De kleine econoom

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202

De kleine econoom




par phil53 » 13/11/16, 22:50

Ik heb op internet gezocht en ik kan geen enkele informatie vinden over deze zogenaamde krant die, naar mijn mening, informatie verspreidt die, zonder vals te zijn, zodanig wordt gemanipuleerd dat ze haat en jaloezie tussen verschillende gemeenschappen aanwakkert.
Beschikt één of meerdere leden over betrouwbare informatie?
0 x
Aardbeving
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 78
Inschrijving: 17/10/16, 14:53
x 15

Re: De kleine econoom




par Aardbeving » 15/11/16, 06:11

Hallo Phil53,

Ik bladerde snel door de website van Petit Economiste http://www.lepetiteconomiste.com en toen ik de titels voor het eerst las, zag ik niets echt verdachts... maar ik ben Arsène Lupos niet!

Heeft u haatzaaiende of andere gegevens die u specifieker wilt benadrukken?
0 x
Het sleutelwoord van onze overleving, dat is het leven, omdat we niet kiezels eten, dan doden ze met respect en onderscheidingsvermogen!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: De kleine econoom




par Christophe » 16/11/16, 19:59

Wiki spreekt er in ieder geval nauwelijks over, een speciale pagina is uiteraard sinds 2013 verwijderd:
https://fr.wikipedia.org/wiki/Discussio ... uppression

Hun Twitter-account lijkt mij volledig "schoon"... (van wat ik heb gezien)

Ik begrijp dus niet zo goed waarom dit gebeurt? Een voorbeeld kan phil53 zijn???
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202

Re: De kleine econoom




par phil53 » 16/11/16, 20:52

Ik zag eenvoudigweg twee artikelen waarin oneerlijke zaken aan de kaak werden gesteld, zoals de compensatie voor gekozen functionarissen, ministers en ambtenaren die banden hebben met deze mensen en die niet in verhouding staan ​​tot het gemiddelde inkomen.
Of een ander artikel waarin staat dat een Duitse bank die op het punt staat failliet te gaan alle Europeanen ongeveer honderd euro zou gaan kosten.
Ik vermoed dus mensen die dicht bij het FN staan, maar als ik op internet zoek, kan ik geen informatie vinden over degenen die aan de oorsprong van deze teksten liggen.
Omdat ik niet per se efficiënt ben, doe ik een beroep op de econologische gemeenschap, waar een aantal zeer relevante leden over veel onderwerpen bestaat.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 111-gasten