Stage op het gebied van hernieuwbare energie

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
RealChange
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 21/05/16, 17:15

Stage op het gebied van hernieuwbare energie




par RealChange » 21/05/16, 17:26

Hallo,

Ik kom vandaag bij u om informatie te verzamelen over een stage die ik moet uitvoeren. Ik hervat momenteel de studie en er wordt gevraagd om stage te lopen in de branche waarin we willen gaan oefenen.

Ik zou deze stage willen doen op het gebied van onderzoek naar hernieuwbare energie (ik wil bijvoorbeeld niet de eenvoudige verkoop van fotovoltaïsche panelen doen) waar we de beste opbrengsten, nieuwe energieën zoals getijdenenergie en andere testen (ik verwijst me naar een DUT GEII). Ik ontdekte na enig onderzoek deze site:
http://www.laboratoire-ocean-vital.com/
en ik vind het echt leuk! Helaas woon ik in Nord-Pas-de-Calais en zo ver kan ik niet reizen.

Dus ik kom bij mijn vraag: zijn er "laboratoria voor hernieuwbare energie" in Nord-Pas-de-Calais?

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden!
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 268-gasten