Wat moet hij doen Obamot?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Welk lot moeten we voor hem reserveren als een vakantie?

De peiling is verstreken op 27 / 02 / 13, 08: 03

Het verbod
9
43%
2 weken leegstand
2
10%
Helemaal niets
10
48%
 
Totaal aantal stemmen: 21
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 27/10/16, 21:31

Efficiënter? Het is gedaan! Maar hij begon steeds opnieuw!

Stop met schieten op de ambulance!

Vooral van jou Pedro: Obamot kon je niet ruiken... en dat weet je! Hij stelde me ontelbare keren voor om verbannen te worden...
1 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par chatelot16 » 27/10/16, 21:50

Pedro verdedigt obamot niet! Ik denk dat wie liever had dat het eerder gemodereerd was voordat verbannen de enige oplossing was

ongeacht obamot ... wat belangrijk is, zijn de volgende, er zullen anderen zijn en we moeten voorkomen dat we in dezelfde val trappen: we zullen effectief moeten modereren! rekruteer nieuwe moderators en sta geen voormalige moderators toe die niet langer modereren, anders zijn er meer moderators dan bijdragers
1 x
yves35
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 221
Inschrijving: 27/09/15, 23:22
Plaats: rendier
x 60

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par yves35 » 27/10/16, 22:08

bonsoir,

Pedro verdedigt obamot niet! Ik denk dat wie liever had dat het eerder gemodereerd was voordat verbannen de enige oplossing was

ongeacht obamot ... wat belangrijk is, zijn de volgende, er zullen anderen zijn en we moeten voorkomen dat we in dezelfde val trappen: we zullen effectief moeten modereren! rekruteer nieuwe moderators en sta geen voormalige moderators toe die niet langer modereren, anders zijn er meer moderators dan bijdragers


de oplossing zou zijn om a priori degenen die dit beginnen te rotten te matigen forum . Hun bijdrage verschijnt alleen als deze is beoordeeld door een moderator. Het kan de volgende dag zijn of de dag erna

yves
0 x
genegeerd: obamot, janic, guygadebois... lucht, lucht. We zijn (nog) niet op Qanon Ben, als in feite
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Capt_Maloche » 28/10/16, 10:41

We zijn hier niet om kinderopvang te doen, ik ontwikkel liever vakken
Er zijn regels die iedereen moet lezen voordat hij zich registreert voor de forum en ze respecteren en een onderwerp verdrinken in pseudo-hetero-socio-filosofische overwegingen is als het vernietigen van de draad.

Het verbod is dus gerechtvaardigd als het individu te veel matiging mobiliseert.


Welnu, het is tijd om dit onderwerp te sluiten en verder te gaan.
Heb je nog andere interessantere onderwerpen? : Cheesy:
1 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16131
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5244

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Remundo » 28/10/16, 11:30

Maloche, je kunt vergrendelen wanneer je maar wilt, je bent een mod! : Lol:
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 28/10/16, 11:57

Dit is niet waar!
8) : Cheesy:
2 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Did67 » 29/10/16, 15:33

Remundo schreef:Maloche, je kunt vergrendelen wanneer je maar wilt, je bent een mod! : Lol:


Ik ben ook...

En dat is waar we zien, achter deze ogenschijnlijk onschuldige opmerking, dat het niet zo eenvoudig is:

a) we zijn met meerdere, dus zolang de ander niet heeft gereageerd, denken we dat we schuldig zijn aan een buitensporige strengheid... en handelen we niet.

b) we zijn door "delegatie" van Christophe; hetzelfde: hij heeft een idee van de forum hij wil, open, brede debatten, enz...

Van mijn kant zou ik strenger zijn, in overeenstemming met de overtuiging waarvan ik meermaals heb gesproken... Maar ik voel me niet thuis, niet "direct verantwoordelijk"; Ik heb maar één of twee voor de hand liggende advertenties verwijderd...

c) dus ik denk dat we dat moeten verduidelijken; maak "secties", waarvoor een van ons verantwoordelijk zou zijn. Van mijn kant wil ik nemen wat draait om mijn "baby", de Potager du Paresseux / fenocultuur...

Christophe zou alleen het "arbitragetribunaal" zijn en... verantwoordelijk voor alles wat nieuw is, totdat er een "leider" opduikt en wordt aangesteld...
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 16/07/20, 11:01

Gezien de gebeurtenissen van de afgelopen dagen, blaas ik dit oude topic weer nieuw leven in...

Uiteindelijk veranderen we nooit, ondanks de jaren...
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par ABC2019 » 16/07/20, 11:37

persoonlijk denk ik dat Obamot een "echte" trol is door systematisch alle discussies waaraan hij deelneemt te rotten, door gebruik te maken van bewezen technieken: directe beledigingen, verdrinkende vissen, argumenten die dat niet zijn, gebrek aan coherentie in de argumentatie...
ik weet heel goed dat mensen zoals hij mij beschuldigen in ruil voor het feit dat ik ook een trol ben (net zoals ze mensen beschuldigen zoals pedro, etc...), simpelweg omdat ze nooit de overhand hebben in een rationele discussie en daarom proberen de situatie door anderen te laten doorgaan voor wat ze zijn.
Persoonlijk heb ik gezien hoe nutteloos het is om met mensen zoals hij te discussiëren, aangezien ze alleen anderen trainen in hun vakgebied (in wezen besteden we onze tijd aan het beledigen van elkaar), en daarom hebben ze gewonnen door met hen te discussiëren. Dus ik heb mijn persoonlijke oplossing: ik negeer het en ik kijk nog steeds snel om te zien of een van zijn berichten nog een beetje argumentatief belang zou hebben - wat zeer zelden het geval is. Zo is iedereen tevreden, rapporteer ik niets aan de moderators en is de vrijheid van meningsuiting gewaarborgd!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par GuyGadebois » 16/07/20, 11:48

:schok: En ABC probeert op zijn gebruikelijke sluwe en bedrieglijke manier de kastanjes uit het vuur te trekken door de sintels nog wat meer aan te wakkeren. Als er een echte trol is in dit onderwerp, dan is hij het die zich sinds zijn allereerste berichten niets kan schelen over het gezicht van de wereld, de onderwerpen en de antwoorden.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 285-gasten