Een kleine radio gered van de stortplaats ...

Milieu-impact van afgedankte producten: plastics, chemicaliën, voertuigen, agri-food marketing. directe recycling en hergebruik (upcycling of upcycling) en hergebruik van goede items voor de prullenbak!
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10

Re: Een kleine radio opgeslagen van de dump ...




par RV-P » 08/09/16, 19:51

"" Oh daar
de 5 / 4
de 7 / 8 een beetje dat tegen me spreekt! Y'a pa more colowéé, geen fusion meer ... het is chô, dansen ...
funky, ik denk zelfs dat de shuffle daar geboren is .. (la, la ... si ... do ........................ Ik hou van
kortom, met jou lopen de elektronen kwartvormig :D ""

- Ja, stel jezelf gerust : Wink: Ik had gelezen!
- Voor de 7 / 8 op 4 is het een beetje zoals de tarantella, wat 6 / 8 is op 4-tijd (4-groepen van 3-semiquavers)! Maar voor Reunion-muziek, "pikt u" de eerste noot van de 4-groepen van drie 16e, wat betekent dat u in totaal ÉÉN haak toevoegt. Vandaar de 7 / 8 op 4-tijd (eigenlijk 28 / 32!)! En als u de noten van de groep van 3 samenvat, hebt u 7-drietallen! Wat maakt een dubbel-gestippelde achtste ...
- Probeer, als u muzieksoftware hebt (bijvoorbeeld "Melody Assistant"), op uw computer!
"" Oh, nou ...! Cubase? wouuuuiii. ""
- Nou, ik gebruik het altijd ... op een emulator die Atari (STeEM-3.2) op mijn pc heeft geïnstalleerd en die me ook de USB / MIDI-module aandrijft! Ik ontdekte op het internet dat deze Cubase voor Atari een "abandonware" is die op zijn minst 2 Atari-spel-ROM-downloadsites heeft overgenomen ("opgerold", natuurlijk - geen dongle nodig!). Dit is veel nauwkeuriger dan sommige software zoals Jazz, bijvoorbeeld. Ondanks zijn leeftijd en zijn monochrome interface, werkt het "nikkel-chroom", zelfs op mijn Windows 7 Pro 64-bits!
- Alleen daarmee kan ik mijn WS2-II correct programmeren, omdat het niet aan de General-Midi-standaarden voldoet!
- Om te profiteren van de drumspellen en begeleidingen van MIDI-bestanden die beschikbaar zijn op het internet, heb ik ook alle percussie-instrumenten "aangepast" aan de "General-MIDI" -standaard op de WS2-II en een floppydisk opgeslagen.
- Voili-voilou! Met vriendelijke groeten.
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 85-gasten