Analyses op antropogene opwarming van de aarde

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par Obamot » 20/10/16, 01:38

pedrodelavega schreef:
Obamot schreef:vergelijk Pr Courtillot een pipoliticard te moeren Allegre nog hanteren.
Toch zijn ze ezel en shirt over dit onderwerp

Het verandert niet echt wat ik van Allègre vind, iemand kan de bus nemen en naast een goochelaar zitten, het zal hem geen illusionist maken (hoewel je jezelf voor David Copperfield neemt : Mrgreen: soms onder een bijnaam, soms onder de andere ...)

En ik denk niet dat ik ooit een video met hem heb gepost. Dus doe je zoals gewoonlijk in de enscenering.

Als we het samenvatten: de gekste (voor jou die valt onder de 'normaliteit'?) is dat je beweerde te hebben geantwoord op een video die NIET bestond (behalve in je dromen in de maak in je hersenen ...) sinds:

- deze was nog nooit van tevoren gepost, niemand had hem kunnen beantwoorden (behalve jij, je bent een illusionist ... laten we niet vergeten)
- nog sterker, het kan geenszins een "antwoordAan Pr. Courtillot omdat de documenten die u heeft ingediend waren voorgaand bij zijn presentatie zou het daarom niet mogelijk zijn geweest 'eerder te reageren op gebeurtenissen die zich in de toekomst nog niet hebben voorgedaan'(behalve iemand met een toverstaf);
- en tot slot, misschien vindt u daar een rationele verklaring voor, maar de video van Professor Courtillot die ik zelf plaatste, bevatte geen enkele verwijzing naar Allègre waarop hij niet verscheen ... en daarom vraag ik me af nou, hoe je het had kunnen beantwoorden, tenzij een vervanging van zwart-witte konijnen in je hoed, in welk geval je zou zijn vergeten het tegelijkertijd in onze gedachten uit te wissen. : Mrgreen:

Eindelijk zolang Christophe is ben het met je eens"Is dat hij niet ziet: tussen 'trollen'VS'illusionistener is maar één stap! : Mrgreen:
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par eclectron » 20/10/16, 10:01

dede2002 schreef:Ik betreur veel interessante onderwerpen worden overweldigd door de zorgen van een privé karakter heeft, kun je je vuile was in het openbaar?

1000! ! !
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par eclectron » 20/10/16, 10:27

Obamot schreef:Niets te zien, het was gewoon een appartement om te zeggen dat "de informatie die ter kennis van het publiek is gebracht verkeerd is", en zijn benadering is volkomen correct, de huidige oliereserves worden hoger geschat dan ze waren niet in de jaren zeventig (we hadden het toen niet over schalie, dus de twee soorten reserves tellen op en we gaan er steeds dieper naar op zoek, wat niet betekent zeggen "dat"...) dat is waar hij het over had en verder niets. Ik ben bang dat je door je enthousiasme soms vergeet dat we allemaal beperkte kennis hebben en dat het beter is om niet te ver te gaan. glad terrein, tenzij je een stevige achtergrond hebt en goede stijgijzers : Oops: : Mrgreen:

En het moet duidelijk parrait worden van de olie, en hoe sneller, hebben de oorlogen miljoenen doden gemaakt ... en niet als gevolg van de vervuiling of omdat voorraden opraken, is er 's andere onderliggende oorzaken die de stap hebben ...

: Lol: : Lol: : Lol:
Je hebt gehad in het leugenaar pokerspel van producerende landen die een constant niveau van reserve aangeven, van jaar tot jaar, omdat de maximale productiequota een functie zijn van de aangegeven reserves.
Dus om niet gestraft te worden voor de productie, en dus voor hun inkomen, verhogen ze hun reserves elk jaar met de vorig jaar geproduceerde waarde. Magic!
Met deze game daar + de nieuwe ontdekkingen, is het zeker dat de reserves alleen kunnen groeien.
Maar in werkelijkheid?

En waarom de oorlogen waar je het over hebt, als er nog nooit zoveel olie beschikbaar is geweest?

Ontdekkingen van nieuwe deposito's zijn steeds zeldzamer en ze zijn kleiner en kleiner in vergelijking met wat de norm was vóór 1970. Het verbruik groeit en de reserves zijn nog nooit zo hoog geweest ???
dat zou betekenen dat de consumptie toeneemt maar te verwaarlozen is in vergelijking met de voorraden, wat verre van het geval is omdat we de wereldtop van de reserves hebben overschreden.
ontdekkingscurve:
Beeld


En tot slot mijn opmerkingen over de video's van klimaat-optimisten
Ik bleef Benoît RITTAUD om volledig naar te luisteren: niets te zeggen, "perfect", gesteld, overweldigd en stelt dingen goed, opnieuw het IPCC roken die verkeerd is, meestal te goeder trouw ...

Prof. François GERVAIS zou het Zwitserland met zijn accent? :D

Ik ben op mijn hoede dat mijn grap Frans-Frans kan zijn, dus ik detail : Wink:
http://www.pro.danone.fr/produits/petit-suisse-gervais
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par Obamot » 20/10/16, 13:21

... en ik vind het hartverscheurend dat niemand, in plaats van aan vuile was te denken, probeert te achterhalen hoe het kan voorkomen dat het vies wordt?

Want wat hebben we hier? Twee of drie helften walnootideologen, die onder het mom van pluraliteit, zijn niet ver van het opleggen van hun trollenwet en water de forum rustgevende woorden:

- oh, het is nucleair,
- Lang leve de banken en lang leve de schuld.
- Lang leve de GMO big mmmm .... maar laten we dat eten,
- lang leve de pesticiden en andere vuile glyfosaten die het land uitputten en de boeren verwoesten,
- zonder recept geraffineerde lekke banden met de zegen van de gezondheidsautoriteiten,
- laten we buigen voor de Heilige Graal van Big-Pharma,
- we buigen voor allerlei manipulaties,
- laten we notaties introduceren om de vrijheid van meningsuiting te blokkeren (lang leve de 'pluraliteit')
- laten we vaccineren en onszelf doden met intraveneuze opnamen van aluminium en squaleen,
- we prikken ons stroomopwaarts van al onze immuunbarrières,
- narren van de kankerverwekkende zak om na verschillende tumoren te sterven,
- laten we geen vinger uitsteken tegen de Amerikaanse hegemonie en de gênante draden op slot doen,
- laat xenofobe opmerkingen worden gemaakt en op heksen jagen,
- laten we de idioten in het IQ van scooters behouden die zich inzetten voor wetenschappers om een ​​beroep te doen op het recht op misbruik van autoriteit,
- en val in de psychose van de opwarming van de aarde (die nieuwe Chernoshima zal rechtvaardigen)
- en laten we natuurlijk naar de moderatie gaan die al deze rotzooi aanmoedigt,
- juich de impopulaire maatregelen toe, verworpen maar opgelegd door dictaat (zoals beperking tot 1/2 uur na het bewerken van berichten)
- de navigatie ondergaan die ons een pad oplegt dat niemand wil of gevraagd heeft,
- en na dat alles klagen we nog steeds over een "daling van de opkomst ..."

Maar laten we vooral, boven alles, deze onzin vertellen in naam van "veelvoud van meningen"

Beeld

Bravo, gefeliciteerd aan iedereen die de peddel zaait om hun ego te vleien, oorzaak van hun totale kaak van onderscheidingsvermogen, en gefeliciteerd met deze pogingen om mensen tegen elkaar op te zetten, het werkt perfect voor psychoblocked en degenen die dat niet doen kijk niet verder dan hun neus ...

Ja voor deze jongens, vuile was vragen je hebt een hoop: ik laat je de was doen : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 20 / 10 / 16, 13: 34, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par Christophe » 20/10/16, 13:28

Ah ah ah Obamot-ego * is terug !!!

Eindelijk hoe hij zich bezorgd voelt over de minste opmerking, het kan worden behandeld, weet je, maar in jouw toestand vrees ik dat het te laat is ... : Mrgreen:

Obamot schreef: geef hem water forum rustgevende woorden:


En u levert een grote bijdrage! Het bewijs ...

