Een eerste in de school: RO voor het laboratorium, een gepubliceerde markt

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
De steward zonard
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 04/01/13, 21:32
Plaats: Créteil Academie

Een eerste in de school: RO voor het laboratorium, een gepubliceerde markt




par De steward zonard » 23/05/16, 10:48

Hallo,

Na zorgvuldige bestudering van het onderwerp met de natuurkundeleraren, besloot onze middelbare school haar waterzuiveringsapparatuur voor educatieve laboratoria te vernieuwen, door zich (waarschijnlijk) uit te rusten met een osmose-installatie.

Ik heb overal gezocht, het lijkt erop dat op één uitzondering na (een bepaalde school met enorme behoeften, die een grote machine heeft meegenomen) nog geen enkele school deze technologie gebruikt. Vergeleken met klassieke destillatie is de energie- en waterbesparing fenomenaal!

Bent u een verdeler van waterzuiveringstoestellen, of kent u er een, dan kunt u mogelijk reageren op de markt voor aangepaste procedures die we zojuist hebben gepubliceerd: http://mapa.aji-france.com/mapa/marche/33430/show
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 79-gasten