Koeien en windturbines: een zelfvoorzienende Duitse stad

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/09/06, 08:03

Toen ik sprak over liters bij 100°C, was dat eenvoudigweg om een ​​cijfer te geven om "de geesten te raken" :onheil: (Auw!). Het is duidelijk dat je een "koelkastmachine" nodig hebt, maar die heb je toch nodig om de melk zo snel mogelijk af te koelen: het rommelen zou geen groot klusje moeten zijn: je zou het aan Cpt Maloche moeten vragen, het is zijn specialiteit, dit soort versnelling. (er kan een markt zijn)

Kaasmakerij Chimay: dat heb ik gelezen in "Vers l'Avenir" tussen 25/08 en 2/09 geloof ik. Veel meer weet ik niet, het is een krant die ik heb geleend tijdens het eten van mijn boterham (ik weet het, lezen tijdens het eten, het doet pijn geleerd!) : Cheesy:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 282-gasten