Obamot schreef:Bravo, gefeliciteerd aan iedereen die de peddel zaait om hun ego te vleien, oorzaak van hun totale kaak van onderscheidingsvermogen, en gefeliciteerd met deze pogingen om mensen tegen elkaar op te zetten, het werkt perfect voor psychoblocked en degenen die dat niet doen kijk niet verder dan hun neus ...

Ja voor deze jongens, vuile was vragen je hebt een hoop: ik laat je de was doen : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


En jij bent een van de hoofdrolspelers, om maar te zwijgen van de hoofdrolspelers (dat is wat ik denk en ik ben niet de enige), dus ik begin te geloven dat je lijdt aan (cyber-?) schizofrenie !!

Goede klaring : Cheesy:

* Ik stel voor een nieuwe bijnaam Abamot..Net als Abamont Ego !! Mouhahaha ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par Christophe » 20/10/16, 13:30

eclectron schreef:
dede2002 schreef:Ik betreur veel interessante onderwerpen worden overweldigd door de zorgen van een privé karakter heeft, kun je je vuile was in het openbaar?

1000! ! !


De belangrijkste onruststoker is al verschillende keren verbannen en is duidelijk vergeten dat hij hier was geschorst ...

Het kan binnen enkele seconden worden opgelost ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par Obamot » 20/10/16, 13:35

niet mijn ego, de jouwe, ik ben mijn reet. : Cheesy:

en ik spoel al deze shit door, je gaat zien hoe het is om het toilet schoon te maken : Mrgreen:

zoals meerdere keren aangekondigd, zal ik mijn tijd hier niet meer investeren, omdat we uiteindelijk altijd ambulances schieten.

en vergeet je geplande afspraak volgende week niet, zoals je zegt, het is al heel laat ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par Christophe » 20/10/16, 13:48

QED !! Bedankt Obamot voor het bevestigen van mijn woorden en voor het belachelijk maken van jezelf bij dezelfde gelegenheid!

Het was je 11085e en laatste bericht hier! Geen som deze keer, wanneer we geschorst zijn ... we moeten het weten!

En ik zou je gezeur niet per e-mail lezen, ga op zoek naar een andere sandbox! Als u een ambulance was zoals u beweert, zou u zijn begonnen met een gift aan forum, wat niet het geval was, stop daarom ... Je manipulaties die echt psychiatrisch zijn :)

Als het niet medisch is, dan is je gedrag gewoon slecht ...

Ik zal je verbod aankondigen in de volgende mailing die wordt verzonden naar leden van forums, dat zou sommigen moeten terugbrengen die je in al die jaren op de vlucht hebt geslagen !!
2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par izentrop » 20/10/16, 13:52

Sceptisch of niet, het belangrijkste is om te handelen om geen lege huls te laten, een prullenbak voor toekomstige generaties, maar het is al goed gevorderd
... ons economische model is in oorlog met het leven op aarde. Afgezien van de ecologische crisis, is het inderdaad een existentiële crisis die op het spel staat - die van een mensheid die met een verloren lichaam een ​​manier van leven verdedigt die leidt tot het verlies ervan.

Naomi Klein betoogt hier dat klimaatverandering een oproep is tot opleving van de beschaving, een krachtige boodschap in de taal van branden, overstromingen, stormen en droogte. We hebben niet veel tijd meer.
Alles kan veranderen https://www.franceculture.fr/oeuvre-tou ... omi-klein#
0 x
yves35
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 221
Inschrijving: 27/09/15, 23:22
Plaats: rendier
x 60

Re: Analyse van antropogene opwarming van de aarde




par yves35 » 20/10/16, 14:46

hello,

Het was je 11085e en laatste bericht hier! Geen som deze keer, wanneer we geschorst zijn ... we moeten het weten!

pfff ...

wat de signaal-ruisverhouding hiervan verbetert forum

yves
0 x
genegeerd: obamot, janic, guygadebois... lucht, lucht. We zijn (nog) niet op Qanon Ben, als in feite

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 176-gasten