Toegang tot het oude forum

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Toegang tot het oude forum




par chatelot16 » 07/02/16, 16:14

hallo

bedankt voor deze nieuwe versie forum !

de voormalige forum is nog steeds toegankelijk om geen dode link te maken, maar sommige gebruikers hebben er geen toegang toe: het lijkt te worden omgeleid naar de index van de nieuwe forum

het is alleen dat degenen die het vakje hebben aangevinkt, mij in het oude herinneren forum worden bij elke verbindingspoging doorgestuurd naar de nieuwe ... en omdat dat het onmogelijk maakt om verbinding te maken met de oude forum U kunt dit vakje niet uitschakelen

oplossing verwijder cookies van www.econologie.com/forums in de browser

voor de Google Chrome-browser zit er geen cookie in de parameter: deze is verborgen in de inhoudsparameter, u moet de geavanceerde parameters weergeven

we hebben erover gepraat bistrot/migration-phpbb2-a-phpbb3-1-explications-des-nouvelles-fonctions-t14492-70.html Maar ik heb dit topic gemaakt zodat de oplossing duidelijk zichtbaar is.
toebehoren
koekje forum. Png
koekje.png
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Toegang tot oud forum




par Christophe » 08/02/16, 01:08

Bedankt voor deze mini-tutorial :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Toegang tot oud forum




par Christophe » 10/02/16, 14:23

Ik heb de omleiding voor leden verwijderd omdat de Google-zoekmachine van de nieuwe is forum kost tijd om op te zetten zo moeilijk om informatie te vinden voor dit moment (wat je al zei op zaterdag en zondag), de 2e zoekmachine, intern, helaas niet efficiënt genoeg (deze wordt verwijderd als alles klaar is)

Ik zal binnenkort (vanmiddag denk ik) de ALGEMENE omleiding van de oude forum naar het nieuwe, wat impliceert:

a) Volledige onmogelijkheid om toegang te krijgen tot het oude forum
b) Automatische omleiding van alle belangrijke URL's van oud naar nieuw (wat a) niet al te lastig maakt)
c) Onderzoek dat zal verwijzen naar onderwerpen uit het eerste forum zal culmineren in het NIEUWE FORUM met de EXACTE LINK.


c) impliceert dat er altijd de mogelijkheid zal zijn om Google te gebruiken (intern in de forum of extern) om onderzoek te doen en die zullen hier worden doorverwezen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Toegang tot oud forum




par Christophe » 10/02/16, 16:12

Wereldwijde omleiding is zojuist geïmplementeerd!

De voormalige forum (behalve grote problemen met de nieuwe...) zou daarom niet meer toegankelijk moeten zijn...

Extern zoeken via google werkt voor forums en de onderwerpen (het is momenteel een omleiding, een herindexering zal in een tijd worden gedaan... uh min of meer zeker zoals de ander zou zeggen lol)

Sommige pagina's worden permanent verwijderd omdat ze niet langer bestaan ​​in de nieuwe structuur van forums.

Voor eventuele opmerkingen kunt u hier een bericht plaatsen. Dankjewel.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Toegang tot oud forum




par Christophe » 10/02/16, 16:26

Alles lijkt in orde van mijn kant...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten