Punk Marketing of de kunst van het maken van plezier van de consument!

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Punk Marketing of de kunst van het maken van plezier van de consument!




par Christophe » 26/02/16, 11:54

Laten we praten over Punk Marketing of de kunst van het maken van plezier van de consumenten vorstelijk nemen ... voor idioten (punk in het Engels)!
Dit is het geval met de Pink Lady appel: power-conservering / pink-lady-the-apple-die-zal-for-a-peer-t14546.html

Dus naar analogie met de Pink Lady liever noemen het Punk Lady werd gevraagd het concept van Punk Marketing!

ps: niet gezocht in google als het al bekend was ... Als dit het geval is, bak de beter!
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Punk Marketing of de kunst van het maken van plezier van de consument!




par Ahmed » 26/02/16, 18:33

Alstublieft wat Google teruggeeft: het is een boek dat helemaal niet kritisch is en dat op een bepaalde manier de nieuwe 'relaties' bevestigt tussen degenen wier rol is mensen te laten kopen en degenen die kopen ...
Tussen deze twee categorieën is dezelfde relatie tussen de projectielen en armor: er zijn per se strategieën en aanpassingen van de andere delen, en dus de opeenvolgende aanpassingen.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Punk Marketing of de kunst van het maken van plezier van de consument!




par Christophe » 26/02/16, 19:24

Amhed dank u, ik had niet geprobeerd ...

Maar toen ik dit lezen:

Punk Marketing is de langverwachte en ademloos Dat opstand bedrijven willen verdienen, en wanhopig genoodzaakt bent

(...)
Zij aantonen dat aan overleven in het bedrijfslevenis er een revolutionaire aanpak nodig - een die ze "Punk Marketing" hebben genoemd - en die moeten we allemaal begrijpen, want de traditionele scheidslijnen tussen commercie, inhoud en consumenten vervagen steeds sneller.



Ik zeg tegen mezelf dat "punkmarketing" (Amerikaanse versie) een ander concept is om ... mensen meer te laten consumeren / uitgeven / verkopen!
Precies het tegenovergestelde van wat ik in gedachten had!

Het is aan ons om "punkmarketing" in Franse stijl te promoten ... de kunst van het roken van consumenten !!
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Punk Marketing of de kunst van het maken van plezier van de consument!




par Ahmed » 26/02/16, 20:59

Ja, uw analyse van deze Amerikaanse concept is volledig accuraat en is het tegenovergestelde van uw oorspronkelijke voorstel.
Nu zult u merken dat er overeenstemming bestaat over de stof, die anders is dan is het oordeel van diametraal tegenover waarde die boven wordt gedragen.
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Punk Marketing of de kunst van het maken van plezier van de consument!




par Christophe » 01/04/23, 17:08

Zet dat hier:

zo lief.jpg
si cher.jpg (99.28 KiB) 1200 keer bekeken
1 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Punk Marketing of de kunst van het maken van plezier van de consument!




par phil59 » 03/04/23, 21:09

? Is het niet allemaal een beetje leeg?
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Punk Marketing of de kunst van het maken van plezier van de consument!




par Christophe » 04/04/23, 10:45

U kunt invullen zoals u wilt! 8)
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 173-gasten