Afsluitbare programmeerbare thermostaat

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Afsluitbare programmeerbare thermostaat




par olifant » 18/10/16, 13:55

Hallo iedereen. Lange tijd. Besteed ik nu mijn energie en mijn tijd om een ​​cultureel project: http://www.caroloo.be en proberen geld te verdienen, zodat je weinig kans hebt om te lezen. maar ik mop niet. De site werd geweldig: bravo Christophe!

Hier wordt het doel van mijn zoektocht: je weet dat een kamerthermostaat:
- Programmeerbare / 7 dagen (klassieke)
- afsluitbaar

met als doel de huurders voorkomen 22 ° nacht zonder vergrendelen van apparaten in een kooi (lijkt het verboden in Wallonië)

2 oplossingen:
- een afsluitbare widget code
- een thermostaat met separate sensor: in dit geval de werkelijke sonde verstopt in een echte vals thermostaat en de bestelling van de omgeving

Merci d'avance pour vos lumières
(Ja, ik keek op Google, maar zonder een bevredigend antwoord)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: Locking programmeerbare thermostaat




par dede2002 » 20/10/16, 21:01

Hallo Olifant,

Het zou leuk zijn om een ​​nachtmodus, die de warmte verhindert 22 °, gewoonlijk in een centrale verwarming verordening moet zorgen dat bevatten.
Als het een elektrische kachel, zal de huurder zijn teller vertraging hebben ...

In dezelfde geest, wil ik graag een systeem dat de verwarming snijdt als je het raam open laten te lang vinden.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Locking programmeerbare thermostaat




par Christophe » 20/10/16, 21:12

Hi friend!

Uh gesneden vingers huurders misschien?

Ok ik ga !! : Cheesy: : Cheesy:
1 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Re: Locking programmeerbare thermostaat




par olifant » 21/10/16, 18:15

Dede 2002: Ik sprak programmeerbare thermostaat zelfs kleine widgets type batterij Chacon heeft een nachtmodus

wanneer het venster systeem, het me voorgesteld aan een systeem (Belgische) is er al een lange tijd, met een magnetische contact op het raam
deze systemen maken gebruik van elektrische "motoren" die onafhankelijk zijn van de sensor. Neem een ​​kijkje in de danfoss-catalogus.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Locking programmeerbare thermostaat




par chatelot16 » 24/10/16, 18:17

een oplossing is om 2 thermostaat: een toegankelijk is voor de huurder, de andere buiten het bereik van locaire ingesteld op de maximale toegestane temperatuur ... de huurder iets lagere temperatuur als het te warm is, maar het kan niet gemonteerd boven de temperatuur bepaald door de 2 ste thermostaat

maar om wat voor soort verwarming en hoeveel stuks? een thermostaat in een appartement kan leiden wat te koud om te warm en de andere, die duwt de locatire regelen het te warm om net genoeg in de koudste kamer
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Re: Locking programmeerbare thermostaat




par olifant » 14/11/16, 17:57

Chatelot is, ik geloof wat we gaan doen: 2 eenvoudige, verzegelde thermostaten in het appartement plaatsen (er zijn "overbrugbare" thermostaten) en een klok in de stookruimte waartoe hij geen toegang heeft. Voor het overige is het triest om te zeggen, maar de huurder hoeft niet te klagen: het gaat om een ​​gebouw van gemeubileerde appartementen, bewoond door "armen". Vaak is het de sociale bijstand of een administrateur (advocaat) die de huur betaalt. En er zijn geen individuele meters (dat levert voor de huurder al een besparing op van circa 360 euro / jaar op de vaste kosten van water-, gas-, elektra- en kabeltelevisieabonnementen, zonder de mogelijkheid om door de leverancier te worden afgesneden. ).
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 222-gasten