boventallige engine

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
oneil4
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 05/09/16, 18:33

boventallige engine




par oneil4 » 05/09/16, 18:52

Hallo iedereen,

Ik kom hier om je te vertellen over de beroemde boventallige motor,

Ik weet zeker dat er zowel mensen zijn die geloven als mensen die dat niet doen.
Ik ben een van de sceptici, maar ik kijk.

Ik merkte dat alle genoemde uitvindingen rond waren.

zonder in berekeningen te gaan die mij te boven gaan, had ik een idee, dus deel ik het met jullie (ik heb de stap genomen om me op de site te registreren, maar ik heb de forum met passie )

in plaats van een ronde generator, kunt u het proberen met een nokkenassysteem met lineaire zuiger (zoals een automotor)
met meerdere cilinders.

hier is de rest van mijn ideeën in bulk:

zuiger 1 en 3 sterker dan 2 en 4, het reliëf 2 en 4 die sterker worden dan 3 en 5, zuiger 1 gaat naar beneden omdat 3 en 5 sterker zijn dan 1, kortom zo zie je maar wat ik bedoel, een verhaal van kracht .

anders zou het, in plaats van een draaiende beweging, nodig zijn om een ​​halve cirkelbeweging te hebben, waarbij dezelfde zuiger die eruit omhoog komt, wordt geconfronteerd met een veer die na een tijdje alles weer naar beneden laat gaan, is de cyclus begint opnieuw.

aan de uitgang van het generatormechanisme, een systeem zoals op het achterwiel van een fiets, zijn kracht op weg naar boven (energieopwekking) en klik op weg naar beneden (geen energie).


voila, stoned me niet zo goed voor mijn spelling als voor mijn ideeën. Bedankt voor het lezen en ik kijk uit naar uw reactie.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: overtollige motor




par Ahmed » 05/09/16, 20:52

Het is geen verhaal van geloof, maar van kennis en vanuit dit laatste gezichtspunt is er absoluut geen reden voor je systeem om te werken, aangezien er krachten zijn die elkaar snel in evenwicht zullen brengen. , omdat de enige energie die ze kunnen hebben bezit is die van de initiële onbalans, die zelf het gevolg is van de chemische energie die door de onderzoeker wordt geleverd ...
Om een ​​eenvoudiger voorbeeld te nemen: je pakt een steen op en laat hem op je voet vallen: je merkt de effecten van de energie die je in eerste instantie op de steen hebt overgebracht; het enige verschil is dat de accumulatiefase langzaam is, terwijl de dissipatiefase snel is (au!), maar de hoeveelheid is ongewijzigd.
Inderdaad, je moet vooruitgang boeken, zowel in de basisfysica als in de spelling: er gaat een enorm veld voor je open, geluksvogel! : Wink:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: overtollige motor




par sen-no-sen » 05/09/16, 21:40

Salut!
Voor een scepticus ben je eerder een gelovige! : Mrgreen:

Laten we duidelijk zijn: uw systeem heeft geen kans om te werken...
Voordat u uw tijd verspilt aan het zoeken naar over-eenheid, weet dat:
1) energie wordt behouden.
2) Entropie neemt toe.

In plaats van supereenheid (kortweg energie uit niets) te willen maken, onderzoek je liever zwarte gaten.
Want als de entropie toeneemt, de energie behouden blijft, en het dan mogelijk zou zijn om deze opnieuw te gebruiken, lijkt het er zelfs op dat ons universum zo zou werken (ekpyrotisch universum).
Voor de rest zijn de "zelfonderhoudende" of over-unit mechanische systemen een legende ... en een belediging voor de natuurkunde ...

Van harte.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: overtollige motor




par moinsdewatt » 05/09/16, 22:02

Niet serieus onthouden.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: boventallige motor




par eclectron » 06/09/16, 10:35

Om het simpel te houden, ga ik het eindelijk proberen! : Wink:
Elke motor gebruikt een energiebron.
Een zogenaamde boventallige motor zal ergens energie moeten pompen.
Als er geen externe energiebron is en als men zich beperkt tot bekende mechanismen met behulp van bekende principes, is het resultaat... bekend: het boventallige bestaat niet.

De warmtepomp is een boventallig succesvol voorbeeld.
Van 1 KWh elektrische energie kunnen we 3 tot 5 KWh calorische energie in de omgeving pompen, gracieus opgewarmd door de zon, onze vriend voor een lange tijd.
Dit voorbeeld van een warmtepomp lijkt misschien aantrekkelijk, je hoeft hem alleen maar terug te lussen en klaar!?
Nou nee, de natuur is goed gemaakt, de kWh elektrische energie (georganiseerde energie) vereist veel calorische energie (diffuse energie (niet georganiseerd)) om geproduceerd te worden.
Door geen verlies toe te laten in dit lusvormige systeem, wat op zichzelf onmogelijk is, krijgen we in het beste geval een eeuwigdurende beweging: het beweegt maar het is nutteloos! maar dat alleen is onmogelijk.
Zodra we er iets uit willen halen, stopt het systeem.

Een ander voorbeeld van een succesvol boventallig persoon is fotovoltaïsche energie.
Vanaf de aarde gezien plug-and-hopen we elektriciteit.
Behalve dat de kerncentrale die ons verlicht, de zon, turbine op volle snelheid en dit is de energiebron voor onze fotovoltaïsche "motor".

Om een ​​boventallig systeem mogelijk te maken, is het noodzakelijk om ermee in te stemmen verder te gaan dan het bekende, om de geest te hebben van een onderzoeker die ermee instemt om met onzekerheid te leven en niet aarzelt om fouten te maken.
Je moet verder gaan dan het bekende en dat veronderstelt al dat je het bekende goed kent: de officiële fysica op het moment t, om niet door onwetendheid te dwalen op manieren die al lang zijn onderzocht.

