Geoportaal: anti ecologie te ingewikkeld websites

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 16/07/15, 20:25

jrenard schreef:Jeremy Vos,
Analist/webontwerper bij het technisch centrum Géoportail, ontwikkelaar van http://tab.geoportail.fr


hartelijk dank voor deze reactie van de bron!

mijn doel was niet om ign te bekritiseren, waarvan ik de inhoud erg waardeer op geoportail, maar gewoon om de niet erg effectieve vorm te bekritiseren met Adobe Flash

dus wij zijn het eens! ign zal ecologische vooruitgang boeken door zijn eenvoudige site zonder flits beter te presenteren!

er zijn veel sites van de Franse overheid die hetzelfde probleem hebben, gemaakt door mensen die grote, ultramoderne computers hebben en die zich niet realiseren dat ze niet toegankelijk zijn voor gemiddelde computers... en dat dit tot verspilling leidt
0 x
fthanron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 292
Inschrijving: 13/10/07, 17:56
Plaats: Loir et Cher




par fthanron » 25/07/15, 10:21

Chatelot16 dank u voor de koppeling!

Dit is een site die ik bezoek meerdere malen per jaar en mijn computer heeft altijd geroeid tot vandaag.

Dank u voor het facelift 8)
0 x
Frederic
jrenard
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 16/07/15, 10:36




par jrenard » 28/07/15, 11:02

Hallo,

Om u te vertellen dat we niet liegen als we dingen beloven: de startpagina van Geoportal is gisteren aangepast om de vereenvoudigde versie te benadrukken http://tab.geoportail.fr en standaard de lancering van Flash-toewijzing blokkeren.

http://www.geoportail.gouv.fr (een geforceerde vernieuwing Ctrl+F5 kan nodig zijn om naar deze nieuwe startpagina te gaan).

Aarzel niet om erover te praten met de mensen om je heen!

Goede navigatie
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 28/07/15, 17:40

bedankt jrenard... jammer dat we zijn oude berichten niet meer kunnen bewerken, ik had de titel aangepast om er een advertentie voor geoportail van te maken in plaats van een recensie

ook bedankt voor het herinneren aan de noodzaak om te vernieuwen, anders kom je op een computer waarop je geoportail al hebt geraadpleegd niet de pagina tegen die je vraagt ​​om te kiezen tussen de vereenvoudigde versie en de versie met flash... een klik op de knop Vernieuwen van de browser en de keuze verschijnt
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 28/07/15, 17:44

Ik kan het chatelot bewerken... vertel me welke titel je wilt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 28/07/15, 18:00

Ik denk erover na... ik ga een nieuw bericht maken dat je gewoon aan het begin van het eerste bericht moet plakken... omdat het niet voldoende is om de titel aan te passen, moet dit onderwerp leesbaar blijven: ik blijft klagen over sites die te ingewikkeld zijn met flash, maar bedankt geoportail voor het bedenken van een betere oplossing!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 28/07/15, 18:11

Oké, ik zal er voor zorgen zodra je een bericht plaatst
0 x

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten