets staat het optimaliseren van de elektrolyse in de weg (;)).
En dan, met een ietwat stevige dynamo (pas op dat je ook niet te veel consumeert om hem te laten draaien), kun je een paar tientallen ampères in een elektrolyse laten slingeren.

EN het voordeel van archie blue is dat de belletjes van O2 en H2 met het borrelen loskomen, dus een betere opbrengst.
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 18/09/06, 19:50

Het is grappig dat je handtekening de dikhuid is, het lijkt op het woord van een evangelist... 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/09/06, 20:04

houthakker: en het kostte je al die tijd om het op te merken! Dit is een bijbelse quote!

Misterloxo: geen paniek voor de surcon! Stel je voor dat het je lukt om zelfs 10% te winnen over 8 liter/100 km door 500 watt (40 A) te verbruiken. Je 500 watt vertegenwoordigt maximaal 1 of 2% van het verbruik, dus een rendabele investering.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Re: Een nieuw idee




par Capt_Maloche » 18/09/06, 23:33

elephant schreef:De afgelopen dagen spookte er een weerspiegeling van Cpt Maloche door mijn hoofd: :?

Wat gaan we in cirkels rond, zie pagina 72 https://www.econologie.com/forums/electrolys ... 8-710.html

We moeten eerst een manier vinden om het water te ioniseren zonder het te elektrolyseren. Microgolven zijn het ene spoor, HT (+HF?) het andere



OH! Olifant, mijn vriend! : Cheesy: Ik vind je bericht

Je hebt er lang over gedaan om te reageren! en ik ben er blij mee!
Natuurlijk zijn de magnetrons een aanwijzing
Dit is naar 2450 mhz dat een straling volledig wordt geabsorbeerd door H2O, is het dus dat deze frequentie resoneert met...?
dat is precies wat ik wil weten
Het hele molecuul?
H?
O?
De bewegende elektronen die van atoom naar atoom springen en alles samenbinden?

Er is vast een hele lijst van subfrequenties (harmonischen) die ook reageren

Bij deze frequentie veroorzaakt elke emissie van energie in de vorm van straling van golven of fotonen en elektronen (stroom) een toestandsverandering van het molecuul

Bijvoorbeeld Cesium voor de atoomklok
Deze eenheid is de tweede in het International System of Units (SI). Het wordt gedefinieerd als de duur van 9 perioden van de straling die overeenkomt met de overgang tussen de twee hyperfijne niveaus van de grondtoestand van het cesium 192-atoom.


9192 Mhz

Maar in feite komt elke toestandsverandering (temperatuur en druk) overeen met een andere resonantiefrequentie.
Vandaar mijn vraag van enige tijd geleden hoe vaak je een verstelbare oscillerende montering zou kunnen maken; we hebben het over Gigahertz voor wifi en mobiele telefoons...

De energie-efficiëntie van een magnetron is redelijk goed
Ik nodig je uit om dit te lezen: http://fr.wikipedia.org/wiki/Four_%C3%A0_micro-ondes

Hoogspanning maakt gemakkelijke migratie van elektronen mogelijk
We ioniseren de lucht er goed mee, toch? waarom geen water in een geïsoleerde container laden? als een condensator, doet dat je ergens aan denken?

en als dit water eenmaal is geladen met een potentieel, is er dan geen manier om deze verzamelde energie te gebruiken om alles te elektrolyseren?

Wordt vervolgd, ik ga stapelen, ouhaaaaa! (gemotiveerde geeuw)
Dernière édition par Capt_Maloche de 19 / 09 / 06, 09: 23, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 19/09/06, 08:26

Ik heb de uitleg van Wikipedia gelezen die heel duidelijk is, bedankt dat je me erop wijst.

er zijn zeker leuke en spectaculaire ervaringen te beleven. Als ik nog wat geld over heb zal ik proberen een tweedehands oven te vinden bij Cash Converter, want ik betwijfel of Bobonne me dat laat doen met haar Electrolux (ze heeft gelijk, 450 euro :D )
Nu, om dit op een auto te testen, heb ik wat problemen, het zou liever een vaste groep zijn om mee te beginnen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/09/06, 09:27

Ja, ik dacht hetzelfde, ik zal een oude magnetron zoeken en de magnetron herstellen

Pas op voor straling, daar zou je onvruchtbaar van worden.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 155-gasten