Persoonlijk twijfel ik er niet aan dat het universum meer dimensies heeft dan we met onze fysieke zintuigen of met onze huidige technische middelen kunnen waarnemen. .
Ik twijfel er niet aan dat de huidige natuurkunde niet in staat is om alles te verklaren.
Naar mijn mening, als er iets mogelijk is, is het in deze richting die we moeten verkennen: het multidimensionale.
Ga het onzichtbare kietelen met zichtbare middelen en kijk wat er gebeurt.
alleen een gevoel... : Twisted:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: boventallige motor




par Gaston » 06/09/16, 10:50

eclectron schreef:Een zogenaamde boventallige motor zal ergens energie moeten pompen.
Het is eerder "boventallig" dan "boventallig" (boventallig : in overmaat, "in overmaat") : Wink:

eclectron schreef:Om een ​​boventallig systeem mogelijk te maken, is het noodzakelijk om ermee in te stemmen verder te gaan dan het bekende, om de geest te hebben van een onderzoeker die ermee instemt om met onzekerheid te leven en niet aarzelt om fouten te maken.
Je moet verder gaan dan het bekende en dat veronderstelt al dat je het bekende goed kent: de officiële fysica op het moment t, om niet door onwetendheid te dwalen op manieren die al lang zijn onderzocht.
Helemaal.
En daarom kan er geen superunitair mechanisch systeem (zuiger, veer, contragewicht, etc.) bestaan :!:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: boventallige motor




par izentrop » 06/09/16, 11:06

eclectron schreef:De warmtepomp is een succesvol "overtallig" voorbeeld.
Daar staat een extra woord : Mrgreen:

Alle hernieuwbare en fossiele energie wordt eerst door de zon uitgestoten, net als de energie die ons in stand houdt, behalve kernenergie.
Heeft het woord "boventallig" niet een creationistische oorsprong wanneer alles erop wijst dat er niets geschapen wordt, alles getransformeerd wordt zoals Anaxagoras van Clazomenes lang geleden al schreef?...

Begin je je overtuigingen te herzien, JF?? : Wink:
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: boventallige motor




par eclectron » 06/09/16, 15:36

Ik schreef vooral voor die dappere Jack O'neil, wijlen MacGyver, zodat hij een objectiever antwoord zou hebben op het discours van oude grumps!
De knorrige oude mensen zullen me dankbaar zijn! : Cheesy:

@Gaston
Surunitair? boventallig? Ik geef toe dat ik me aanpas aan de gesprekspartner, het belangrijkste is om elkaar te begrijpen.
We praten allemaal over iets extra's dat ergens vandaan komt, zelfs uit niets. : Wink:
(plus oneindig plus minus oneindig = 0= creatief niets : Twisted: )

@ izentrop
Ik heb de stukken geplakt, ik heb de connectie met Mich niet gemaakt ... je had het me toen waarschijnlijk verteld, maar ik was het in de tussentijd vergeten.
Leuk je weer te zien. : Cheesy:

Ik ben niet verder gegaan met gratis energie sinds onze privé-uitwisselingen.
Het blijft voor mij een hypothetische bron, hypothetisch exploiteerbaar.
Alles moet natuurlijk nog worden aangetoond.
Ik heb het altijd zo gezien, nou ja, sinds ik er in geïnteresseerd ben.
Dus geen tegenspraak met de thermodynamica, we hebben er zelfs gelijk in.

"Niets wordt gemaakt, alles wordt getransformeerd" en het verbaast niemand dat we met deze regel, het universum met ons binnenin, daar zijn?
Ik heb het antwoord niet, maar er is iets om een ​​open geest te houden, toch? en sluit jezelf niet te snel op in overhaaste conclusies.

Dat er een stukje Mysterie overblijft voor toekomstige generaties, anders worden ze saai. : Mrgreen:

PS: Help, ik kan niet vinden hoe ik naamcitaten moet maken, behalve met de hand? : Oops:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: boventallige motor




par Gaston » 06/09/16, 15:44

eclectron schreef:@Gaston
Surunitair? boventallig? Ik geef toe dat ik me aanpas aan de gesprekspartner, het belangrijkste is om elkaar te begrijpen.
Zeker, maar juist voor mij heeft "overbodig" een connotatie van "nutteloos", een overtollig motoridee zou daarom een ​​"nutteloos" motoridee zijn : Mrgreen:

Wat vrije energie betreft, als het bestaat, zal het nodig zijn een middel uit te vinden om het te 'extraheren', maar ik ben er zeker van dat dit middel niet alleen mechanisch kan zijn.

Dat gezegd hebbende, zou ik graag een meer gedetailleerde beschrijving (een diagram?) van uw idee van zuigers en veren willen, omdat ik toegeef dat uw beschrijving niet voldoende is om een ​​idee te hebben van het mechanisme dat u wilt gebruiken.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: boventallige motor




par Ahmed » 06/09/16, 16:39

Gaston het is terecht om veeleisend te zijn op het gebied van woordenschat: het is goed om jezelf binnen het bereik van je gesprekspartner te plaatsen, maar niet zozeer dat je artistieke vaagheid aanmoedigt!

Om een ​​citaat in de regels te maken, klik je op het derde icoontje dat rechtsboven staat (symbool van een tekst voorafgegaan en gevolgd door een donker vierkantje), boven de tekstzone (na het icoontje van de gemarkeerd); anders kunt u altijd direct werken met de bijbehorende dubbele HTML-tag, maar het duurt langer...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten