Gratis vrije energie door omzetting van de zwaartekracht in mechanische kracht.

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Gratis Gratis energie door omzetting van de zwaartekracht in mechanische kracht.

par moinsdewatt » 01/03/16, 21:52

piedalu schreef:Laat beton Rudy achter.
Je hoeft alleen maar "De energiewinst" te zien hoe het bloedworst bleek te zijn.


Ellende, het zijn er nu twee.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Gratis Gratis energie door omzetting van de zwaartekracht in mechanische kracht.

par Obamot » 01/03/16, 22:51

["Humou"-modus AAN] je weet er niets van -2W : Mrgreen:

Dat was het, ik vond het artikel:
http://fr.sputniknews.com/sci_tech/2015 ... 04509.html

Zie de citaten, Russen zijn geweldige teasers? (te lezen in de tweede graad)
1 x
rudy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 23/08/10, 11:41
x 1

Re: Gratis Gratis energie door omzetting van de zwaartekracht in mechanische kracht.

par rudy » 02/03/16, 01:06

Goedenavond jongens, ik kan het zeggen, ik ben een opa, of moet ik welterusten zeggen, goed, ik heb tijd, dus nu schrijf ik, dat ik mijn tijd verspil, geen probleem, aangezien iedereen hier zijn tijd verspilt, iedereen rent achter de chmiblique aan LOL waarom niet! nou, ik weet niet eens of de SHMILBLIQUE zo is geschreven, Gaston LagaFffe en professor Tournesol zouden de Schmiblique HAHAhahaaaa moeten onthouden.

Hoe dan ook, als je hier komt, is dat omdat je tijd te verspillen hebt, dus verspil voor een keer je tijd aan iets constructiefs of anders vertellen we grappen om de rimpels te zien een bobonne ze zegt altijd een dierennaam raar zoals (yaqua), breek de C... .... de oude met haar < Y A QU'A > ik ben het altijd die werkt ze praat altijd hetzelfde als ze slaapt HAHAhaha daar lach ik tenminste LOL.

Oké, nu ga ik direct tegen iedereen zijn, ik ben rudy. Ik ben al heel lang onderzoeker op het gebied van antiquiteiten, dus perpetuum mobile enz... Ik zal nooit stoppen met zoeken en ik ga door of de bobonne het nu leuk vindt of niet vol met C....... dat ik bezig ben met mijn prototypes etc...
Omdat er geen erger is dan zij, kun je me er niet van weerhouden, ik leg uit en zeg wat je wilt! je kunt niet erger zijn dan bobonne lol je kunt je voorhoofd raken, je probeert ze, het zal niets veranderen, ga ik verder.

Met vriendelijke groeten .

Wijsheid is de moeder van succes.
0 x
rudy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 23/08/10, 11:41
x 1

Re: Gratis Gratis energie door omzetting van de zwaartekracht in mechanische kracht.

par rudy » 02/03/16, 02:01

Ben, ik twijfel niet aan de wetten van de natuurkunde, (ik zeg dat de appel valt dat het nodig is om de appel te schieten zodat hij rond de maan gaat als hij terugkeert daar is compote het is goede compote ha ha ha tweede graad alsjeblieft).

Ik ben op zoek naar mensen die willen begrijpen wie er ook voor mij op zoek is naar de opinieonderzoeker die telt, dus ik zal het blootleggen!

Want wat al is aangetoond is er ....

Om de krachten van de winden van de windmolens om te zetten werden molens vervaardigd om de winden om te zetten in drijvende krachten.

Om de zonnestralen om te zetten, zijn er zonnepanelen gemaakt om de zonnestralen om te zetten in elektriciteit.

Om het water van de rivieren om te zetten in drijvende krachten of elektriciteit, zijn er watermolens en hydro-elektrische dammen gebouwd.

Om uranium enz. te transformeren... zijn er kerncentrales gebouwd.

Om de brandstoffen van de motoren te transformeren werden vervaardigd etc...



Laten we teruggaan naar de manier om de aantrekkingskracht van de aarde om te zetten in een drijvende kracht, sommigen zouden daar al in geslaagd zijn en het heeft bijna nooit iemand geïnteresseerd.

Voorbeeld: mensen zoals <Johann Bessler> zouden er lang geleden in geslaagd zijn in zijn omstandigheden, zijnde de verre tijd de weinige informatie over hulpmiddelen die zijn mensen materieel gesproken hadden, zouden we ook moeten slagen met alle middelen die ons materieel ter beschikking staan ​​plus het hogere intellectuele niveau.

Dat gezegd hebbende, stel ik voor en stel ik mezelf voor om hier plannen uit een ander tijdperk (voornamelijk wielen) op tekeningen te tonen, anderen zouden hetzelfde kunnen doen, waarom niet.


Wijsheid is in orde.
0 x
rudy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 23/08/10, 11:41
x 1

Re: Gratis Gratis energie door omzetting van de zwaartekracht in mechanische kracht.

par rudy » 02/03/16, 02:22

Wijsheid is vereist, ik heb genoeg gedaan voor vandaag, eindelijk voor gisteren

Van harte.

blozend.

Wijsheid is vereist.
0 x
rudy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 23/08/10, 11:41
x 1

Re: Gratis Gratis energie door omzetting van de zwaartekracht in mechanische kracht.

par rudy » 02/03/16, 08:06

Ouftiiii het gaat swingen geen beelden ??????

Ouupsss... Mia culpa????


Wijsheid is zeer rigoureus.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: Gratis Gratis energie door omzetting van de zwaartekracht in mechanische kracht.

par Hic » 02/03/16, 08:43

Christophe schreef:
rudy schreef:Gratis vrije energie door transformatie van de aardse aantrekkingskracht in mechanische kracht als we onze zonnestralen zelf zouden maken.


Verwacht niet veel van de zwaartekracht totdat we antizwaartekracht hebben ontdekt (als die ooit ontdekt wordt)!!

De enige manier om op dit moment zwaartekracht te gebruiken, is door gebruik te maken van de getijden: getijdencentrales (zeldzaam...te veel) en getijdenturbines die elke dag gebruikmaken van de getijden.

Voorbeeld met de Rance-fabriek: hernieuwbare-energie/getijdenturbine-getijdenenergie-fabriek-van-rance-t1440.html

Dus wees wijs... :)

als je jezelf "anti-zwaartekracht" toestaat, betekent dit dat je nog steeds op je Newtoniaanse zwaartekracht bent

ja, zwaartekracht is een staafpuntkracht,

niets werkt natuurlijk!

Je hebt me zwaar belast met 2 waarschuwingen die ik niet verdien en alsjeblieft, ik kan het niet geloven :schok:
gaan we klappen krijgen?
2 gewichten 2 maten bedankt voor het voorbeeld!
dit is psychologische marteling!
en in ieder geval een gebrek aan eerlijkheid

Het is je doodvonnis dat je net hebt getekend
2 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79325
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Gratis Gratis energie door omzetting van de zwaartekracht in mechanische kracht.

par Christophe » 02/03/16, 10:18

rudy schreef:Ouftiiii het gaat swingen geen beelden ??????

Ouupsss... Mia culpa????


Al je berichten met HS-afbeeldingslinks zijn verwijderd. Plaats ze opnieuw met behulp van bijlagen.

Bij het plaatsen van afbeeldingen op een forum: we controleren of het werkt en we plaatsen geen 10 berichten met rotte links tenzij we iets willen doen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: Gratis Gratis energie door omzetting van de zwaartekracht in mechanische kracht.

par Hic » 02/03/16, 10:20

Christophe schreef:
rudy schreef:Ouftiiii het gaat swingen geen beelden ??????

Ouupsss... Mia culpa????


Al je berichten met HS-afbeeldingslinks zijn verwijderd. Plaats ze opnieuw met behulp van bijlagen.

Bij het plaatsen van afbeeldingen op een forum: we controleren of het werkt en we plaatsen geen 10 berichten met rotte links tenzij we iets willen doen...

christus

nu gaf je me de derde waarschuwing en je ontsloeg me niet?
Wat gebeurt er ??
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79325
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: Gratis Gratis energie door omzetting van de zwaartekracht in mechanische kracht.

par Christophe » 02/03/16, 10:25

Ben je op vakantie (1 week) maar heb je het nog niet gemerkt... :D

Leren om te leren!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 309-gasten