Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
stef5555
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 151
Inschrijving: 15/01/07, 15:20

Opnieuw:




par stef5555 » 08/02/16, 12:20

Remundo schreef:


Een groot aantal "uitvinders" streeft naar voortdurende beweging en andere superunitaire mechanismen.

Onder al dit onderzoek zijn er mensen die de ongebalanceerde wielen (zoals de jouwe) proberen, volgens verschillende technieken.

Geen natuurkundig experiment heeft echter ooit aangetoond dat de zwaartekracht energie-winst oplevert op een traject dat is afgesloten voor een object. Vanaf nu kan elk ongebalanceerd wiel zonder een interne of externe energiebron, ongeacht de articulaties / interne mobiliteit, in het beste geval zijn energie behouden, en in werkelijkheid zijn interne of externe wrijving (met de lucht door ex) onomkeerbaar vertragen tot een volledige stop.

Als je je wiel bouwt, zul je alleen dit fenomeen kunnen zien, tenzij we een manier vinden om energie aan je massa's te communiceren, zodat ze periodiek teruggaan.

Met vriendelijke groeten !




Een groot aantal "uitvinders" streeft naar voortdurende beweging en andere superunitaire mechanismen. : een wiel zou mogelijk eeuwigdurend kunnen zijn (zelfs als ik het niet kan bewijzen) maar het zal niet superunitair zijn, elk mechanisch object heeft een opbrengst van minder dan 100

Onder al dit onderzoek zijn er mensen die de ongebalanceerde wielen (zoals de jouwe) proberen, volgens verschillende technieken. : van de duizenden hilarische dingen die ik heb gezien, heb ik slechts één techniek / idee gezien, maar gevarieerd dat nooit zal werken.

Echter nooit iemand natuurkundig experiment heeft aangetoond dat zwaartekracht verschaft een energiewinst van een gesloten pad naar een object. Vanaf nu kan elk ongebalanceerd wiel zonder een interne of externe energiebron, ongeacht de articulaties / interne mobiliteit, in het beste geval zijn energie behouden, en in werkelijkheid zijn interne of externe wrijving (met de lucht door ex) onherstelbaar vertragen tot een complete stop: het is waar maar het past alles wat ik hierboven heb gezegd, tot vandaag 1 enige idee om te demonstreren (hefbomen, massa's in directe of andere dingen maar het is nog steeds hetzelfde concept)

Als je je wiel bouwt, zul je alleen dit fenomeen kunnen zien, tenzij we een manier vinden om energie aan je massa's te communiceren, zodat ze periodiek teruggaan. : het is mogelijk, maar we zijn niet langer op het gebied van de natuurkunde, maar gewoon logica

een beetje als een magnetische motor, iedereen heeft tot op de dag van vandaag zijn tanden gebroken en niet voor niets, in alle vergaderingen die ik heb gezien, zijn er evenveel "pushbacks" als er blokkades zijn dus gain = 0 idem voor de mechanische wielen tot nu toe, een "VASTE" kracht die naar beneden gaat en die omhoog moet, om bovenaan te komen (zonder de verliezen te tellen) is de winst ook 0

het uiteindelijke doel om een ​​wiel met eeuwigdurende beweging te creëren is een beetje zoals een echte elektromotor, om niet één maar meerdere krachten te creëren, sommige zullen worden toegevoegd en andere zullen teniet worden gedaan of beide tegelijk om ze variabele krachten te maken en kies het juiste moment om (ik ga terug naar wat je hierboven zei) "tenzij we een manier vinden om je massa energie te geven zodat ze periodiek terugkomen .." maar dat doen we niet geen sprake van achteruitgaan maar van "schakelen / pendelen" op het moment dat de krachten worden opgeheven of met andere woorden "in verticaal evenwicht", de of andere massa's zullen worden toegevoegd om het wiel te blijven draaien

(Nou, voorlopig is het sciencefiction ....... of wuftige keuze :-))
0 x
perpetuum mobile .........................
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren




par eclectron » 21/06/16, 15:51

Hallo iedereen

Ik heb net het apparaat ontdekt dat wordt voorgesteld door fredenergie71.
Beeld

Voor bijna een jaar dat het idee wordt opgeworpen, zou ik benieuwd zijn om te weten of het het apparaat heeft gerealiseerd?
en wat zijn de resultaten?
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren




par Gaston » 21/06/16, 16:14

Verschillende mogelijkheden:
  1. Hij realiseerde zijn prototype niet,
  2. Hij realiseerde het en (verrassing!) Het werkt niet,
  3. Hij besefte het, hij liep en hij is op een wit zandstrand om zijn miljoenen uit te geven,
  4. Hij besefte het, hij liep en de lobby's lieten het verdwijnen,
  5. ...
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren




par Christophe » 22/06/16, 13:04

Het is een MCQ Gaston? :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38

Re: Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren




par Mikhail » 05/11/20, 17:34

0 x
SM
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren




par Christophe » 05/11/20, 17:53

Abc!! :)

Er is daar werk voor je !! : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren




par ABC2019 » 05/11/20, 21:47

Christophe schreef:Abc!! :)

Er is daar werk voor je !! : Mrgreen:

Ik arriveer ! : Mrgreen:

om Mikhail te starten als je uitvinding werkt. Ik neem aan dat je je abonnement bij je elektriciteitsleverancier hebt opgezegd? 8)
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

Re: Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren




par gegyx » 05/11/20, 21:54

Nou ja, niet precies, het heeft 2 linky.
Een voor hem verplicht
en de andere om zijn witte steenkoolproductie tegen een hoge prijs door te verkopen aan de leverancier.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren




par ABC2019 » 05/11/20, 22:00



anders is het een geweldige klassieker. Het werkt niet omdat er een koppel is om de vlotters te laten draaien, dat zich verzet tegen het koppel dat wordt geproduceerd door de kracht van Archimedes. Een andere manier om het te zien is dat als we alles verschuiven met een vlotter, het systeem in dezelfde staat is, dus de potentiële energie is hetzelfde: dit betekent dat de potentiële energie een periodieke functie is van de positie van de riem, dus een reeks holtes en oneffenheden. Het systeem zal zichzelf positioneren in een minimum van de potentiële energie en zal stoppen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren




par ABC2019 » 06/11/20, 07:57

1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten